محمود سلطانیه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شمال
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
داستان‌های شگفت‌انگیز
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
افسانه سیزیف
  • همراه با تخفیف
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 106,250 تومان
مسیح باز مصلوب
  • همراه با تخفیف
  • 480,000 تومان
  • با تخفیف: 408,000 تومان
رساله دلاور اشراق
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
انسان و سمبول‌هایش
  • همراه با تخفیف
  • 420,000 تومان
  • با تخفیف: 357,000 تومان

شمال

  • 70,000 تومان

خوشبختانه هاراس دستان نیرومندی داشت و به خوبی در آن جاده دشوار رانندگی می‌کرد... جاده‌یی که هر چه پیشتر می‌رفتیم ناهموارتر و باتلاقی‌تر می‌شد!... خودرو مدام از این دست‌انداز به آن دست‌انداز دیگر می‌افتاد و با آن تنه بزرگش به پرواز درمی‌آمد و گاه شتابان و گاهی آرام‌تر از روی چاله‌ها می‌‌پرید!...

داستان‌های شگفت‌انگیز

  • 45,000 تومان

اولین بار که آمد، نزدیک به دوازده سال داشتم. یادم است که بهار بود و همه چیز در نگاه او (یا من؟) شکوفا و دل‌فریب. به من می‌‌گفت: «تو مریدی و من مراد» و من از حرف او تعجب می‌کردم. بعد از چند روز، دیگر او را ندیدم و با رفتن او (یا من؟) بهار هم رفت...

افسانه سیزیف

  • 125,000 تومان

افسانه سیزیف به نقد مدرنیته و انسان متجدد می‌پردازد. در واقع، احساس پوچی و شوریده‌دلی نتیجه فقدان معنا و گسترش نیست انگاری درون جامعه مدرن است. روند تجدد مابی معاصر افسون‌زدایی را با خود می‌آورد و پی دیوارهای پوچی را می‌ریزد. سیزیف (یا مورسو) شاهد و قربانی تکرار کسل‌کننده زندگی (ماشینی ـ مکانیکی) یکنواخت می‌باشد و در گرداب ناآرامی و عدم شور و شوق کشیده می‌شود. دل‌شوره (هایدگر)، تهوع (سارتر) و از خود بیگانگی (مارکس) حالت‌های روحی فرد عصر مدرنیته را بیان می‌کنند. اگر به متن این کتاب بیشتر دقت کنیم متوجه می‌شویم که کامو مدام به اندیشمندانی چون هایدگر، یاسپرس، کیرکه گور، چستوف، داستایوسکی، شوپنهائر و نیچه ارجاع می‌کند، یعنی او به کسانی که ارزش‌ها و عقاید مدرن را نقد کردند متوسل می‌شود زیرا کامو خود را با آنان کم و بیش هم‌عقیده یا ((خویشاوند)) می‌داند... (از پیش گفتار)

مسیح باز مصلوب

  • 480,000 تومان

سه‌شنبه عید پاک است. مراسم مذهبی به پایان رسیده است. روز خوبی‌ست. هوا، هم آفتابی است و هم نم‌نم باران می‌‌بارد. فضا از عطر شکوفه‌های لیمو آکنده است، درختان جوانه می‌زنند. سبزه دوباره می‌روید و مسیح از هر کلوخ روی زمین می‌تراود و مسیحیان در میدان روستا آمد و شد می‌‌کنند. دوستان با یکدیگر دیده‌بوسی می‌کنند و به هم می‌گوید: «مسیح دوباره زنده شده است.»

رساله دلاور اشراق

  • 32,000 تومان

یک دلاور اشراق کار امروز را به فردا وا نمی‌گذارد و هنگامی که راه خود را آغاز کند تا به پایان خواهد رفت. او هرگز در برابر بی‌دادگری‌ها ساکت نمی‌نشیند و پیروزی‌های به دست آمده‌ی خویش را به دقت بسیار ارزیابی می‌کند و همواره در پی فزون کردن چالاکی خویش است و می‌داند که تمامی راه‌های جهان به قلب او می‌پیوندد و از آنان که تنها به هنگام شکست به کنارش می‌آیند دوری می‌جوید و می‌داند که کاهلی، دستیابی به زندگی کامل را ناممکن می‌سازد. یک دلاور اشراق سرانجام به زانو می‌نشیند و پیروزی‌هایش را تقدیم پروردگار خویش می‌کند. . .

انسان و سمبول‌هایش

  • 420,000 تومان

انسان برای انتقال آنچه در ذهن دارد به همگونه‌ی خود از گفتار یا نوشتار بهره می‌گیرد. اگر چه زبان انسان سرشار از نمادهاست اما در بسیاری موارد از نشانه‌ها و نمایه‌هایی که خیلی هم گویا نیستند نیز استفاده می‌کند. آنچه ما نمادش می‌نامیم یک اصطلاح است، یک نام یا نمایه‌ای که افزون بر معانی قراردادی و آشکار روزمره خود دارای معانی متناقصی نیز باشد. نماد شامل چیزی گنگ، ناشناخته یا پنهان از ماست. برای مثال بر روی بسیاری از بناهای مهم کرت(از جزایر یونانی واقع در مدیترانه) نقش یک تیشه‌ی دوسر وجود دارد. در واقع معنای واقعی آن نماد از نظر ما ناشناخته می‌باشد.

صفحه‌ی 1