مرجان مهدی پور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
همدلی (برقراری روابط صمیمانه با خانواده دوستان و همکاران)
خویشتن 2 میلیون ساله (تحلیل کهن‌الگوی خویشتن یونگ)
3 بار خوش‌شانسی
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
6 الگوی تفکر درباره اطلاعات
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
هنر گفتگو (چگونه بتوانیم در هر موقعیتی سر صحبت را باز کنیم)

همدلی (برقراری روابط صمیمانه با خانواده دوستان و همکاران)

  • 195,000 تومان

هرگز تا این حد واضح نبوده که روابط معنادار برای موفقیت و زندگی سالم حیاتی‌ست. این کتاب اثری کاربردی و بهنگام است که به ما نشان می‌دهد با یادگیری اینکه چگونه با خودمان مرتبط باشیم می‌توانیم به راحتی با دیگران نیز مرتبط شویم و روابطی شکوفا برقرار کنیم. آریانا هافینگتون، بنیان‌گذار و مدیرعامل اجرایی تریوگلوبال. کلاس‌های کارول و دیوید منبع ارزشمندی بوده‌اند- و موهبتی‌ست که دیدگاه‌ها و درس‌هایشان در یک کتاب گرد آمده است. من این کتاب را به هر کس که دوست دارد احساس شادی و رضایت کند و به هر کس که خواهان آینده‌ای بهتر و هوشمندانه‌تر برای دنیای ماست توصیه می‌کنم. دکتر جنیفر آکر، نویسنده کتاب‌های شوخ‌طبعانه، موقرانه و اثر پرواز اژدها.

خویشتن 2 میلیون ساله (تحلیل کهن‌الگوی خویشتن یونگ)

  • 65,000 تومان

رویکرد روان‌کاوانه به زندگی بر باور به ساحت ناخودآگاه بنا شده است، اما راجع به چیستی این ساحت اختلاف‌نظرهای گستردهای وجود دارد که به انشعاب‌های اساسی در مکتب روانکاوی دامن می‌زند. ساحت ناخودآگاه از منظر فرویدی جنبه‌ی پست‌تر وجود ماست، انسانی بدوی و کودکی تربیت‌نشده که گرچه در اسارت خودآگاهی مدرن ما قرار دارد، طی زمان بیداری ما اعتراض خود را با علائم روان‌نژندانه و به کمک مکانیزم‌های دفاعی بروز می‌دهد. درحالی ‌که در دیدگاه یونگی، این ناخودآگاهِ شخصی ماست که حاوی امیال مهارگسیخته و هوس‌های کودکانه‌مان است ولی ناخودآگاه جمعی ما حاوی «غایت آمال» ما، غرایز فرهنگی‌مان و سرچشمه‌ی فهمی وسیع و «فرا فردی» از زندگی و زاینده‌ی بصیرت‌های عمیق و هنر متعالی است. بنابراین، اینکه ساحت ناخودآگاه را ساحتی برتر از خودآگاهی بدانیم، در حوزه‌ی روان‌شناسی معاصر، دیدگاهی یونگی است. در عصر پیش‌مدرن چنین نگاهی غالب بود. در جریان روان‌شناسی پساصنعتی، کارل گوستاو یونگ بود که دوباره ساحت پررمزوراز رؤیاها را ساحتی عُلیا دانست. یونگ می‌گوید: «از نظر فروید، ناخودآگاه ما همچون مهدکودکی است، من هم اعتراف می‌کنم که در درون خودم مهدکودکی دارم، اما حجم آن در مقابل حجم عظیم تاریخ ناچیز است.» نظر یونگ این است که تمام دستاوردهای تاریخی بشر در ناخودآگاه عُلیای ما انباشته شده‌اند. کتاب ارزشمند «خویشتن دومیلیون‌ساله» آنتونی استیونز شرح همین نگاه است.

3 بار خوش‌شانسی

  • 25,000 تومان

کلید حل معما در دست کیست؟ تابستان است و همه چیز خوب پیش می‌رود. اما ناگهان خبر یک قتل در شهر می‌پیچد. بچه‌دزدی، تصادف شدید و توفان هم چاشنی ماجرا می‌شوند. حالا دختر نوجوانی به اسم مو می‌خواهد همراه با صمیمی‌ترین دوستش گره پیچیده‌ترین اتفاق زندگی‌اش را باز کند و با استفاده از حس کارآگاهی‌اش پرده از راز قتل بردارد...

6 الگوی تفکر درباره اطلاعات

  • 40,000 تومان

در جهان امروز که بیش از هر زمانی در گذشته از واقعیت‌ها و ارقام لبریز گشته است، چگونه باید با متمرکز ساختن توجه خود بیشترین بهره را از اطلاعات ببریم؟ با استفاده از این کتاب ادوارد دوبونو پدر تفکر جانبی، به ما نشان می‌دهد که چگونه توجه خود را آگاهانه هدایت کنیم و اجازه ندهیم که ناخواسته به سوی موضوعات نامربوط کشیده شود. درست به همان روش که اراده می‌کنیم به سوی شمال غرب یا حتی جنوب شرقی بنگریم، قادر شویم که چارچوبی برای هدایت توجه خود نیز ترتیب دهیم. همانند دیگر روش‌های دوبونو، این روش نیز آسان و کارآمد است و می تواند شیوه برداشت شما از اطلاعات را تحول بخشد.

هنر گفتگو (چگونه بتوانیم در هر موقعیتی سر صحبت را باز کنیم)

  • 97,000 تومان

آیا وقتی به مهمانی می‌روید به گل‌های قالبی چشم می‌دوزید؟ آیا صحبت کردن با یک غریبه قلبتان را به تپش می‌اندازد؟ آیا در مصاحبه‌های استخدامی با حالتی عصبی می‌نشینید و دنبال کس دیگری می‌گردید تا شروع به صحبت کند؟ آیا در یک جلسه مهم کاری زانوهایتان می‌لرزد و کف دستتان عرق می‌کند؟ کتاب ‍(هنر گفت و گو) به شما کمک می‌کند: در هر شرایط اجتماعی احساس آرامش کنید. سر صحبت را باز کنید وقتی که هیچ حرفی برای گفتن ندارید. با اعتماد به نفس عمل‌کردهای اجتماعی‌تان را ارتقا دهید. سکوت طولانی را بشکنید.

صفحه‌ی 1