محمدامین جندقیان بیدگلی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وسیع‌تراز آسمان عظیم‌تر از فضا (چیزی می‌شوید که از قبل هستید)
جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
هر روز فوق‌العاده است
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
من ولادیمیر پوتین هستم
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
پیش به‌ سوی جلو
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان

وسیع‌تراز آسمان عظیم‌تر از فضا (چیزی می‌شوید که از قبل هستید)

  • 179,000 تومان

وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا، الهام گرفته از خرد موجی است. آن‌هایی که به دنبال خرسندی، آرامش و عشق دائمی هستند می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند. البت شاید با رویکرد نادوگانگی آدوایتا آشنا نباشید. این سبک از جستجوی حقیقت بسیار با نفوذ، ساده و سرراست است. ممکن است در ابتدای کار همه چیز پیچیده و دشوار به نظر برسد، چون کاوش در وجود خودمان باعث می‌شود که در کمان از زندگی، عقاید و دیدگاه‌های‌مان در مورد خود کنونی‌مان تغییر کند. موجی اغلب در ابتدای کار، به اولین داستان به چالش کشیدن خودش اشاره می‌کند. او از زمان، شاگرد حکیم رامانا ماهارشی (1950 - 1879) بود. بدانید که رامانا ماهارشی، احیاکننده‌ی این حکمت روحانی باستانی است.

جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند

  • 68,000 تومان

این رمان داستان یک دختر و حوادث پیچیده‌ای که به دنبال کشف جنازه مرد جوانی در شهر محل زندگی این دختر مشهور به «دختر باتلاق» به وقوع می‌پیوندد را روایت می‌کند.

هر روز فوق‌العاده است

  • 65,000 تومان

از تحصیل در مدارس سوئیس تا برجام؛ سرگذشت آموزنده سناتور و وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده آمریکا که با قلم شیوای خودش به نگارش درآورده است. جان کری که سال‌ها در مهم‌ترین منصب‌های ایالت متحده انجام وظیفه می‌کرد و حتی در سال 2004، رقیب اصلی جورج بوش پسر در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بود، در کتاب هر روز فوق‌العاده است، اسرار ملی و بین المللی متعددی را آشکار و بسیاری از شبهات را برطرف می‌کند. داستان‌هایی با زاویه متفاوت از مقالات شخصی تا ترور جان اف.کندی، جنگ ویتنام، فعالیت‌های ضد جنگی، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دوره‌های مختلف، حادثه یازده شپتامبر، توافق هسته‌ای ایران (برجام) و ... در انتظار شماست.

من ولادیمیر پوتین هستم

  • 32,000 تومان

من زندگی ساده‌ای داشتم. مدرسه را تمام کردم و به دانشگاه رفتم. از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدم و به سازمان اطلاعات و امنیت شوروی سابق راه پیدا کردم. همکاری خودم را با سازمان اطلاعات و امنیت شوروی سابق قطع کردم و به دانشگاه برگشتم. بعد از دانشگاه برای شخصی به نام سوبچاک شروع به کار کردم. بعد از آن به مسکو و وزارت کشور رفتم. سپس در نهاد ریاست جمهوری مشغول به کار شدم. از آنجا سکان هدایت سازمان امنیت فدرال روسیه را عهد‌ه‌دار شدم. سپس نخست‌وزیر روسیه شدم. الان هم رییس جمهور هستم . تمام داستان همین است! اما قطعا جزئیات بیشتری در کار است...

پیش به‌ سوی جلو

  • 155,000 تومان

1. مهم‌ترین قدم در ایجاد وفاداری مشتری، تمرکز بر برانگیختن احساسات او است. صاحبان کسب و کارهای کوچک باید تلاش کنند که مشتریان به محصولات و کالاهای آن‌ها علاقه‌مند شوند. برای انگیزه دادن به خودتان و کارمندانتان، آدابی را رعایت کنید که همان هیجان و سرمایه احساسی را بازگرداند که در ابتدای شکل‌گیری ایده کسب و کارتان داشتید. 2. به تیم خودتان بگویید که می‌خواهید مردم از کالای شما چه چیزی را حس کنند و در این‌باره با آن‌ها گفتگو کنید. این‌که مشتری نسبت به کالاها یا خدمات شما چه احساسی دارد و روابط احساسی که در نتیجه آن شکل می‌گیرد، بر بازگشت مجدد او به ‌سوی شما به ‌شدت تأثیرگذار است. باید لحظات متعالی برای مشتری ایجاد کنید. تجربه‌ای که به مشتری ارائه می‌کنید، باید پیامی باشد که هر برندی در خود دارد. این‌ها همگی شکل‌دهنده ارزش پیشنهادی به مشتری هستند.

صفحه‌ی 1