محمدرضا مقدسی عفت حیدری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تاب‌آوری جوانان و فرهنگ (نقاط مشترک و پیچیدگی‌ها)
پزشک تاب‌آور (راهنمای مدیریت استرس برای پزشکان و پیراپزشکان)
تاب‌آوری زنان (7 گام برای افزایش تاب‌آوری زنان)
تاب‌آوری در مدارس (اقدامی برای تاب‌آوری دانش‌آموزان و دانشجویان)
مزایای تاب‌آوری
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

تاب‌آوری جوانان و فرهنگ (نقاط مشترک و پیچیدگی‌ها)

  • 160,000 تومان

در جوامعی که از انسجام اجتماعی خوبی برخوردارند، افرادی که در معرض صدمه و آسیب قرار می‌گیرند و یا در شرایط امدادخواهی واقع می‌شوند، با توجه به فرآیندهای فرهنگی و اجتماعی با صدمات کمتر و بهبودی سریع‌تری مواجه خواهند بود. تاب‌آوری و عبور موفقیت‌آمیز از این سختی‌ها با توجه یه فرآیندهای فرهنگی و اجتماعی ممکن خواهد بود. اینکه ساختارها و رفتارهای اجتماعی و فرهنگی و سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد متولی سلامت و رفاه جوانان،‌ چگونه نقش خود را در توانایی و تاب‌آوری ایفا می‌کنند،‌می‌تواند دستمایه‌ی کتاب‌هایی از این دست باشد. این کتاب تاثیر و تاثرات روند و فرآیندهایی از این دست را مورد بررسی قرار می‌دهد و مطالعه‌ی آن برای تمامی کنشگران عرصه‌ی سلامت روانی و اجتماعی توصیه شده است.

پزشک تاب‌آور (راهنمای مدیریت استرس برای پزشکان و پیراپزشکان)

  • 25,000 تومان

حرفه پزشکی در واقع مسابقه دو استقامت (ماراتون) است. سال‌های سال گوش به زنگ بودن و فشارهای کاری ظاهرا بی‌پایان ممکن است روی سلامتی پزشکان اثر بگذارد. کتاب حاضر برای کسانی به رشته تحریر در آمده است که برای دستیابی به تعادل و نوعی معیار شادکامی در میان عوامل استرس‌زا، که به نظر می‌رسد سال به سال رو به افزایش است، تلاش می‌کنند. بسیاری از مباحثی که با شما در میان می‌گذارم، نیتجه رنج‌هایی است که به اشتباه برای یافتن خوشبختی در جاهایی کشیده‌ام. دیدگاه‌هایی که با شما به اشتراک گذاشته‌ام، حاصل بررسی‌هایم درباره تاب‌آوری و مدیریت استرس است. این کتاب هدیه من به همه کسانی است که در زندگی روزمره در تلاش برای یافتن تعادل در شگفت‌انگیزترین حرفه‌ها هستند. اینک زمان بازیابی زندگی و رهایی از اعمال ناامیدی و... است.

تاب‌آوری زنان (7 گام برای افزایش تاب‌آوری زنان)

  • 170,000 تومان

تاب‌آوری واقعا چیست؟ تاب‌آوری همان‌طور که در فرهنگ آکسفورد تعریف شده است، توانایی بهبود سریع و سازگاری راحت با بدبیاری و آشفتگی یا تغییر است. تاب‌آوری موهبتی است که همه ما به طور نسبی از آن برخورداریم. گاهی اما به اندازه‌ای که می‌خواهیم، نیستء و گاهی هم لازم است که آن را پرورش دهیم. وقتی آگاهانه روی نقاط قوت و توازن درونی‌مان تمرکز می‌کنیم، طبیعتا راه‌حل‌های درونی را برای تعیین بهترین شیوه عمل خود پیدا می‌کنیم و متوجه می‌شویم که دارایی‌هایی را که اغلب نادیده می‌گیریم، به پرورش ویژگی دیگری منجر می‌شود که بزرگ‌تر از مجموع اجزای خود است و آن تاب‌آوری است.

تاب‌آوری در مدارس (اقدامی برای تاب‌آوری دانش‌آموزان و دانشجویان)

  • 30,000 تومان

در این کتاب نان هندرسون و مایک میلستین امتیازات منابع جدید تاب‌آوری و تحصیلی را مانند یک نقشه عملی می‌دانند که می‌توانند برای قوی‌سازی درونی و افزایش انعطاف پذیری دانش‌آموزان و کارکنان مورد استفاده قرار گیرد. نویسندگان این کتاب به شما اطمینان می‌دهند با راهکارهای ارائه شده هر کسی می‌تواند قدرت و پویایی خود را برای دفاع از نیازها و مطالباتش گسترش دهد. شما در این کتاب می‌آموزید: تاب‌آوری چیست و چرا مهم است؟ با چه مهارت‌ها و ابزاری می‌توان تاب‌آور شد؟ چه استراتژی‌هایی برای هدایت دانش‌آموزان به سوی تاب‌آوری وجود دارد؟ چگونه می‌توان نقاط قوت را ارزیابی کرد و تاب‌آوری خود را افزایش داد؟ چگونه می‌توان ترسیم درستی از پیشرفت‌های خود در مسیر تاب‌آوری داشت؟

مزایای تاب‌آوری

  • 70,000 تومان

در این کتاب می‌خوانیم که علی‌رغم آنکه سعی می‌کنیم به مردم کمک کنیم تا با استرس خود کنار بیایند؛ این الگو محکوم به فناست. برای کار در حوزه تاب‌آوری درک این نکته ضروری است که چالش‌ها ذاتی بوده و شاید هم باید به آن‌ها خوشامد گفت. این کار ما را از فشار برای سعی در کنترل استرس رها می‌کند. مزایای تاب‌آوری تفکر شما را در مورد استرس متحول کرده و به شما کمک می‌کند تا از یک قربانی استرس به یک فرد پیروز تغییر کنید.

صفحه‌ی 1