محمدمهدی روحانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
متفاوت بودن (در دنیایی که دیده شدن سخت است)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
تجارت خارق‌العاده با رهبری الهام‌بخش
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
ثروت‌سازی به سبک ژاپنی (دیدگاه‌های مدیریتی بنیان‌گذار برند پاناسونیک)

متفاوت بودن (در دنیایی که دیده شدن سخت است)

  • 80,000 تومان

مردم واقعی و مشکل مردم واقعی این است که آن ها دنیا را مثل بازرگانان نمی بینند. آن ها به زبان نکات فرموله شده صحبت نمی کنند دنیا را به نمودار های فلوچارت یا چارچوب نرم افزاری در نمی آورند افراد واقعی دنیا را به شکل طبیعی تری می بینند. آن ها عادت خاص خودشان را دارند. غیر قابل پیش بینی هستند و به شکل زیبایی نامنظم این کتاب هم تا حد زیادی به همین صورت است.

تجارت خارق‌العاده با رهبری الهام‌بخش

  • 35,000 تومان

«کوین گسکل» یکی از برجسته‌ترین رهبران کسب و کار نسل خودش است. او که جوان‌ترین مدیر عامل تاریخ پورشه لامبورگینی و ب ام و است. هر سه شرکت را به رشد و عملکرد بی‌سابقه‌ای رساند. بعد از این شرکت‌ها بیرون آمد تا دنبال علاقه‌اش برود و خودش عملا یاد بگیرد چگونه می‌شود فقط با ایده‌ای خوب یک شرکت عالی ساخت. در این کتاب او تجربیاتش را در ترغیب دائمی تیم‌هایی از هفت تا هفت هزار نفر به سوی عملکرد فوق‌العاده روایت می‌کند و با اشاره به مثال‌های کاربردی از شرکت‌های خودش تفاوت واقعی بین عملکرد خوب با عملکرد عالی رهبران الهام بخش را نشان می‌دهد...

ثروت‌سازی به سبک ژاپنی (دیدگاه‌های مدیریتی بنیان‌گذار برند پاناسونیک)

  • 20,000 تومان

ایده‌هایی که در این کتاب مطرح کرده‌ام، بازتابی‌ست از آموخته‌هایم طی سال‌ها فعالیتم به عنوان مدیر. به همین خاطر شاید بعضی از حرف‌هایم از دیدگاه نظری صحیح به نظر نرسند، ولی معتقدم در واقعیت، تمام این نکات قابل استفاده و عملی خواهند بود. ساخت یک کسب و کار بر پایه این فلسفه باعث موفقیت می‌شود. این را بر اساس تجربیات و شنیده‌هایم می‌گویم. در نهایت معتقدم شیوه‌های مدیریتی که به اصول ارائه شده در این کتاب پایبند می‌مانند، نتایج بسیار خوبی به دست خواهند آورد.

صفحه‌ی 1