مریم خلیلی نژاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بهبودی پس از سوگ برای نوجوانان (با تمرین‌های جسمانی از هیجان‌های دردناک رها شوید)
جعبه ابزار رفتاردرمانی شناختی برای کودکان و نوجوانان

بهبودی پس از سوگ برای نوجوانان (با تمرین‌های جسمانی از هیجان‌های دردناک رها شوید)

  • 55,000 تومان

اگر عزیزی را از دست داده‌اید، احتمالا به دنبال آن، هیجاناتی از قبیل غم، خشم، تنهایی یا ترس را تجربه کرده‌اید. این احساسات در این شرایط کاملاً طبیعی است. با این وجود چه خوب است که در این شرایط کسی را داشته باشید تا بتوانید با او در مورد این اتفاق صحبت کنید خواه یکی از اعضای خانواده باشد، خواه یک مشاور. اما آیا می‌دانستید که سوگ بر بدن هم تأثیر می‌گذارد؟ ذهن و بدن بیشتر از آنچه که فکر کنید به هم مرتبط هستند. کتاب حاضر، دلسوزانه شما را راهنمایی می‌کند و با خواندن آن متوجه می‌شوید که ذهن بر بدن چگونه تأثیر می‌گذارد. این کتاب روش‌های رهایی از احساسات، نگرانی و آشفتگی که نشانگان جسمانی را تشدید می‌کنند را به شما خواهد آموخت. تا با کمک این روش‌ها روند بهبودی آغاز شود. با شناخت چگونگی تأثیر سوگ و فقدان بر روی بدن، مهارت‌های کنار آمدن سالم را هم برای باقی عمر فراخواهید گرفت. کتاب حاضر به شما کمک خواهد کرد که این مهارت‌ها را بیاموزید تا در ذهن و بدن احساس بهتری داشته باشید.

جعبه ابزار رفتاردرمانی شناختی برای کودکان و نوجوانان

  • 150,000 تومان

کتاب حاضر بیش از 200 کاربرگ و فعالیت را در برمی‌گیرد که براساس رویکرد رفتاردرمانی شناختی برای کودکان و نوجوانان دچار 6 اختلال شایع طراحی شده است. این کتاب به عنوان یک کتاب خودیاری در این زمینه تالیف و ترجمه شده است که در راستای درمان و با راهنمایی درمانگر یا سرپرست(والدین) تکمیل می‌گردد.

تن‌انگاره (کتاب کار برای نوجوانان) فعالیت‌هایی برای ایجاد تن‌انگاره سالم در دختران در جهانی که افراد آن دچار وسواس تن‌انگاره شده‌اند

  • 35,000 تومان

نوجوانی دوره پایان کودکی و آغاز پی‌ریزی پختگی در سه بعد زیستی، روانی و اجتماعی است. از آنجایی که در این دوران بروز علائم بلوغ بر رابطه فرد با محیط اطراف تأثیر شگرفی گذاشته و در فرد بحران هویتی ایجاد می‌کند و توجه فرد به ظاهر خویش جهت جلب توجه دیگران به اوج می‌رسد، یکی از معیارهای بهداشت و سلامت روانی که باید مورد توجه قرار گیرد، نگرش مثبت به جسم و رضایت از تصویر ذهنی از تن می‌باشد. تن‏انگاره را می‌توان یکی از مهم‌ترین مسائلی دانست که در دوره بلوغ فکر نوجوان را به خود مشغول می‌کند. شما در این کتاب با تمرین‌های کاربردی مواجه خواهید شد که کمک می‌کنند مهم‌ترین مواردی که تن‌انگاره منفی را در پی دارند بشناسید. مواردی همچون مقایسه‌ها، خودگویی‌های منفی، دیدگاه‌های غیرواقع‌بینانه، رسانه‌ها، فشار خانواده و جامعه، کمال‌گرایی، روابط سمی با دوستان و ترس از پذیرفته نشدن توسط دیگران.

صفحه‌ی 1