محیا احمدی پور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زنان برتر از ما (چطور در 1 زندگی معمولی جاه‌طلب باشیم)
من از تو نمی‌ترسم (راهنمای درمان اختلال پانیک و آگورافوبیا)
امپراتوری تو در 1 کوله‌پشتی
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
من ذهن آگاه هستم
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
زندگی مشترک جرأت می‌خواهد
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
مدیریت رفتارهای یکهویی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
جرات داشته باش (درمان کمبود اعتماد به نفس) روانشناسی

زنان برتر از ما (چطور در 1 زندگی معمولی جاه‌طلب باشیم)

  • 99,000 تومان

تا جایی که به خاطر دارم، همیشه بسیار بلندپرواز بوده‌ام. رویای پست و مقام‌هایی را در سر می‌پروراندم که تا سال‌های 1980 اغلب در سیطره مردان بود؛ کمسیر، وکیل یا قاضی در دادگاه قانون اساسی. در نخستین تجربه کاری‌ام به دلیل فشار زیاد دچار فرسودگی شغلی شدم و استعفا دادم. چون باید به همسر، امور خانواده، دو فرزند خردسال و زندگی شخصی‌ام نیز رسیدگی می‌کردم، تلفیق تمام این مسئولیت‌ها به چالشی جدی تبدیل شد. همین مسائل هم موجب شد تا هر بار انتخاب‌های شغلی‌ام را زیر سوال ببرم و در نتیجه اعتماد به نفسم را از دست دادم. چه چیزی واقعاً به زندگی‌ام معنا می‌بخشد؟ شغلم؟ همسرم؟ خانواده‌ام؟ دستاورد من در این سال‌ها دقیقاً همان چیزی است که دیدگاهم را نسبت به بلندپروازی تغییر داد. من به اهمیت آرامش روحی‌ و روانی برای تحقق اهداف و شکوفایی پی بردم. متوجه شدم ذهن و افکار محدود‌ کننده خودم مانع اصلی در ده سال نخست حرفه‌ام محسوب می‌شد. در این کتاب به شما کمک می‌کنم که بین بلندپروازی و زندگی شخصی خودتان تعادل برقرار کنید.

من از تو نمی‌ترسم (راهنمای درمان اختلال پانیک و آگورافوبیا)

  • 110,000 تومان

هنگام مواجهه با ترس، سه نوع واکنش را می‌توان مشاهده کرد. وحشتء مبارزه و فرار که البته مورد آخر به نظر می‌رسد که بسیار رایج است. ما اغلب هنگام وحشتء ساکن و بی‌حرکت می‌مانیم و کاملا سکوت می‌کنیم. گاهی قربانیان تجاوز نیز اعتراف می‌کنند که از وحشت زیاد قادر به فریاد کشیدن نبوده‌اند. دومین واکنش در برابر ترسء مبارزه است. برخی افراد هنگام ترس به جای فرارء ترجیح می‌دهند مبارزه کنند. آخرین نوع واکنش، فرار کردن است که بسیار معمول است. به این ترتیب که از جای خود می‌پریم، فریاد می‌کشیم و فرار می‌کنیم.این کتاب کمک می‌کند، تا اولا ترس و انواع فوبیا را بشناسیم. در ضمن اختلال پنیک و منشا آن‌ها را بفهمیم و سپس به کمک روش‌هایی که در کتاب آموزش داده شده از شر اختلال پنیک و فوبیایی که دارید، رها شوید. امیدواریم این کتاب به شما کمک کند تا از انسانی ترسو تبدیل به فردی با اعتماد به نفس، متکی به خویش و شجاع تبدیل شوید.

امپراتوری تو در 1 کوله‌پشتی

  • 55,000 تومان

پدر و مادرهای ما همیشه توصیه کرده‌اند که درس بخوانیم به دانشگاه برویم تا یک شغل خوب پیدا کنیم. متأسفانه، این شیوه تربیتی آن‌طور که انتظار می‌رفت، موفق نبود. زیرا خوش‌شانس‌ترین افراد در میان ما، حتی با داشتن مدرک تحصیلی معتبر، یا بیکار هستند.امروزه مشاغل اینترنتی بسیاری ایجاد شده که می‌توانیم از آنها بهره ببریم. فقط باید در این مسیر بیاموزیم و خود را آماده شغل‌های جدید کنیم.در این کتاب به شما می‌آموزم که چگونه کسب‌و‌کار آنلاین خودتان را راه بیندازید، حتی اگر هیچ ایده‌، سرمایه کافی‌ و مهارت تکنیکی لازم را ندارید. در این کتاب می‌آموزید که چگونه ایده‌های بی‌شمار خود را مدیریت کنید و بدون سرمایه زیاد، کسب‌و‌کارتان را راه بیندازید و بی‌آن‌که کدنویسی بلد باشید، بتوانید امپراتوری خود را روی وب ارتقا بدهید.در ادامه، برایتان شرح خواهم داد که چگونه از دانش‌آموزی گمنام به مربی‌ای حرفه‌ای در جذب دیگران و سپس به معروف‌ترین مربی بازاریابی فرانسه تبدیل شدم. در ادامه، تکنیک‌های بازاریابی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهم تا بتوانید وب‌سایتی را که به ‌زحمت به فعالیتش ادامه می‌دهد، تبدیل به موتوری قدرتمند کنید که پنج نفر به ‌صورت تمام وقت برای آن کار می‌کنند. و البته از داستان زندگی من هم فراتر می‌رویم؛ خواهید دید که چگونه همین شیوه‌ها در واقعیت نیز برای ده‌ها نفر از کارآفرینان وب تأثیرگذار بوده است (از تأسیس برند تجاری لوکس در استرالیا گرفته تا داستان مخفی اینستاگرام، دوره‌های آنلاین آموزش شنا یا به اوج رسیدن با کمک ویدیوهای یوتیوب). متوجه می‌شوید که چگونه کارآفرینان فرصت‌ها را شناسایی می‌کنند و محصولات خود را در اینترنت به فروش می‌رسانند. مهم‌تر از همه، با شیوه اجرای این تکنیک آشنا می‌شوید؛ یعنی پیدا کردن ایده‌ای (مناسب خودتان)، راه‌اندازی اولین محصول و کسب اولین درآمد… و هر آنچه برای شروع کسب‌و‌کارتان در اینترنت و داشتن وقت آزاد بیشتر نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌گیرد.

من ذهن آگاه هستم

  • 180,000 تومان

ذهن‌آگاهی یکی از شیوه‌های مراقبه (مدیتیشن) است که به کاهش استرس؛ شک، اضطراب، پرخاش و افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس کمک می کند. کریستف آندره روانشناس و تراپیست فرانسوی از روش ذهن آگاهی برای بهترشدن زندگی مراجعان خود استفاده می‌کند. ذهن آگاهی را بسیار ساده و سریع می‌توان آن را فرا گرفت و نیاز به فراهم آوردن شرایط خاصی ندارد. در هر لحظه هر جا، در اتوبوس، اتوموبیل در محل کار، دانشگاه، در هنگام آشپزی و در هر زمان و مشغله‌ای می‌توان ذهن‌آگاه بود. این کتاب به ما می آموزد که چگونه می‌توان ذهن را از خشم، اضطراب، نگرانی و صدها دغدغه ذهنی دیگر رها کرد. اما نباید فراموش کرد که تسلط بر آن به سال‌ها تمرین احتیاج دارد. برای آن‌که بتوانیم بیشتر با ذهن‌آگاهی آشنا بشویم، نخست باید بدانیم که شامل چه مراحلی است و نیز شیوه انجام آن چگونه است؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که کتاب را تا انتها دنبال کنید. در گام بعدی باید خود را از بند واژه‌ها رها کنید تا بتوانید همه چیز را بهتر و ساده‌تر لمس و تجربه کنید. در این کتاب از تابلوهای نقاشی متعددی کمک گرفته‌ شده که شما را در این مسیر همراهی می‌کنند. در نهایت، خود ما باید وارد عمل بشویم و توصیه‌ها و تمرین‌هایی را که در طول کتاب آمده‌اند، شخصاً تجربه کنیم. آن‌ها را بفهمیم و احساس کنیم. بارها و بارها تمرین کنیم. جز این‌ها هیچ رمز و راز دیگری برای ذهن‌آگاهی وجود ندارد.

زندگی مشترک جرأت می‌خواهد

  • 190,000 تومان

من او را دوست دارم، او هم مرا دوست دارد... اما این کافی نیست. راز زندگی‌های زناشویی خوشبخت چیست؟ تفاوت‌ها چه نقشی در زندگی دارند؟ آیا عشق پس از مدتی سرد می‌شود و دوران سیاه اختلاف و نزاع فرا می‌رسد؟ آیا می‌توانیم در کنار هم زندگی خوبی داشته باشیم؟ فردریک فانژه مفهوم کاملا خلاقانه‌ای را به زوج‌ها معرفی می‌کند تا بتوانند رابطه‌ای مثبت و غنی تشکیل دهند: الگوی 3=1+1. تو، من و زندگی مشترکمان، سه بعد یک رابطه هستند که باید آن را اثبات کرد، تا عشق کم کم شکوفا شود و زندگی زناشویی روز‌به‌روز محکم‌تر شود. این کتاب هم به زوج‌هایی که زیر یک سقف زندگی می‌کنند، کمک می‌کند، هم به کسانی که قصد تشکیل زندگی مشترک دارند.

مدیریت رفتارهای یکهویی

  • 170,000 تومان

همراه دوستتان جایی رفته‌اید، منظره جالبی می‌بینید، تلفن همراهتان را در می‌آورید و عکس می‌گیرید. صفحه اینستاگرام‌تان را باز می‌کنید و می نویسید :«من و دوستم، همین حالا، یکهویی». در خیابان درحال حرکتید؛ کسی به شما تنه می‌زند، ناسزا می‌شنوید و «یکهویی» خودتان را وسط یک دعوای خیابانی می‌یابید. از دوستتان عصبانی هستید، بدون این که فکر کنید، «یکهویی» به او تلفن می‌زنید و چیزهایی می گویید که بعدا از گفتنش پشیمان می‌شوید. مجموعه این «رفتارهای یکهویی» در دنیای روانشناسی با عنوان رفتار تکانشی شناخته می‌شود. افراد زودرنج و عصبانی، افراد احساسی و افراد عجول گوشه‌ای از رفتارهای تکانشی را به نمایش می‌گذارند. البته همه رفتارهای تکانشی بد نیست. مانند تصمیم‌گیری سریع در یک موقعیت حساس و خریدن نان پس از آن‌که بوی وسوسه‌انگیزش شما را به نانوایی می‌کشاند. اما رفتارهای تکانشی نیاز به مدیریت و کنترل دارد. خواندن این کتاب به ما کمک می‌کند که متوجه شویم کدام یک از رفتارهای تکانشی ما آزاردهنده است.

جرات داشته باش (درمان کمبود اعتماد به نفس) روانشناسی

  • 245,000 تومان

چطور جرات داشته باشید؟ جرات و اعتماد به نفس انجام کاری، جرات صحبت کردن، جرات وجود داشتن، آیا به همین سادگی است؟ تمام این‌ها به میزان اعتماد به نفسی که به خودمان داریم، بستگی دارند. با اعتماد به نفس، همه چیز ممکن است. اما چطور اعتماد به نفس را افزایش دهیم؟ چه کار کنیم تا دیگر مدام به دنبال تایید دیگران نباشیم؟ طبیعی است که یک نسخه واحد برای همه افراد وجود ندارد و نمی‌توان با صدها بار نوشتن جمله «من قوی هستم» احساس قوی بودن کرد. نیاز به روشی علمی و کمک گرفتن از یک روان‌درمانگر داریم. دکتر فردریک فانژه، استاد دانشگاه، متخصص علوم اعصاب و روان‌پزشک به افراد بسیاری برای افزایش اعتماد به نفس، کمک کرده است. او پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه به روان‌درمانگری روی آورد. دکتر فانژه در این کتاب با تمرین‌های عملی، به شما کمک می‌کند تا در برخورد با دیگران و اطرافیانتان اعتماد به نفس بالایی داشته باشید.

صفحه‌ی 1