محمدمهدی کهروبی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تو آنچه می‌پنداری نیستی (رهایی از ایگو و حرکت به سوی عزت نفس و عشق سخاوتمندانه)
قدرت هم‌زمانی (زندگی چگونه آن چیزی را به ما نشان می‌دهد که باید بدانیم)
رقص سایه (رهاسازی خلاقیت نیمه تاریک وجود)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

تو آنچه می‌پنداری نیستی (رهایی از ایگو و حرکت به سوی عزت نفس و عشق سخاوتمندانه)

  • 157,000 تومان

دیوید ریکو، در مقدمه این کتاب با اشاره به دو اصطلاح مامحوری (خودمحوری)، متداول‌ترین عنوانی را که می‌توان برای خودمحوری در نظر گرفت «ایگو» می‌داند. او معتقد است در پس خودخواهی‌ها و خود مهم پنداری های ما ترسی نهفته است که ناشی از آسیب‌ها و زخم‌های دوره کودکی ماست. بی‌بهره بودن از عشق و محبت، ناتوانی در ابراز قدرت شخصی، رنجش از قضاوت‌های نادرست دیگران، احساس ناشایستگی و در حاشیه بودن و ناتوانی در اعتماد به دیگران از جمله این آسیب‌ها و زخم‌هاست. دیدگاه اصلی و بنیادین ریکو در این کتاب، شفقت و مهربانی به ایگو، به جای سرکوب و انکار آن است. به نظر او، شفقت و مهربانی است که ثابت می‌کند وابستگی به سپر دفاعی ایگو غلط است و بهترین کار خروج از آن است. ریکو برای اثبات نظر خود، آموزه‌های روان‌شناختی و ارزش های معنوی را با هم درآمیخته و استدلال می‌کند که این دو روش،منحصرا برای گذر زمان ما از خودمحوری به عشق محوری طراحی شده اند.

قدرت هم‌زمانی (زندگی چگونه آن چیزی را به ما نشان می‌دهد که باید بدانیم)

  • 210,000 تومان

هم‌زمانی ذهن را به اندیشه وامی‌دارد؛ هم‌زمانی دیدار جهان بیرونی و جهان درونی ماست. چیزی در دنیای بیرونی رخ داده و دقیقاً با همان چیزی که اکنون به آن نیاز داریم تطبیق می‌یابد و به ما نشان می‌دهد ذات انسان و طبیعت دو روی یک سکه هستند. در طبیعت، هر فصل دقیقاً همان شرایطی را فراهم می‌آورد که زمین برای رشد و تکامل خود به آن نیاز دارد. به همین ترتیب در زندگی انسانی ما نیز دقیقاً همان چیزی را پیدا می‌کنیم که به آن نیاز داریم و در نهایت به موجوداتی با آگاهی روان‌شناختی و معنوی تبدیل می‌شویم. در مسیر تکامل، هم‌زمانی در قالب نیروهای امدادی بر ما عارض می‌شود. به ما کمک می‌کند خود را بیابیم و ما نیز به دیگران کمک می‌کنیم تا خود را بیابند. بنابراین، هم‌زمانی باعث می‌شود سرنوشت و تقدیر ما در جهانی که روشنایی آن را پایانی نیست به سرمنزل مقصود خود برسد.

رقص سایه (رهاسازی خلاقیت نیمه تاریک وجود)

  • 150,000 تومان

سایه ما، مجموعه‌ای از ویژگی‌های ناخوشایند ماست که می‌کوشیم آن را پنهان کنیم. چیز‌هایی در مورد خودمان که از آن‌ها خوشمان نمی‌آید و یا از اعتراف به آن‌ها می‌ترسیم. اما سایه شامل قدرت مثبت ما هم هست، که از آن استفاده نمی‌کنیم. دیوید ریکو در این کتاب می‌کوشد به خواننده بیاموزد که چگونه از سایه خود در رابطه با خانواده، زندگی فردی و ... سود ببرد.

صفحه‌ی 1