محمد قهرمانی زهره قادری معصومه زنگنه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

درمان شناختی رفتاری اختلال افسردگی (راهنمای جلسه به جلسه ویژه دانش‌آموختگان رشته‌های روان‌شناسی و روان‌پزشکی راهنمای فردی)

  • 85,000 تومان

افسردگی، یکی از شایع‌ترین مشکلات انسان در طول زندگی است. بیشتر افراد، حداقل در دوره‌ای از زندگی درگیر آن می‌شوند. گاهی به دلیل طولانی شدن و شدت افسردگی، زندگی فرد و به تبع آن زندگی خانواده او مختل می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایل مراجعه افراد به کلینیک‌های روان‌شناسی و مشاوره افسردگی است. درمان افسردگی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، گاهی بعد از درمان، دوباره برمی‌گردد. این پیچیدگی‌ها برای روان‌پزشکان و روان‌شناسانی که کارشان را تازه شروع‌ کرده‌اند، مشکلاتی ایجاد می‌کند. بنابراین، آن‌ها برای درمان افسردگی باید از الگو و راهنمای جلسه‌به‌جلسه درمان که نمونه آن در کتاب حاضر با عنوان «درمان شناختی-رفتاری افسردگی» آمده است استفاده کنند تا بتوانند در کنترل و بهبود آن، موفقیت بیشتری کسب کنند. متاسفانه، یکی از عوامل موثر در بهبود‌ نیافتن مراجعان افسرده این است که بعضی از روان‌پزشکان فقط داروهای ضدافسردگی برای مراجعان تجویز می‌کنند و به روان‌درمانی اعتقادی ندارند، و برعکس برخی از روان‌شناسان به دارودرمانی اعتقادی ندارند. این دسته از روان‌پزشکان و روان‌شناسان باید بدانند که بنا بر تحقیقات مختلف انجام شده در دنیا، ترکیب دارو‌درمانی و روان‌درمانی شناختی-رفتاری تاکنون بیشترین میزان بهبودی را در بین مراجعان افسرده در نقاط مختلف دنیا داشته است.

درمان شناختی رفتاری افسردگی (راهنمای جلسه به جلسه برای فارغ‌التحصیلان روان‌پزشکی و روانشناسی بالینی)

  • 36,000 تومان

افسردگی یکی از شایع‌ترین مشکلات افراد در طول زندگی است. بیشتر افراد حداقل در دوره‌ای از زندگی خود درگیر آن می‌شوند. گاهی به دلیل طولانی شدن مدت و شدید شدن میزان آن، زندگی فرد به دنبال آن خانواده وی مختل می‌شود.

صفحه‌ی 1