محمدرضا عمرانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پسربچه‌ها هم از ستاره‌ها زاده می‌شوند
  • 94,000 تومان
  • با تخفیف: 94,000 تومان
درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی (اصول مهم بازاریابی دیجیتال)
رازهای پول‌سازی از اینستاگرام
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
رسیدن به فروش بیش از حد (راه خلق صف‌های طولانی برای 1 کسب و کار)

پسربچه‌ها هم از ستاره‌ها زاده می‌شوند

  • 94,000 تومان

برای من پدربزرگ در زمره چیزهایی بود که وجودشان بدیهی است، تغییرناپذیر و همیشگی، که وجودشان احتیاج به توضیح و توجیه ندارد. چطور بگویم؟ می‌توانستم تصور کنم که یک ستاره در آسمان، سوخت هسته‌ای‌اش تمام شود و خاموش و بمیرد، محو شود؛ ولی کسی نمی‌تواند تصور کند که یک روز صبح از خواب بلند شود و ببیند که رود بزرگ ما، کنگو، سر جایش نیست؛ و پدربزرگ برای من مثل رود کنگو بود.

درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی (اصول مهم بازاریابی دیجیتال)

  • 60,000 تومان

در حال حاضر این بهترین کتاب موجود در بازار برای بیش‌تر کردن فروش کسب‌وکار شما به وسیله ی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی‌ست. این کتاب به شما نشان می‌دهد هر روز می‌توانید پول خیلی بیش‌تری به دست آورید. درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی، برای هر کسب‌وکاری که خواهان رشد است، اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. این کتاب پر است از ایده‌ها و استراتژی‌هایی که کمک‌تان می‌کنند یک سازمان خارق‌العاده ایجاد کنید.‌

رازهای پول‌سازی از اینستاگرام

  • 95,000 تومان

اگر کسب و کار ندارید: فرقی نمی‌کند قبلاً چه تجاربی داشته یا نداشته‌اید، آماده باشید که شیوه تبدیل صفحه اینستاگرام به یک کسب و کار را یاد بگیرید و از آن ماشین پول‌سازی بسازید. اگر کسب و کار دارید: این کتاب، شیوه دقیق بالا بردن سریع تعداد فالوئرها، ایجاد ترافیک سنگین برای وب‌سایت یا قیف فروش و شیوه جمع‌آوری هدف‌دار ایمیل مخاطبان را سریع‌تر از هرجای دیگری به شما یاد می‌دهد. امیدوارم برای رسیدن به سود قابل پیش‌بینی و تجربه رشد و تعامل خیلی بالا در صفحه اینستاگرام‌تان آماده باشید. بیایید شروع کنیم!

رسیدن به فروش بیش از حد (راه خلق صف‌های طولانی برای 1 کسب و کار)

  • 170,000 تومان

رستوران‌هایی هستند که مردم برای‌شان صف می‌کشند. محصولاتی هستند که باید از چند ماه قبل، سفارش‌شان دهید. بلیت‌هایی هستند که اولین روز فروش، همه‌شان فروخته می‌شوند. سهام‌هایی هستند که بلافاصله بعد از آزاد شدن، قیمت‌شان سر به فلک می‌کشد. ماشین‌هایی هستند که قبل از ساخته شدن، فروخته می‌شوند و ملک‌هایی هستند که موقعی فروش می‌روند که بیشتر از چند خط روی کاغذ نیستند... بعضی‌ها دنبال مشتری نیستند. بلکه این مشتری‌ست که دنبال آن‌هاست. در دنیایی که انتخاب‌های زیادی داریم، چرا این اتفاق می‌افتد؟ چرا با وجود انتخاب‌های زیادی که داریم، مردم برای بعضی از این انتخاب‌ها صف می‌کشند، بیشتر پول می‌دهند یا از قبل، رزروشان می‌کنند؟ چرا این آدم‌ها و محصولات این‌قدر خواهان دارند؟ این کتاب می‌خواهد علت این اتفاق را بگوید. علتش پدیده‌ای‌ست به نام «بیشتر شدن تقاضا نسبت به عرضه» یا همان «فروش بیش از حد»... .

صفحه‌ی 1