مریم سادات قریشی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه تصمیم بگیریم (ابزارهای ساده برای تصمیم‌گیری بهتر)
  • همراه با تخفیف

چگونه تصمیم بگیریم (ابزارهای ساده برای تصمیم‌گیری بهتر)

  • 300,000 تومان

تنها چیزی که تحت کنترل شماست و می‌تواند بر نتیجۀ زندگی کردنتان تأثیر بگذارد، کیفیت تصمیماتتان است. شما هر روزه هزاران تصمیم می‌گیرید؛ بزرگ و کوچک. بعضی از آنها پیامدهای بزرگ آشکاری را به‌همراه دارند؛ مانند انتخاب شغل و بعضی هم پیامدهای ناچیزی را به‌دنبال دارند؛ مانند اینکه برای صبحانه چه بخورم. فرقی نمی‌کند با چه نوع تصمیمی مواجه هستید؛ لازم است یک فرایند تصمیم‌گیری خلق کنید که نه‌تنها کیفیت تصمیم‌گیری‌تان را بهبود ببخشد، بلکه به شما کمک کند تا تصمیماتتان را دسته‌بندی کنید؛ به‌این‌ترتیب، متوجه می‌شوید کدام تصمیمات بزرگ‌تر و کدام‌یک کوچک‌تر هستند. چرا داشتن یک فرایند تصمیم‌گیری باکیفیت تا این حد اهمیت دارد؟ زیرا تنها دو چیز است که تعیین می‌کند زندگی شما چگونه از آب درمی‌آید: شانس و کیفیت تصمیماتتان. شما تنها روی یکی از این دو مورد کنترل دارید. آنچه که روی آن کنترل کمی دارید و می‌توانید آن را بهبود بخشید، کیفیت تصمیماتتان است و وقتی تصمیمات باکیفیت‌تری می‌گیرید، شانس رخ دادن اتفاقات بهتر در زندگی‌تان را افزایش می‌دهید.

مادران خودشیفته و سمی (چگونه با یک والد خودشیفته رفتار کنیم و از اختلال استرس پس از آسیب روحی و روانی جدی بهبود پیدا کنیم)

  • 120,000 تومان

در همه جای دنیا، مادر مقدس است. این زیباست! اما باید بسیار مراقب باشیم، زیرا همین تقدس مادر، از مادران بد محافظت می‌کند و اجازه می‌دهد آسیب‌های میان‌نسلی تداوم پیدا کند و اکثر مردم آن را نادیده بگیرند. فرزندان بزرگسال والدین خودشیفته، اغلب آن‌قدر دچار احساس گناه و احساس تعهد و شرم عمیق هستند که خود را موظف می‌دانند هر آنچه در خانواده رخ داده است را مخفی نگه دارند، حتی اگر زندگی آنها را از بین ببرد. متأسفانه، آسیب روحی و این نوع احساسات منفی می‌توانند لذت زندگی را از ما سلب ‌کنند. این پیغامی است که شما از بزرگ شدن در چنین خانواده‌های ناکارآمدی دریافت می‌کنید. حتی نمی‌توانید برای خودتان فکر کنید، چون بیش‌ازحد به نظر دیگران متکی هستید. شما در سکوت، از آسیب خودتان رنج می‌برید و گاهی حتی این موضوع را به خودتان ‌هم اقرار نمی‌کنید. این کتاب اولین قدم در مسیر درمان این آسیب است؛ اولین قدمی که امیدوارم در زندگی شما تغییری ایجاد کند، چون شما سزاوار این هستید که در نهایت طعم خوشبختی را بچشید.

صفحه‌ی 1