محمدرضا حبیبی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مغازه جادویی (چگونه می‌توانیم خواسته‌هایمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست بیاوریم)
خواستن توانستن است (چگونه می‌توانیم آنچه را که می‌خواهیم به دست آوریم)
صنایع آینده (چگونه بشر یاد می‌گیرد در کنار روبات‌ها زندگی نماید)
افکار منفیت رو دور بریز
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
ذهن برتر
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
همسایه میلیونر (اسرار شگفت‌انگیز ثروتمندان آمریکایی)
زندگی بی‌عشق هرگز (محبت عشق و دوستی را جایگزین خشم خود نمائیم)
  • همراه با تخفیف
راهنمای پرورش هوش مالی برای کودکان (روش‌هایی برای به‌دست آوردن پس‌انداز خرج و بخشش پول)
تربیت کودک در هر سن و مرحله از زندگی
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

کتاب کوچک فنگ‌شویی (راهنمایی اتاق به اتاق برای هماهنگ کردن انرژی بخشیدن و سازمان دادن به زندگی‌تان)

  • 190,000 تومان

فنگ‌شویی که یکی از تکنیک‌های انرژی درمانی است تاریخی طولانی دارد و از دیرباز به عنوان شیوه‌ای که می‌تواند ذهن، بدن، روح و زندگی انسان را دستخوش تغییراتی مثبت کند، شناخته می‌شود. این علم قدیمی به ایجاد تعادل و هماهنگی در جریان طبیعی انرژی‌های پیرامون تمرکز دارد و از این طریق در پی خلق محیطی آرامش‌بخش و شاد است که به زندگی افراد تعادل، شفافیت و انرژی مثبت را تزریق کند. با توجه به تاثیرات به سزایی که فنگ‌شویی بر محیط، فضا و در نتیجه آن روان انسان به جای می‌گذارد، نویسنده اثر پیش رو یک کتاب راهنما برای بهره‌گیری از مزایای آن در اختیار گذاشته است و ضمن بیان دستاوردهایی که این علم باستانی به دنبال می‌آورد، چگونگی بهره‌گیری از آن را در فضای پیرامون‌مان روشن می‌کند. کاتینا جونز اتاق به اتاق با مخاطب همراه می‌شود و نشان می‌دهد چطور می‌توان هر فضا را مطابق با فنگ‌شویی نظم بخشید و با «چی» یا همان نیروی زندگی هماهنگ ساخت. او در اثر خود از محیط کار نیز غافل نشده و توصیه‌های لازم برای خلق فضایی مناسب در محیط کار ارائه کرده است.

مغازه جادویی (چگونه می‌توانیم خواسته‌هایمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست بیاوریم)

  • 95,000 تومان

یک مغازه جادویی کوچک در لنکستر و آشنایی با روثء زندگی پسربچه‌ای سرگردان به نام جیمز را برای همیشه دگرگون می‌کند حالا او یک جراح مغز و اعصاب است و می‌کوشد از اسرار مغز و مهم‌تر از آن قلب پرده بردارد... این کتاب داستان قابل توجه تلاش یک جراح مغز و اعصاب برای کشف رمز و راز ارتباط بین مغز و قلب را بیان می‌کند. داستان زندگی دکتر جیمزدوتی از کودکی وقتی که با یک مهربانی مسیرزندگی‌اش تغییر کرد تا بزرگسالیء وقتی که مرکزی برای مطالعه شفقت در دانشگاه استنفورد تاسیس نمودء نشان می‌دهد که چگونه هر یک از ما می‌توانیم باعث ایجاد تفاوت شویم. مطمئنا بسیاری از خوانندگان تحت تاثیر این داستان الهام‌بخش قرار خواهند گرفت قلب‌های خود را باز خواهند کرد تا ببینند چه کاری می‌توانند برای دیگران انجام دهند...

خواستن توانستن است (چگونه می‌توانیم آنچه را که می‌خواهیم به دست آوریم)

  • 48,000 تومان

در کتاب خواستن توانستن است نوشته‌ی جوئل اوستین، یاد می‌گیرید که استعدادهای درونی خود را کشف کنید، به هوش و شخصیت خود اعتماد داشته باشید و اصلا خودتان را دست کم نگیرید. کتابی که در صدر پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده و موفقیت را به شما نوید می‌دهد.

صنایع آینده (چگونه بشر یاد می‌گیرد در کنار روبات‌ها زندگی نماید)

  • 96,000 تومان

محتوای کتاب صنایع آینده : - کتاب صنایع آینده دریچه‌ای است برای آگاهی از اتفاقاتی که در آینده خواهند افتاد و ما از اکنون باید برای آن‌ها آماده شویم. این کتاب به بررسی موج‌های آینده نوآوری در صنایع مختلف و همچنین بررسی تغییرات ژئوپولیتیکی، فرهنگی و نیز انسانی حاصل از این تحول‌ها در طی بیست سال آینده می‌پردازد و اثرات آن بر رشد اقتصادی جهان را تشریح می‌کند. - در کتاب صنایع آینده به اتفاقاتی در حوزه‌های رباتیک، ژنتیک، رمزنگاری و بلاکچین، ارزهای دیجیتال، کلان داده، امنیت در فضای سایبری، فین تک و تغییراتی که به واسطه این فناوری‌ها برای مشاغل افراد و حوزه‌های کاری شرکت‌ها رخ خواهد داد، پرداخته شده است. - کتاب صنایع آینده نوشته آلک راس ترجمه عنوان اصلی The Industries of the Future می‌باشد که در سال 2017 چاپ و منتشر شد و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

افکار منفیت رو دور بریز

  • 32,000 تومان

می‌توان به سادگی با چسبیدن به چیزهایی که با سنگینی‌شان ما را به زیر می کشند - گناه، رنجش، تردید، نگرانی، زندگی کرد. مشکل این‌جاست که وقتی به این احساسات کمفی اجازه ورود می‌دهیم، و فضایی را که ما به آن‌ها نیاز داریم تا چیزهای خوب را در آن جا بدهیم را اشغال کنند. زندگی را مانند یک مخزن تصور کنید . تو خلق شدی که مالامال از شادی، آرامش، اعتماد به نفس و خلاقیت باشی. ولی اگر به نگرانی اجازه ورود بدهی، آرامش را با فشار به گوشه‌ای می‌راند. چون این مخزن برای هر دو آن‌ها فضا ندارد.

ذهن برتر

  • 210,000 تومان

آیا می‌دانستید تنها از یک درصد ظرفیت مغز خود استفاده می‌کنید؟ تونی بازان،پرفروش‌ترین نویسنده و خالق «نقشه‌های ذهنی» در کتاب خود، به نام «ذهن برتر» نشان می‌دهد که چگونه از حداکثر ظرفیت مغز خود استفاده کنیم! - تونی بازان کارشناس پیشتاز جهانی در حوزه یادگیری و قلمرو اندیشه و مغز، در کتاب «ذهن برتر» ثابت می‌کند که شما از آنچه می‌اندیشید، باهوش‌تر هستید! - تونی بازان در کتابی که مشتاقانه چشم به راهش بودیم، ما را همراه با خود به پرسه‌زنی در عرصه هوش‌های دهگانه می‌برد که با گشت و گذاری لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی، عرصه‌های هوش های خلاق، اجتماعی، فیزیکی و ... را مورد کنکاش قرار دهیم. در این تماشاگه راز است که تونی بازان به خواننده‌اش نشان می‌دهد که چگونه در بهره‌گیری از واژگان، از منظر حس و دیدگاه جسم، عملکردی درخشان داشته باشد. او با آودن تمرینات و روش‌های ساده به ما می‌آموزد که چگونه زمان و قلمرو زندگی‌مان را تحت کنترل خود درآوریم و به بیانی دقیق‌تر، چگونه زندگی‌مان را مدیریت کنیم.

رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای (موفقیت یا شکست در 90 روز نخست رمز و راز موفق شدن در بازاریابی)

  • 40,000 تومان

اگر می‌خواهید در بازاریابی شبکه‌ای عملکردی موفقیت‌آمیز داشته باشید، کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای در شما ذهنیت یک میلیونر را به‌وجود می‌آورد که برای دستیابی به موفقیت به آن نیاز دارید. کتاب حاضر یک راهنمای آموزشی مناسب برای تجارت بازاریابی شبکه‌ای و MLM است و به این منظور نظریه‌ها و راهکارهای بررسی شده در آن ساده موثر و نتیجه‌بخش هستند که هم برای افراد تازه‌کار در این عرصه و هم برای اشخاص کارآزموده در این میدان راهگشاست.

همسایه میلیونر (اسرار شگفت‌انگیز ثروتمندان آمریکایی)

  • 290,000 تومان

تحقیق درباره همسایه میلیونر یکی از قابل فهم‌ترین بررسی‌هایی است که تاکنون درباره این که ثروتمندان آمریکایی چه کسانی هستند و چگونه این روش را پیدا کردند، انجام شده است. بیشتر این تحقیق از بررسی‌هایی که همین تازگی انجام دادیم به وجود آمده که آن هم به نوبه خود، از مطالعاتی که در 20 سال گذشته کرده بودیم، نشات گرفته است.

زندگی بی‌عشق هرگز (محبت عشق و دوستی را جایگزین خشم خود نمائیم)

  • 68,000 تومان

«دالایی لاما» لقبی است که به رهبر دینی بوداییان تبت داده می‌شود. در حال حاضر این لقب به تنزین گیتاسو اعطا شده است، در سال 1935 متولد شد دالایی لاما یک لامای والا در گلوگ یا شاخه یا کلاه زرد از بودیسم تبتی می‌باشد. این نام ترکیبی است از واژه چین و مغولستان به معنی (اقیانوس) و کلمه تبتی بلا - ما (با ب بی صدا) به معنی کشیش ارشد می‌باشد. برای دوره‌های خاصی بین قرن هفدهم و سال 1959 دالای لاماها گاهی اوقات دولت تبت را هدایت کردند، که بخش‌هایی از تبت از لهاسا اداره شدند و...

راهنمای پرورش هوش مالی برای کودکان (روش‌هایی برای به‌دست آوردن پس‌انداز خرج و بخشش پول)

  • 40,000 تومان

این کتاب شامل دایره واژگانی است که نکته‌های مهمی ر ا به شما یادآوری می‌کند و روش‌های مالی گوناگونی را با ابزاری کارآمد همچون رهنمودها و راهکارهای مفیبد در برابر دید شما می‌گشاید. با خواندن فصل فصل این کتاب راهنما، بچه‌ها این توانمندی‌ها را پیدا می‌کنند: اصول پایه دانش مالی و چگونگی مدیریت سرمایه و روش نگهداری و بقای پول راهکارهای کسب پول، سرمایه‌گذاری، هزینه‌کردن و حتی اهدای کمک مالی گزینه‌های گوناگون درباره ارتباط پول و سرمایه با رشد شخصیت فردی

تربیت فرزندان (بایدها و نبایدهایی برای پدرها و مادرها 51 ترفند 1 دقیقه‌ای که شما را به والدین بهتری تبدیل می‌کنند)

  • 45,000 تومان

آیا از خواندن کتاب‌های حجیم روانشناسی خسته شده‌اید و به اینفکر می‌کنید که کاش یه نویسنده پیدا می‌شد و عصاره کتاب را می‌گرفت و در حفظ وقت خواننده به او کمک می‌کرد؟ این همان کتابی است که در کوره تجربه پخته و بخش‌های زائد آن حذف شده و تکه‌های طلای آن به شکل پنجاه شمش طلا در سه فصل در اختیار شما قرار گرفته است.

تربیت کودک در هر سن و مرحله از زندگی

  • 35,000 تومان

در کتاب تربیت کودک در هر سن و مرحله‌ای به نکات زیر بر می‌خوریم: مروری بر رشد و فرزندتان که شامل احساسات جسمی شناختی و اجتماعی می‌شود و این‌که چگونه این امر بر رفتار او تاثیر می‌گذارد. سن مناسب برای راهکارهای تربیتی انضباطی کودک نوپا که کمک می‌کند تا مشکلات رفتاری او را با روی هم قرار دادن هر مرحله از پیشرفت مدیریت کنید.

1  صفحه‌ی 1