مریم حیدری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی ملال
  • 159,000 تومان
  • با تخفیف: 159,000 تومان
ترک عادت تنش‌زا (چگونه از شر جنگ‌و‌جدل خلاص شویم؟)
با اقتدار بلند شو
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
بده و بستان (رویکردی انقلابی به موفقیت)
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
در آمریکا
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
لحظه صعود (چگونه زنان توانمندکننده دنیا را تغییر می‌دهند)
آخرین فردای او
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
آخرین المپیان (5 گانه پرسی جکسون 5)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
نبرد هزارتو (5 گانه پرسی جکسون 4)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
نفرین تیتان (5 گانه پرسی جکسون 3)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
دریای هیولاها (5 گانه پرسی جکسون 2)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
دزد آذرخش (5 گانه پرسی جکسون 1)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

روانشناسی ملال

  • 159,000 تومان

ما انسان‌ها به برقراری رابطه‌ای خودمختارانه و موثر با دنیا نیاز داریم. باید مشغولیت داشته باشیم، ذهنمان را درگیر کنیم، تمایلات‌مان را بیان کنیم و مهارت‌ها و استعدادهایمان را عملی سازیم. به بیان کوتاه، نیاز به عاملیت داریم؛ اگر این نیاز رفع شود، شکوفا می‌شویم. اما هنگامی که این نیاز برطرف نشود احساس بی‌حوصلگی و بطالت می‌کنیم. ملال نشان‌‌دهندە یکی از ابعاد مهم انسان بودن است: نیاز مبرم ما به مشغولیت با دنیای پیرامونمان. نویسندگان کتاب «روانشناسی ملال» معتقدند که ملال برای ما بد نیست، موضوع این‌ است که ما بد عمل می‌کنیم و به راهنمایی‌های آن بی‌اعتنا هستیم. وقتی دچار ملال می‌شویم، مغز به ما می‌گوید که هرآنچه انجام می‌دهید بی‌فایده است، ما نمی‌توانیم نیاز اساسی روانی خود را برای مشارکت و اثرگذاری رفع کنیم.

ترک عادت تنش‌زا (چگونه از شر جنگ‌و‌جدل خلاص شویم؟)

  • 49,000 تومان

همه ما در ارتباطات خانوادگی، کاری و حتی رابطه های دوستی مان دچار تعارض شده ایم. گاهی اوقات این اختلاف نظرها آنچنان بالا می گیرند که به نظر می رسد راه حلی برای برون رفت از آن وجود ندارد. اکثر رویکردها بر صحبت کردن و حل اختلاف ها از طریق مکالمه تأکید می کنند، اما اگر همنشینی و صحبت کردن هم جواب نداد و تعارض حل نشد باید چه کنیم؟ دکتر گلدمن وتسلر با روایت چالش های شخصی خود و مراجعه کنندگانش در جنبه های مختلف زندگی، برای مخاطب راه حلی متفاوت به ارمغان آورده است. او معتقد است باید ریشه این اختلاف نظرها را پیدا کرد و به صورت اساسی با این چالش ها روبه رو شد و به طور شفاف به آنها نگریست. او در ادامه به نظریات بزرگان این عرصه همچون پونگ نیز اشاره می کند و با استفاده از آموزه های وی به مخاطب یاد می دهد که چگونه به صورت عمیق تر به حل کشمکش هایش با اطرافیان بپردازد.

با اقتدار بلند شو

  • 100,000 تومان

اگر می‌خواهیم که خودمان را نجات دهیم و با تمام وجود خودمان را دوست بداریم، باید دلشکستگی را تجربه کنیم. اگر می خواهیم چیزهایی جدید و نوآورانه را امتحان کنیم، باید شکست بخوریم. اگر می خواهیم دیده شویم و جلب توجه کنیم، باید ناامیدی و یاس را تجربه کنیم. مهم نیست چه شکست‌ها و دردهایی را تجربه کرده ایم؛ اگر یاد بگیریم که چطور می‌توانیم پایان بندی شجاعانه خودمان را بنویسیم. وقتی ما داستان خودمان را داشته باشیم، آنگاه دیگر به عنوان کاراکترهای داستان یک نفر دیگر به دام نمی‌افتیم.

بده و بستان (رویکردی انقلابی به موفقیت)

  • 210,000 تومان

سال‌ها است که بر روی محرک‌های فردی موفقیت مانند عشق و علاقه، سخت‌کوشی، استعداد و شانس تمرکز کرده‌ایم. اما در دنیای تغییرشکل یافته امروز، موفقیت روز به روز بیشتر به نحوه تعامل ما با دیگران وابسته می‌شود. آدام گرانت، محقق و استاد دانشگاه وارتون، در کتاب بده و بستان به بررسی نیروهای غافلگیرکننده‌ای می‌پردازد که توضیح می‌دهند چرا برخی افراد به صدر نردبان موفقیت می‌رسند درحالی‌که دیگران به قعر آن سقوط می‌کنند. بده و بستان که توسط جامعه شناس‌ها، نظریه پردازهای کسب‌وکار و رهبران شرکت‌های بزرگ ستایش شده است رویکرد جدیدی را به روی کار، تعاملات، بهره‌وری، که چیزی از انقلابی بودن کم ندارد، باز می‌کند. عقل سلیم می‌گوید افراد بسیار موفق سه ویژگی مشترک دارند: انگیزه، توانایی و فرصت. اگر می‌خواهیم موفق شویم، باید ترکیبی از سخت‌کوشی، استعداد و خوش‌شانسی داشته باشیم. داستان‌های متعددی در کتاب بده و بستان مؤلفه چهارم را نیز به ما نشان می‌دهد؛ مؤلفه‌ای بسیار مهم که اغلب نادیده گرفته می‌شود: موفقیت، شدیداً به نحوه تعامل ما با دیگران بستگی دارد. هر بار که با فرد دیگری سر کارمان تعامل می‌کنیم، باید دست به یک انتخاب بزنیم: آیا سعی می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم ارزش‌ها و سودها را از آن خودمان کنیم؟ یا بدون نگرانی از آنچه در مقابل دریافت می‌کنیم، در ارزش‌آفرینی مشارکت می‌کنیم؟ در طول سه دهه گذشته، در مجموعه‌ای از مطالعات پیشگامانه، دانشمندان علوم اجتماعی دریافتند که افراد از نظر اولویت‌هایشان در رابطه‌ی متقابل (ترکیب مطلوبشان از بده و بستان) شدیداً با هم فرق دارند. برای روشن‌تر کردن این اولویت‌ها، با دو دسته از افرادی آشنا می شویم که در دو سوی طیف رابطه‌ی متقابل در محل کارقرار می‌گیرند. اسم آن‌ها را گیرنده‌ها و بخشنده‌ها می‌گذاریم. گیرنده‌ها یک نشان متمایز دارند: آنها دوست دارند بیشتر بگیرند تا ببخشند. آنها تعادل رابطه‌ی متقابل را به نفع خود بر هم می‌زنند و منافع خود را بر نیازهای دیگران مقدم می‌دانند. گیرنده‌ها معتقدند که دنیا جای رقابت است، جایی که اگر نخوری، خورده می‌شوی. آن‌ها فکر می‌کنند برای موفق شدن باید بهتر از دیگران باشند. برای اثبات صلاحیت‌شان خودستایی می‌کنند و مطمئن می‌شوند که اعتبار زیادی بابت تلاش‌هایشان به دست می‌آورند. در محل کار، بخشنده‌ها معمولاً کمیاب‌اند. آنها کفه ترازوی رابطه‌ی متقابل را به سمت طرف مقابل خم می‌کنند و ترجیح می‌دهند بیشتر از این که بگیرند، ببخشند. بخشنده‌ها دیگرخواهند و بیشتر روی این که دیگران چه نیازی به آنها دارند، تمرکز می‌کنند. این اولویت‌ها ربطی به پول ندارند: گیرنده‌ها و بخشنده‌ها براساس این که چقدر به سازمان‌های خیریه کمک می‌کنند یا چه مبلغی از سود کارفرماها را برای خود برمی‌دارند از همدیگر متمایز نمی‌شوند. بلکه آن‌ها براساس ویژگی‌ها و اعمال‌شان در قبال دیگران از هم متمایز می‌شوند.

در آمریکا

  • 70,000 تومان

ـ «شاد بودن خوبه، اما خواستن شادی عوامانه است. و اگه تو شاد و خوشبختی، دونستنش عوامانه است. این باعث می‌شه که از خود راضی بشی. احترام به نفس خیلی مهمه و تو مادامی متعلق به خودتی که به ایده‌آلهات پایبند بمونی. مصالحه کردن آسونه، البته وقتی که درکت از موفقیت خیلی کمه.»

لحظه صعود (چگونه زنان توانمندکننده دنیا را تغییر می‌دهند)

  • 100,000 تومان

نخستین کتاب ملیندا گیتس، سومین زن قدرتمند دنیا به انتخاب مجله فوریس، ‌دعوتی به‌جا و ضروری برای اقدام به توانمندسازی زنان. ملیندا گیتس در طول 20 سال گذشته مشغول انجام ماموریتی بوده است. هدفش به عنوان یکی از بنیان‌گذاران بنیاد بیل و ملیندا گیتس، یافتن راه‌حل برای افراد با نیازهای بسیار ضروری در هر گوشه از دنیا بوده است. در طول این سفر، یک نکته مدام برای وی روشن‌تر شده است، اینکه اگر می‌خواهید جامعه‌ای را ارتقا دهید، باید روی زنان آن جامعه سرمایه‌گذاری کنید.

آخرین فردای او

  • 37,000 تومان

نیک و تاشا زوجی هستند که به خاطر دختر پنج ساله‌شان، الی، کنار هم مانده‌اند. تا این که یک روز صبح الی ناپدید می‌شود. نیک می‌داند که او نمی‌توانسته خودش زیاد دور شده باشد، که این تنها یک معنی می‌دهد: او خودش جایی نرفته است. چه کسی ممکن است دختر او را دزدیده باشد و چرا؟ بدون داشتن هر گونه انگیزه و سرنخی وارد هزارتویی از ظن و اتهام می‌شود. مثل تاشا، نیک هم نمی‌داند چه طور فکر کند و به کی اعتماد کند... اما بعد یک نفر دیگر شروع می‌کند به فکرکردن به جای او. حالا نیک باید بین دو گزینه که هر دو در نهایت دست‌هایش را به خون آلوده می‌کنند یکی را انتخاب کند.

آخرین المپیان (5 گانه پرسی جکسون 5)

  • 130,000 تومان

پرسی جکسون،دوستانش و خدایان کوه آلپ درگیر جنگی می‌شوند که بی شباهت به جنگ خدایان یونان و تیتان‌ها نیست.در این جنگ کرونوس ارتشی بزرگ از خدایان،دمیگاد‌ها و هیولاها را با خود حمل همراه کرده و نیرومند تر از همیشه قدم به میدان گذاشته است.اما پرسی و دیگر افراد اردوگاه دورگه با وجود تعداد اندکشان شجاعانه برای نجات کوه آلپ می‌جنگند. در عین حال گاه پرسی دچار بدگمانی می‌شود که او را در انتخاب راه درست دچار تردید می‌کند...

نبرد هزارتو (5 گانه پرسی جکسون 4)

  • 120,000 تومان

در چهارمین کتاب از مجموعه کتاب‌های موفق پرسی جکسون زمان جنگ بین خدایان المپیان و سلطان تیتان‌ها کرونوس نزدیک شده است. حتی مرزهای جادویی اردوگاه نیز در مقابل هجوم افراد وی امن نیست. پرسی و دوستانش برای متوقف کردن آنها به جستجو در هزارتویی در زیر زمین پا می‌گذارند که در هر پیچ و خم آن رویدادی شگفت‌انگیز و غافل‌گیر کننده در انتظار آنهاست. سفر به هزارتو و نبرد با غول‌ها و موجودات اساطیری لحظاتی نفس‌گیر و سرشار از ماجراجویی، تعلیق و طنز را برای خواننده به ارمغان می‌آورد.

نفرین تیتان (5 گانه پرسی جکسون 3)

  • 50,000 تومان

پرسی جکسون یک پیام اضطراری از دوستش گروور دریافت می‌کند و بلافاصله برای جنگ آماده می‌شود. او تمام چیزهایی را که برای یک نبرد قدرتمندانه ضروری است با خود می‌برد: شمشیر برنزی‌اش ریپتاید... و دوستانش آنابت و تالیا. گروور دو دورگه‌ قدرتمند را یافته که والدینشان نامعلوم است. اما این تمام چیزی نیست که انتظار پرسی را می‌کشد. کرونوس خدای بزرگ تیتان تله‌ای مهیا کرده که قرمانان نوجوان طعمه آن هستند. سومین کتاب از مجموعه پرسی جکسون ما را با داستانی پر از حادثه و در عین حال سرگرم کننده همراه می‌کند. داستانی که در آن پرسی با خطرناک‌ترین چالش زندگی‌اش روبرو می‌شود: پیشگویی وحشتناکی درباره نفرین تیتان.

دریای هیولاها (5 گانه پرسی جکسون 2)

  • 100,000 تومان

هفتمین سال تحصیلی پرسی جکسون به طور شگفت‌انگیزی در آرامش می‌گذرد. حتی یک هیولا هم در مدرسه جدید او پا نگذاشته است. اما هنگامی که یک بازی وسطی بین پرسی و هم‌کلاسی‌هایش، تبدیل به نبرد هولناکی بین دار و دسته هیولا‌های آدم‌خور می‌شود، ورق بر می‌گردد. ورود غیرمنتظره دوست او آنابت که حامل خبرهای بدی است نیز بر نگرانی‌ها دامن می‌زند. مرزهای جادویی که از اردوگاه دورگه محافظت می‌کرد، اکنون به دست دشمن مرموزی مسموم شده و اگر راه درمانی برای آن پیدا نشود، تنها پناه‌گاه امن دورگه‌ها ویران خواهد شد.

دزد آذرخش (5 گانه پرسی جکسون 1)

  • 120,000 تومان

پرسی جکسون برای چندمین بار در آستانه اخراج از یک مدرسه شبانه‌روزی است و این کمترین مشکل اوست. در همین زمان هیولاهای اساطیری و خدایان کوه المپوس از میان صفحات کتاب‌های درسی اساطیر یونان پرسی جکسون بیرون آمده و به زندگی واقعی او گام نهاده‌اند. و بدتر از آنکه، او موجب عصبانیت برخی از آن‌ها نیز شده است. آذرخش زئوس که نماد قدرت اوست به سرقت رفته و مظنون اصلی، پرسی است. پرسی و دوستانش تنها ده روز برای یافتن و بازگرداندن آذرخش زئوس فرصت دارند تا شاید از این طریق صلح و آرامش را به ساکنان کوه المپوس که در شرف جنگی قریب‌الوقوع است، بازگردانند. اما برای موفقیت در این جستجو، پرسی به غیر از یافتن سارق حقیقی باید با مسائل بیشتری دست و پنجه نرم کند...

صفحه‌ی 1