محیا بیات


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جنگل ریشه‌های هزارتو
  • 41,000 تومان
  • با تخفیف: 41,000 تومان
دیو و دلبر و چند افسانه‌ گریه‌دار دیگر (افسانه‌های ایتالیایی 2)
نخودی و گاو نر و چند افسانه دیگر برای کوچولوها (افسانه‌های ایتالیایی 3)
دست اسکلت و چند افسانه ترسناک دیگر (افسانه‌های ایتالیایی 1)
سایه سنگین خانم الف
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
چیکو فریتاتا هواساز اختراع می‌کند (مهندس چیکو 2)
چیکو فریتاتا سگ‌پران اختراع می‌کند (مهندس چیکو 4)
چیکو فریتاتا دزدگیر اختراع می‌کند (مهندس چیکو 1)
چیکو فریتاتا گرداب تمیزکننده اختراع می‌کند (مهندس چیکو 3)

جنگل ریشه‌های هزارتو

  • 41,000 تومان

شاه کلودووئو در راه بازگشت از جنگ، بی‌تاب دیدار دخترش وربنا است، اما اطراف شهرش جنگلی درهم‌تنیده روییده است و او در هزارتوی ریشه‌هایی که شاخه به‌نظر می‌رسند و شاخه‌هایی که انگار ریشه‌اند، سرگردان می‌شود. وربنای زیبا و نامادری جوانش و وزیر خائن شاه نیز در جنگل گم شده‌اند و بازگشت به قصر در نظرشان ناممکن می‌آید و باید زیر نور مشعل راه خود را بازیابند و گره از راز جنگل هزارتو باز کنند...

دیو و دلبر و چند افسانه‌ گریه‌دار دیگر (افسانه‌های ایتالیایی 2)

  • 45,000 تومان

«قصر تاریک و خاموش بود، انگار صد سال بود که کسی آنجا زندگی نمی‌کرد. بلیندا با گریه و فریاد دیو را صدا زد و هیچ جوابی نیامد. همه‌جا را گشت و با ناامیدی به باغ رفت و دیو را دید که زیر بوته‌ی گل سرخ، میان خارها، خس‌خس می‌کرد. کنارش زانو زد، صدای قلبش را شنید که هنوز ضربان داشت، اما کم...» این کتاب پر از قصه است؛ قصه‌ی دختر بداقبال و بخت خوابیده‌اش، قصه‌ی دیو و بوته‌ی گل سرخش، افسانه‌ی جادوگری که دختر فراری‌اش را نفرین کرده... عاقبت قصه‌های غم‌انگیز چه می‌شود؟ آیا بخت دختر بداقبال با او سازگار می‌شود؟ آیا دیو خوش‌قلبِ قصه‌ زنده می‌ماند؟ فکر می‌کنی پایان همه‌ی افسانه‌ها خوش است؟ بخوان تا خودت ببینی!

نخودی و گاو نر و چند افسانه دیگر برای کوچولوها (افسانه‌های ایتالیایی 3)

  • 45,000 تومان

خروس بلوری و آقای گرگ، غاز بلا و روباه مکار، جادوجنبلو باغ گلابی... هر صفحه از این کتاب یک ماجراست! ماجرای مرد قوزداری که یک قوز دیگر هم روی قوزش سبز شده، ماجرای گرگ گرسنه‌ای که بی‌دعوت راهی عروسی شده، ماجرای غازی که از دسته غاز‌ها جا مانده و گیر روباه حیله‌گر افتاده، ماجرای پسرک روی درخت گلابی و خانم جادوجنبلو، ماجرای نخودی تر و فرزی که دزدها را عاصی کرده. قصه‌هایی خواندنی از افسانه‌هایی شنیدنی؛ گاهی خنده‌دار، گاهی گریه‌دار، گاهی عجیب و شاخ دربیار!

دست اسکلت و چند افسانه ترسناک دیگر (افسانه‌های ایتالیایی 1)

  • 45,000 تومان

این کتاب پر از قصه است؛ قصه کاخ سیاه جادوگرها؛ افسانه مرد دماغ‌نقره‌ای و اتاق شعله‌های آتش، قصه مرد مکار و عروس زندانی... افسانه‌های ترسناک از جادو و جادوگری، جن و پری، فریب و حیله‌گری... آیا مرد نترس حریف جادوگران کاخ سیاه می‌شود؟ آیا دخترها از اتاق جهنمی مرد دماغ‌نقره‌ای جان سالم به‌در می‌برند؟ عاقبت عروس زندانی مرد مکار چه می‌شود؟ اگر طرف‌دار قصه‌های ترسناک و افسانه‌های باورنکردنی هستی، این تو و این هم کتاب افسانه‌های ترسناک...

سایه سنگین خانم الف

  • 18,000 تومان

«هر عشقی، در درازمدت، نیازمند کسی است که ببیندش و تصدیقش کند و بر آن صحه بگذارد، اگر نه ممکن است اصلا عشق نباشد. بدون نگاه او ما در خطر بودیم.» چه می‌شود اگر بزرگ‌ترین شاهد یک عشق بمیرد؟ در این کتاب، جوردانو عشق و مرگ را از منظر کسی که زنده مانده رودرروی هم می‌گذارد: یک سو خاطرات بازمانده است و سوی دیگر غیبتی ویرانگر؛ غیبت خانم الف. کسی که در بارداری پرخطر نورا همراهش بود و شاهد اولین گام‌های کودکش و پاسبان با درایت عشق نوپای او و همسرش. حالا بیماری او را دور کرده است و غیبت و از دست دادنش چون لرزه‌ای ویرانگر، آواری از گرفتاری به بار آورده است.

چیکو فریتاتا هواساز اختراع می‌کند (مهندس چیکو 2)

  • 25,000 تومان

توجه! این کتاب پر از تفریح و سرگرمی است، اصلا برای کسانی که اندازه سیب‌زمینی پخته هم ذوق ندارند و عاشق خندیدن و روده‌برشدن نیستند، مناسب نیست. تابستان است... و چه تابستانی! گرما سوزان است و در تلویزیون هم اعلام شده که خطر گرباد فایتون جدی است. چیکو و خانواده‌اش تصمیم گرفته‌اند از شر گرما چند روزی به کلبه‌ای در کوهستان پناه ببرند. اما چیکو می‌خواهد پیش از رفتن به کوهستان دوباره بختش را امتحان کند و با کمک پسردایی‌اش رامبالدو وسیله‌ای بسازد تا گردباد را تحت اختیار خودش دربیاورد و هوا را کمی خنک‌تر کند. آماده هنرنمایی چیکو هستید؟!

چیکو فریتاتا سگ‌پران اختراع می‌کند (مهندس چیکو 4)

  • 20,000 تومان

توجه! این کتاب پر از تفریح و سرگرمی است، اصلا برای کسانی که اندازه سیب‌زمینی پخته هم ذوق ندارند و عاشق خندیدن و روده‌برشدن نیستند، مناسب نیست. در ساختمان چیکو اوضاع پیچیده است: توله سگ وحشی همسایه جدید، گربه سارا ملیوی زیبا را ترسانده، گربه از دست سگ همسایه فرار کرده و بالای درخت پناه گرفته و سارا بسیار خشمگین است. مخترع جوان زود دست به کار می‌شود تا راهی پیدا کند و گربه را پایین بیاورد اما می‌توان حدس زد که مثل همیشه نتیجه برعکس می‌شود: مجموعه‌ای از افتضاحات فراموش‌نشدنی!

چیکو فریتاتا دزدگیر اختراع می‌کند (مهندس چیکو 1)

  • 25,000 تومان

توجه! این کتاب پر از تفریح و سرگرمی است، اصلا برای کسانی که اندازه سیب‌زمینی پخته هم ذوق ندارند و عاشق خندیدن و روده‌برشدن نیستند، مناسب نیست. وقتی چیکو فریتاتا بزرگ‌ترین مخترع جهان جرقه‌ای در سرش روشن می‌شود، چه گندی ممکن است زده شود؟ پاسخ: هر گندی! برای همین با خیال تخت همه چیز را به چیکو بسپارید. فاجعه حتمی است. چیکو تصمیم گرفته دست به اختراع وسیله‌ای بزند تا دزدی که از خانه‌های ساختمان خنزرپنزرها را می‌دزدد به دام بیندازد. اما محاسباتش کمی اشتباه از آب در می‌آید و...

چیکو فریتاتا گرداب تمیزکننده اختراع می‌کند (مهندس چیکو 3)

  • 20,000 تومان

توجه! این کتاب پر از تفریح و سرگرمی است، اصلا برای کسانی که اندازه سیب‌زمینی پخته هم ذوق ندارند و عاشق خندیدن و روده‌برشدن نیستند، مناسب نیست. سارا میلو و خانواده‌اش از کثیفی ساختمان کلافه شده‌اند و به همسایه‌ها اخطار داده‌اند که اگر نظافت را رعایت نکنند ساختمان را ترک می‌کنند! کثیفی ساختمان چقدر برای چیکو اهمیت دارد؟ جواب: هیچ! اما وقتی پای سارا میلو در میان باشد اوضاع فرق می‌کند. نیاز به مداخله است و چیکو به روش خودش وارد عمل می‌شود. او تصمیم می‌گیرد این بار وسیله‌ای اختراع کند تا راه‌پله‌ها را از کثیفی نجات دهد. این شما و این هم یک مصیبت دیگر.

صفحه‌ی 1