مریم بردبار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جهان‌های موازی (سفری به آفرینش ابعاد بالاتر و آینده جهان)
در باب خوب بودن (مدرسه زندگی)
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان
خودشناسی (مدرسه زندگی)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
زیستن در قلب (چگونه می‌توان به فضای مقدس درون قلب وارد شد مدیتیشن پیشرفته)
شغل مورد علاقه (شغلی که به آن عشق می‌ورزیم) مدرسه زندگی
در باب اعتماد به نفس (مدرسه زندگی)
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
بادام
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
آرامش
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
برو به دستش بیار
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
بازی کار
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
جادوی هاوایی
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
زن بودن
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان

جهان‌های موازی (سفری به آفرینش ابعاد بالاتر و آینده جهان)

  • 210,000 تومان

فیزیک‌دان‌ها و ستاره‌شناسان در سرتاسر جهان اکنون در این‌باره پیش‌بینی می‌کنند که این جهان‌های موازی ممکن است چگونه باشند، از چه قوانینی تبعیت می‌کنند، چگونه متولد شده‌اند، و سرانجام چگونه خواهند مرد. شاید این جهان‌های موازی بی‌حاصل و بدون عناصر اساسی حیات باشند. شاید هم دقیقاً مثل جهان ما باشند، بر اثر رخداد کوانتومی منفردی که این جهان‌ها را از جهان ما جدا کرده است، تفکیک شده باشند.

در باب خوب بودن (مدرسه زندگی)

  • 47,000 تومان

بیشتر کتاب‌هایی که قصد تغییر ما را دارند، یا می‌خواند ما را باریک‌تر کنند یا ثروتمندتر. این کتاب می‌خواهد به ما کمک کند که بهتر باشیم: یعنی انعطاف‌پذیرتر، صبورتر، آماده‌تر برای گوش سپردن، دوستانه‌تر و خوش‌خلق تر باشیم. شاید خوب بودن، آن افسون و جذابیتِ بی‌درنگِ پول یا شهرت را نداشته باشد، اما با این‌حال خصیصه‌ای بسیار مهم است که به ضرر خود، نادیده‌اش می‌گیریم. این کتاب راهنمایی به چشم‌اندازِ ناشناخته خوب بودن است، که به آرامی ما را پیرامون درونمایه‌های اصليِ این خصیصه فراموش شده هدایت می‌کند. ما یاد می‌گیریم که چطور خیرخواه باشیم، چطور ببخشیم، چطور نرمال باشیم و چطور دیگران را تسکین دهیم. یاد می‌گیریم که خوب بودن با قدرت هماهنگ است و شاخصِ خامی و بی‌تجربگی نیست. خوبی سزاوار این است که به عنوان یکی از والاترین دستاوردهای بشر بازکشف شود.

خودشناسی (مدرسه زندگی)

  • 60,000 تومان

در یونانِ باستان وقتی از سقراطِ فیلسوف پرسیدند تعالیم فلسفی را چگونه می‌توان خلاصه کرد، پاسخِ او چنین بود: «خودت را بشناس». خودشناسی تا این حد اهمیت دارد که ما تنها بر مبنای درکِ دقیقی از آنکه هستیم می‌توانیم تصمیماتی قابل اعتماد بگیریم، به‌خصوص در زمینه‌ی عشق و شغل. این کتاب ما را رهسپار سفری به ژرفای درون‌مان می‌سازد تا ویژگی‌های خود را به خوبی درک کنیم. ما به روشن‌بینیِ جدیدی از آن‌که هستیم دست می‌یابیم، این‌که هنگام تصمیمات به چه چیزهایی باید توجه کنیم و اینکه اولویّت‌ها و پتانسیل‌هایمان می‌تواند چه باشد.

زیستن در قلب (چگونه می‌توان به فضای مقدس درون قلب وارد شد مدیتیشن پیشرفته)

  • 40,000 تومان

مدت‌ها پیش از این، ما انسان‌ها شکلی از ارتباط و احساس را به کار می‌بردیم که مغز در آن به هیچ وجه دخالتی نداشت؛ بلکه از فضای مقدس درون قلب نشات می‌گرفت. یافتن دوباره این مکان در جهانی که بزرگ‌ترین آمال و آرزوی آن، علم و منطق ذهن است چه سودی دارد؟ آیا من نمی‌دانم که در دنیایی زندگی می‌کنیم که احساسات و عواطف شهروندان در درجه دوم اهمیت قرار دارند؟ اما اساتیدم از من خواسته‌اند به شما یادآوری کنم که واقعا چه کسی هستید. شما فراتر از یک انسان هستید، بسیار فراتر. چون درون قلب شما مکانی وجود دارد، مکانی روحانی که در آن می‌توان جهان را آگاهانه بازآفرینی کرد. اگر شما واقعا خواهان آرامش روح هستید و می‌خواهید به خانه بازگردید، شما را به قلب زیبای خودتان دعوت می‌کنم. با اجازه شما، آن‌چه را که به من نشان داده شده است، نشانتان خواهم داد...

شغل مورد علاقه (شغلی که به آن عشق می‌ورزیم) مدرسه زندگی

  • 57,000 تومان

در کنار رابطه‌ای رضایت‌بخش، داشتن شغلی که به آن عشق بورزیم از اصلی‌ترین ملزومات یک زندگی موفق است. شوربختانه، شناخت نسبتا کامل از خویش که راهنمایی باشد تا بدانیم انرژی‌هایمان را دقیقا در چه مسیری صرف کنیم، بسیار دشوار است. این کتاب ما را در گذر از این تنگنا یاری بخشیده و راهنمایی‌مان می‌کند که خود را بهتر شناخته، شغلی را برگزینیم که برایمان بهترین باشد. کتاب شغل مورد علاقه، با درونمایه‌ای بسیار کاربردی و همدلانه ما را هدایت می‌کند تا پیش از اینکه خیلی دیر شود، استعدادهای حقیقی خود را کشف کرده و خواسته‌ها و آرزوهای آشفته خود را بهتر درک کنیم.

در باب اعتماد به نفس (مدرسه زندگی)

  • 58,000 تومان

تفاوت بین شکست و موفقیت اغلب وابسته به مفهومی است که نظام تحصیلی استاندارد ما هرگز به آن نمی‌پردازد: اعتماد به نفس. کتاب «در باب اعتماد به نفس» مسائل مهمی را مطرح می‌سازد تا با موانعی که جلوی بالفعل شدن پتانسیل‌هایمان را می‌گیرد آشنا شویم. در این کتاب پیرامون سندروم خودحقه‌بازانگاری می‌خوانیم، می‌توانیم به خردی دست یابیم که حاصل اجابت مزاج بزرگان است و گفته‌های نیچه، مونتنی و دیگر بزرگان را در ارتباط با پایداری و شجاعت می‌شنویم. ما اغلب در سطح اعتماد به نفس خود گیر افتاده‌ایم چون آن را حاصل خوش‌شانسی می‌دانیم. در حقیقت، این‌طور نیست: اعتماد به نفس مهارتی مبتنی بر ایده ما در مورد جایگاهمان در جهان می‌باشد و رازهای آن را می‌توان فراگرفت.

بادام

  • 65,000 تومان

یونجی با نارسایی مغزی‌ای به نام آلکسی‌تیمیا متولد شده که به واسطه‌ی آن احساساتی چون ترس یا خشم را تجربه نمی‌کند. او دوستی ندارد، اما مادر و مادربرزگ ازخودگذشته‌اش برای او زندگی امن و رضایت‌بخشی فراهم می‌آورند. اما هنگامی که حادثه‌ی خشونت‌بار تکان‌دهنده‌ای تصادفا دنیای او را از هم می‌پاشد و او تنها و بی‌کس به حال خود رها می‌شود، اوضاع تغییر می‌کند. یونجی که در تقلا برای کنار آمدن با فاجعه‌ای که برایش رخ داده، گوشه‌ی انزوا برگزیده، بر سر راه گان، نوجوان درد‌سرسازی قرار می‌گیرد که به تازگی به مدرسه آنها منتقل شده است. در کمال شگفتی، پس از چندی میان آن دو پیوندی عجیب شکل می‌گیرد، که ناگاه زندگی گان به خطر می‌افتد. یونجی ناچار است پا را از همه‌ی منطقه‌های امنی که برای خود خلق کرده بیرون نهد تا شاید قهرمان داستان خود گردد.

آرامش

  • 75,000 تومان

در میان مهارت‌های زندگی، توجه چندانی به توانایی حفظ آرامش نشده است. هرچند اهمیت این مهارت بخصوص کمتر از بقیه نیست. بدترین تصمیمات و تعامل‌های ما همواره پیامد فقدان آرامش و افول به سوی اضطراب و آشفتگی است. در کمال شگفتی، و البته خوشبختانه ما می‌توانیم قدرت خود را در حفظ آرامش تقویت کرده و بهبود بخشیم. مجبور نیستیم جایی بمانیم که اکنون هستیم: واکنش ما به چالش‌های روزمره می‌تواند به طور چشمگیری تغییر کند. ما می‌توانیم هنر حفظ آرامش را نه به واسطه تنفس آرام یا دمنوش‌های خاص، بلکه با اندیشیدن، در خود پرورش دهیم. این کتابی است که با شکیبایی به دلایل عمیق‌ترین استرس‌هایمان پرداخته و سلسله مباحث ترغیب‌کننده، زیبا، و گاهی خنده آوری مطرح می‌کند تا بتوانیم از خود در مقابل وحشت و خشم دفاع کنیم.

برو به دستش بیار

  • 57,000 تومان

من همواره در سرتا سر زندگی‌ام، چه در زمینه کسب و کار و نویسندگی و ماجراجویی‌هایم، و چه به عنوان همسر و پدری سربلند، برای دست‌یابی به موفقیت تلاش کرده‌ام . می‌خواهم همه حقایقی را که در مسیر موفقیت فرا گرفته‌ام و به من در دستیابی به هرآنچه می‌خواسته‌ام کمک کرده، با شما درمیان بگذارم. آن حقایق از این قرارند: - به خودتان ایمان داشته باشید، - باور داشته باشید که همه‌ی اهدافتان قابل دستیابی است، - به تمام معنا زندگی کنید، - هرگز تسلیم نشوید، امیدوارم با فراگیری این نکات و دیگر حقایق ساده، به همه اهدافتان در زندگی دست یابید و بهترین استفاده را از زندگی‌تان ببرید. مردم همیشه شما را از جامه‌ی عمل پوشاندن به خواسته‌هایتان منصرف می‌کنند و می‌گویند ((این شدنی نیست،)) اما اگر شما به خودتان ایمان داشته باشید، در خواهید یافت که تقریباً به هر چیزی که بخواهید می‌نوانید دست یابید.

بازی کار

  • 57,000 تومان

چارلز کنراد در این کتاب به روشنی و زیبایی مفهوم لذت بردن را با کسب موفقیت در کار پیوند می‌دهد و تک تک اجزا بازی که عموما در کار به چشم نمی‌خورد را به عنوان عوامل موفقیت معرفی کرده و بسط می‌دهد. نویسنده از طریق این عوامل که شامل اهداف، امتیازگیری، بازخورد، انتخاب زمین بازی، برنده شدن، و غیره است قدم به قدم خواننده را تا قله موفقیت در بازی کار پیش می‌برد و با مثال‌های متعدد مراحل را به خوبی در نگاه او روشن می‌سازد.

جادوی هاوایی

  • 35,000 تومان

کلارک ویلکرسون در جادوی هاوایی دانشی غنی و روشنگر را به جویندگان راه حقیقت عرضه می‌دارد. آموزه های او در این کتاب روح ما را می‌پرورد و توان ارتباط با ناخودآگاه و به کار بستن قدرت عظیم ذهنمان را به ما می‌بخشد. این آموزه‌ها که در عین سادگی قدرتمندند، مبتنی بر علم هونای هاواییایی یعنی جادوی ذهن و روح هستند. به کارگیری درست آنها به ما آگاهی بخشیده و یگانگی با ذات هستی را مسیر می‌سازد.

زن بودن

  • 90,000 تومان

چرا این جنبه جنگجوی زن است که امروز غالب است و این موضوع پیامدهایی فاجعه‌بار در پی دارد؟ در این کتاب نویسنده به بحث پیرامون موضوعاتی از این دست می‌پردازد: چرا اولویت زن‌ها به طور ذاتی عشق است و چگونه باید یک فضای عاشقانه حقیقی به وجود آورد مردها چرا زن‌ها را دوست دارند و چرا چگونه ناشکیبایی و وسواس زن امروزی او را از دستیابی به آن‌چه که واقعا می خواهد بازمی‌دارد؟

1  صفحه‌ی 1