مریم سربندی فراهانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راه و رسم گوش دادن
  • 228,000 تومان
  • با تخفیف: 228,000 تومان
خلاقانه پیش‌ برو (10 روش برای تداوم خلاقیت در شرایط خوب و بد)
امیلی دیکنسون
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
مقدمه کیمبریج بر ویرجینیا وولف
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
شجاعت ناتمام
  • 48,500 تومان
  • با تخفیف: 48,500 تومان

راه و رسم گوش دادن

  • 228,000 تومان

همه فکری در سرشان دارند، چه فرزندتان، شریک عاطفی‌تان، همکارتان، مشتری یا هر کسی. خوب گوش دادن یعنی پی بردن به فکری که در ذهن یک نفر می‌گذرد و نشان دادن اینکه آن فکر آن‌قدر برایتان اهمیت دارد که می‌خواهید بدانید. این چیزی است که همه ما آرزویش را داریم. درک شدن به منزله شخصی که افکار و عواطفی منحصر به فرد دارد.

واقع‌بینی (10 دلیلی که نشان می‌دهد در مورد جهان اشتباه می‌کنیم و چرا اوضاع جهان بهتر از آن است که فکر می‌کنید)

  • 95,000 تومان

کتاب واقع‌بینی ابزاری است که می‌توانیم از آن کمک بگیریم تا با خطای کمتری محیط پیرامون خود را ببینیم و تحلیل کنیم؛ کتابی بر پایه آمار و اطلاعات و نمودارهایی که دید بهتری از اوضاع جهان به خواننده می‌دهد. روسلینگ می‌خواهد به خواننده خود کمک کند با کاهش خطاهای شناختی و تحلیلی، تصویری واقع‌بینانه‌تر از جهان به دست بیاورد. در جهانی که تحت تسلط داستان‌ها و روایت‌هاست، روسلینگ می‌خواهد تخت سلطنت را در اختیار اعداد و ارقام و داده‌ها قرار دهد و به این منظور می‌کوشد خواننده خود را به ابزارهای متعددی برای اعتبار‌سنجی ادعاها و ارزیابی و وزن‌ کردن واقعیت‌ها مجهز کند.

خلاقانه پیش‌ برو (10 روش برای تداوم خلاقیت در شرایط خوب و بد)

  • 42,000 تومان

چند سال قبل، هرروز صبح که از خواب بیدار می‌شدم، موبایلم را چک می‌کردم و احساس می‌کردم انگار دنیا در طول شب، بی مفهوم‌تر و پست‌تر شده است. در این مدت، بیشتر از یک دهه بود که می‌‌نوشتم و کار هنری می‌کردم. با این حال، به نظر نمی‌آمد که آسان‌تر شده باشند. قرار نیست آسان‌تر بشه؟ وقتی با این واقعیت کنار آمدم که ممکن است که اصلا چیزی آسان‌تر نشود، همه چیز برایم بهتر شد. دنیا احمقانه است. کار خلاقانهه دشوار است. زندگی کوتاه و هنر ماندگار است. چه انرژی‌تان تمام شده باشد، شروع به کار کرده باشید، کاری از سر گرفته باشید یا به شدت موفق باشید، همیشه یک سوال وجود دارد: چطور ادامه دهم؟ این کتاب فهرستی از ده چیزی است که به من کمک کرده‌اند. این کتاب را در درجه اول، برای نویسندگان و هنرمندان نوشتم اما فکر می‌کنم این اصول برای هر کسی که برای تداوم یک زندگی معنی‌دار، موثر و خلاق، تلاش می‌کند، اعم از کارآفرینان، معلمان. دانشجویان، بازنشستگان و فعالان، مفید است. بسیاری از این نکات را از دیگران کش رفته‌ام. امیدوارم شما هم چیزهایی پیدا کنید که ارزش کش رفتن داشته باشد. البته یک قانون وجود دارد. زندگی یک هنر است. نه علم. ممکن است معیار سنجش‌تان متفاوت باشد. هرچه لازم دارید، بردارید و بقیه را رها کنید. ادامه دهید و مراقب خودتان باشید. من هم همین کار را می‌کنم.

امیلی دیکنسون

  • 39,000 تومان

«... در طبیعت همان است که می‌شناسیم. اما هنری نداریم برای باز گفتنش. در برابر سادگی‌اش عقلمان چنین ناتوان است». کتاب حاضر به زندگی، آثار، بسترهای اجتماعی و سیاسی دوران زندگی دیکنسون و نقد آثار او از نگاه منتقدان برجسته معاصر و منتقدان کنونی می‌پردازد. در فصل اول تصویری از زندگی دیکنسون ارائه می‌دهد؛ از دوران کودکی‌اش در امهرست تا تمرکزش بر هنر شعرسرایی. فصل دوم به تحلیل دیکنسون در مقام شاعری از دوران جنگ داخلی می‌پردازد و اندیشه او را در بافت وقایع فرهنگی و تاریخی آن زمان بررسی می‌کند. سومین فصل این کتاب به مجموعه نوشته‌های دیکنسون شامل مباحث مربوط به اشعار و نامه‌هایش می‌پردازد و در فصل آخر هم تاریخچه پیچیده و بحث‌برانگیز انتشار دست‌نویس‌های دیکنسون را بررسی می‌کند و این که منتقدان و پژوهشگران، در طول 150 سال گذشته، این آثار را چطور دیده‌اند.

مقدمه کیمبریج بر ویرجینیا وولف

  • 35,000 تومان

«مطالعه آثار ویرجینیا وولف زندگی‌تان را تغییر خواهد داد، حتی ممکن است زندگی‌تان را نجات دهد، اگر می‌خواهید با مفهوم زندگی مدرن آشنا شوید، خواندن آثار ویرجینیا وولف ضروری است.» نوشته‌های وولف هم تجربه و آگاهی مدرن را ثبت کرده است و شکل می‌دهد، و هم امکان بررسی خود نوشتن، که او از آن به «تار عنکبوت» تعبیر می‌کند. این کتاب مقدمه‌ای است بر مهم‌ترین نوشته‌های وولف و زندگی آفریننده آن‌ها. نویسنده مطالب نقادانه و فرهنگ پس از مرگ وولف را شرح می‌دهد، سپس شما را از طریق روایت‌های مسحورکننده وولف از فرایند نوشتن در بطن زندگی نویسندگی با «عنکبوت و تار» آشنا خواهد کرد.

شجاعت ناتمام

  • 48,500 تومان

یکی از چیزهایی که خیلی در زن‌ها دوست دارم، احساس عمیق خواهری است. چیزی درون ماست که به طور غریزی، منتظر این خواهری هستیم. اما وقتی در چرخه زندگی می‌افتیم، این دروغ را باور می کنیم که تایید موفقیت‌های یک زن، به نحوی از موفقیت‌های ما می کاهد؛ انگار همه جا فقط برای یک نفر جا هست و وقتی او جا پیدا کند، چیزی نصیب من نمی‌شود.

صفحه‌ی 1