مریم راشد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شکوفایی نبوغ کودک (چگونه استعدادهای طبیعی کودک خود را کشف کرده و مشوق شکوفایی نبوغ او شویم)
جادوی‌ والدین (تربیت صحیح کودک)
  • 64,500 تومان
  • با تخفیف: 64,500 تومان
با هم بازی کنیم و یاد بگیریم
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

شکوفایی نبوغ کودک (چگونه استعدادهای طبیعی کودک خود را کشف کرده و مشوق شکوفایی نبوغ او شویم)

  • 187,500 تومان

با تغذیه کنجکاوی فطری فرزند‌تان، می‌توانید به پیشرفت مهارت‌ها و تجربیات او کمک کنید که ظهور نبوغ را ممکن می‌سازد. اندرو فولر،‌ والدین را به شناسایی مشخصه‌هایی تشویق می‌کند که پیش‌بینی‌کننده نبوغ هستند: خلاقیت، انگیزه، قاطعیت، تخیل و اشتیاق به ادامه راه، علی‌رغم اشتباهات. اندرو فولر، این کتاب را براساس آخرین تحقیقات خود بر هزاران کودک و نوجوان (از کودک دو ساله گرفته تا نوجوان 18 ساله) نوشته است تا نشان دهد چگونه می‌توان به ساخت این مهارت‌های پایه‌ای و اساسی در فرزند کمک کرد. اندرو فرلر، روانشناسی بالینی متخصص در زمینه مغز، یادگیری و انعطاف‌پذیری است. او عضو افتخاری دانشگاه ملبورن و مدیر عامل «استرالیای جوان منعطف» است.

جادوی‌ والدین (تربیت صحیح کودک)

  • 64,500 تومان

آیا می‌خواهید کودکانی خوشحال، برون‌گرا و مطمئن به خود داشته باشید؟ می‌خواهید بتوانید آن‌ها را درک کنید و به آن‌ها کمک کنید تا با عواطفشان کنار بیایند؟ آیا از غر زدن‌های بسیارشان و تهدیدهای شما برای جلب همکاری‌شان خسته شده‌اید؟ پس این کتاب برای شما به رشته تحریر درآمده است. کتاب «جادوی والدین» راهنمایی ساده برای پرورش کودک، نوشته روانشناس، نویسنده و متخصص کودکان سرشناس، کارول سوریا است. این کتاب بر اساس رویکردی دلسوزانه و منطقی، به منظور حمایت از شما در تغییر روش فرزندپروری‌تان و تغییر آن به روش‌هایی برای هرچه نزدیک‌تر کردنتان به فرزندتان و ساخت عزت‌نفس او نگاشته شده است. این کتاب، دستورالعملی برای درک، قدردانی و تربیت نسل امروزه کودکان از اعماق قلب شماست.

با هم بازی کنیم و یاد بگیریم

  • 110,000 تومان

بازی با کودک‌تان بسیار فراتر از سرگرمی و بازی بی‌هدف است؛ در واقع این بازی، کلید ایجاد یک ارتباط قوی با کودک و تشویق او به ترویج و توسعه یادگیری است. بیایید با هم بازی کنیم و یاد بگیریم، حاوی 100 بازی، فعالیت و تمرین است که والدین با هدف پرورش مهارت‌های شناختی، حرکتی و زبانی و همچنین مهارت‌های خلاقیتی و ارتباطی با کودکان‌شان انجام می‌دهند. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه پدر و مادر می‌توانند به مراقبت‌های روزانه از قبیل تغذیه، پوشک کردن، لباس پوشاندن، حمام کردن و فعالیت‌های قبل از خواب، به چشم فرصت‌هایی برای بازی، دلبستگی عاطفی مثبت و یادگیری بنگرند. همچنین با خواندن این کتاب ایده‌های بازی برای هر سن و مرحله و سطوح مختلف پیشرفت کودک را فرا می‌گیرند. نویسندگان این کتاب رونی کوهن لیدرمن و وندی مسی مدرک دکترای روانشناسی رشد دارند. لیدرمن برای بیش از 25 سال با کودکان کم سن و سال کار کرده و مسی تجربه 20 ساله کار با کودکستانی‌ها و خانواده‌هایشان را در کارنامه خود دارد.

صفحه‌ی 1