محمداسماعیل فلزی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دنیای دوپامین (رسیدن به تعادل در عصر زیاده‌روی)
زندگی و باو‌رهای یونگ ازدید 1 روانپزشک
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
مغز (داستان شما)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
کلید روانشناسی مدرن (در قلمرو روانشناسی نام‌ها و نظریه‌ها)
شگفتی‌های کیهان (با سی‌دی)
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان

دنیای دوپامین (رسیدن به تعادل در عصر زیاده‌روی)

  • 110,000 تومان

در این کتاب رابطه نزدیک بین درد و لذت در سامانه عصبی مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای عملی متعددی برای مبارزه با رفتارهای اعتیادآور ارائه می‌شود. هدف این کتاب آن است که یافته‌های علوم اعصاب در مورد پاداش را شرح دهد تا بتوانیم به تعادل بهتر و سالم‌تر و ایمن‌تری در مورد درد و لذت برسیم. اما علوم اعصاب برای رسیدن به این هدف کافی نیست. برای روشن شدن مسئله به تجربه‌های عملی زندگی انسان‌ها نیز نیاز داریم. انسان‌های گرفتار و درگیر یا همان انسان‌های معتاد بهتر از کسانی که صرفاً مستعد ابتلا به افراط هستند می‌توانند راه رهایی از افراط را به ما بیاموزند. مطالب این کتاب برگرفته از داستان‌های واقعی زندگی بیماران معتاد من است که پس از گرفتاری در دام اعتیاد توانسته‌اند خود را از چاله‌ی‌ اعتیاد بیرون بکشند. آنا لمکی روانپزشک و استاد دانشگاه استنفورد و مدیر گروه مطالعات اعتیاد در این دانشگاه است که به دلیل موفقیت در تحقیق و تدریس جوایز بسیاری دریافت کرده و قریب صد مقاله از او در مجلات معتبر پزشکی منتشر شده است.

زندگی و باو‌رهای یونگ ازدید 1 روانپزشک

  • 40,000 تومان

در این کتاب زندگی و شخصیت و عقاید یونگ از دیدگاه نویسنده کتاب که یک روانپزشک انگلیسی است مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. در متن کتاب می‌خوانیم:“یونگ وابستگی فرد به دولت را که مشخصه زمانه او بود به هیچ‌وجه سالم نمی‌دانست و می‌گفت”ملت دارد گوسفند می‌شود و هرروز بیش از پیش دارد به چوپانی که او را به طرف چراگاهی سرسبز می‌برد دل می‌بندد. دیری نمی‌پاید که دار‌ودسته چوپان به سرنیزه و خود چوپان به گرگ تبدیل می‌شود.طبع یونگ با نازیسم سازگار نبود. او با همه جنبش‌های توده‌ای سر ستیز داشت، چون اینگونه جنبش ها مغایر ارزش اصلی روان فرد بودند.او از “ایسم‌ها” بیزار بود و به عقیده‌های جزمی به هر شکل و صورتی که بودند، دلبستگی نداشت.”

مغز (داستان شما)

  • 125,000 تومان

در سکوت و تاریکی درون جمجمه هر انسانی مغز فعالی وجود دارد که شرحی از واقعیت جهان را ارائه می‌دهد و داستانی از هویت او را روایت می‌کند. دیوید ایگمن در این کتاب ما را به سفری می‌برد که در آن با تکیه بر رفتارهای نوین علوم اعصاب می‌توانیم بهتر به ماهیت وجود انسان و معنای زندگی پی ببریم. واقعیت چیست؟ ما کیستیم؟ ما چگونه تصمیم می‌گیریم؟ چرا انسان‌ها در سراسر عالم به وجود هم نیاز دارند؟ پیشرفت‌های فناوری در آینده نزدیک چه تغییراتی در معنی وجود انسان ایجاد می‌کند؟ دستاوردهای علوم اعصاب در افزایش توانایی‌های ورزشی، پیشگیری از نسل‌کشی، درمان اعتیاد، محدود کردن جرم و جنایت در جوامع بشری، معالجه ناتوانی‌های جسمی و درمان کوری و کری، و نیز نیل به جاودانگی چگونه می‌توانند مفید باشند؟ ...

کلید روانشناسی مدرن (در قلمرو روانشناسی نام‌ها و نظریه‌ها)

  • 23,000 تومان

پل کلاینمن در کتاب کلید روانشناسی مدرن می‌کوشد با زبانی ساده خطوط اصلی نظریه‌های روانشناسی مدرن را تشریح کند و در این راه با بهره‌گیری از تصاویر و نمودارهای گویا به خواننده کمک می‌کند حین خواندن صفحاتی معدود به درکی جامع و مانع از روانشناسی مدرن دست یابد. این کتاب راهنمای مناسبی برای کسانی است که مایل‌اند بدون وارد شدن در ریزه‌کاری‌های فنی و جزئیات تخصصی فرضیه‌های علمی، درک روشنی از چگونگی طرح و تحلیل مطالب و موارد کاربرد نظریه‌ها در قلمرو روانشناسی داشته باشند. نویسنده در این کتاب در کنار توضیح و تشریح نظریه‌های مطرح این حوزه علمی به نقد و تحلیل آن‌ها نیز پرداخته و در عین حال در مورد زندگی و شخصیت دانشمندان برجسته علم روانشناسی نکات جالب و مهمی را بیان می‌کند.

شگفتی‌های کیهان (با سی‌دی)

  • 39,000 تومان

رویکرد عاطفی و غنایی پروفسور کاکس به قلمرو اختر فیزیک سبب پیدایش اثری شده که کمتر شبیه کتاب‌های درسی است و بیشتر به داستانی می‌ماند که برای ما حکایت می‌شود، داستانی بس زیبا و جالب. او بین احساس شگفتی و حیرت کودکانه ما و درک حرفه‌ای واقعیت پلی برقرار می‌سازد. در این کتاب پروفسور کاکس کیهان را از دیدگاهی به ما معرفی می‌کند که تاکنون با آن ناآشنا نبوده‌ایم و نشان می‌دهد که کیهان مکانی سرشار از شگفتی‌های بسیار و پدیده‌های طبیعی بس توانمند است. مطالعه این کتاب مایه سرگرمی و تفریح بوده... و می‌توان آن را در مجموع هدیه‌ای بس ارزشمند دانست.

صفحه‌ی 1