محمد رزازیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نسل پی
  • 248,000 تومان
  • با تخفیف: 248,000 تومان
تریستسا
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
بازنده‌های نازنین
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
اشراق در پاریس
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان
زیرزمینی‌ها
  • 19,000 تومان
  • با تخفیف: 19,000 تومان
سوترای آفتاب‌گردان
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

نسل پی

  • 248,000 تومان

«نسل پی» چهارمین و نامدارترین رمان ویکتور پلوین است که با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و پیوستن روسیه به بازار آزاد با آثاری همچون «اومون را»، «چاپایف و بیهودگی» و «زندگی حشرات» ضمن ارائه تلفیقی از فرهنگ عامه‌ای نوظهور با سویه‌هایی از باطن‌گرایی رمزآلود ارتودوکسی، از طرفی آرمانشهر فروریخته کمونیستی را به شوخی می‌گیرد و هم‌زمان تصویری صریح‌تر از سرگردانی در زمین سوخته‌ای به جامانده از سال‌ها سلطه رفقای تمامیت‌خواه نسل پدرانش به دست می‌دهد. برنده جایزه بوکر روسی کوچک در سال 1993 و جایزه پرفروش‌ترین اثر ملی روسیه در سال 2004، در نسل پی به سراغ قهرمانی می‌رود که اتفاقا شباهتی به قهرمانان افسانه‌ای تاریخ سیاسی معاصرش ندارد و شاعری است خرده‌پا که زیر آوار رژیمی که از فقر فضیلت برمی‌کشد، همچون سایر هم‌نسلانش عمرش را به باد داده و با فروپاشی شوروی پایش به دنیایی باز می‌شود که در آن از اسطوره‌های میان‌رودان گرفته تا سرمایه‌داران نوکیسه پساشوروی و دست‌های همیشه پشت‌پرده هر کسی را می‌توانند تا مرز خدایی در نظام اسرارآلود تبلیغات تمام آنچه سال‌ها ممنوع بوده، برکشد. نسل پی، با عنوان هومو زاپین‌ها در برگردان انگلیسی، با بیش از 3/5 میلیون نسخه فروش و کسب جوایز متعددی از جمله جایزه ریچارد اکسونفیلد آلمان، از موفق‌ترین آثار پلوین نزد منتقدان به شمار می‌رود. برگرفته از این اثر، فیلمی نیز با همین عنوان و به کارگردانی ویکتور گینزبرگ در سال 2011 ساخته می‌شود. ابدیتی که تا آن لحظه باورش داشت فقط در یارانه‌های دولتی نفس می‌کشید، یا حتی، با این که در اصل موضوع تفاوتی ایجاد نمی‌کرد، چیزی بود که دولت ممنوعش کرده بود. حتی بدتر از آن، ابدیت فقط در خاطرات نیمه‌هوشیار دخترکی بود که از پشت ویترین مغازه‌ای درخیالاتش اسمش را گذاشته بود مگی.

تریستسا

  • 45,000 تومان

تریستسا یکی از مهم‌ترین آثار کرواک است. رمانی که در سال 1960 منتشر شد و داستانش مانند اکثر آثار او به برهه‌ای از زندگی نویسنده باز می‌گردد. زمانی که او در گریز از دست پلیس به مکزیک پناه برد و آن‌جا با زنی آشنا شد که این رمان بر‌اساس وجوه گوناگون او نوشته شده. زنی زیبا اما در حال زوال و فروپاشی که سرخ‌پوستی است فروشنده‌ی مواد. کرواک او را می‌ستاید و در رمان شاهد روایت دو‌قسمتی‌اش هستیم از این زن و البته روزگاری که نویسنده می‌گذراند.

بازنده‌های نازنین

  • 59,000 تومان

آه، ای ده‌تا آهنگ اول من، که آرزوتان است تو و محبوبیت بمیرید، رادیوم را جا گذاشتم، حالا هم دارید قاتی بقیه زامبی‌ها توو سرم جا می‌کنید، شماهایی که تنها افتخارتان هاراکیری با دستبندهای تعیین هویت برگشتی لبه کند است، ده‌تا آهنگ خسته من که مثل بادکنک‌ها و بادکنک‌هایی که دور شدند فراموش می‌شوید، مثل ته سیگارهای سالن‌های سینما، مثل خودکارهای ساچمه‌ای خشکیده، مثل باتری‌های اوراق، مثل قلاب‌های مچاله درهای کنسرو، مثل بشقاب‌های آلومینیومی شکسته و ورافتاده شام‌های دستخورده موقع تماشای تلویزیون. من شماها را مثل درد و مرض‌های مزمنم دارم می‌شنوم.

اشراق در پاریس

  • 33,000 تومان

این اثر به شیوه سایر آثار کرواک شبه‌ خود زندگی‌نامه‌ای‌ است از سفری به پاریس که لابه‌لای دایره‌المعارف‌های کتاب‌خانه‌های پاریس و پرس‌وجوهای محلی‌ و کافه‌های شبانه شهر می‌گذرد. جنونی که خود کرواک در سال‌های پایانی درگیرش بود، مسیر سفرش را مدام تغییر می‌دهد، تا جایی که هم‌زمان از پروازش در فرودگاه جا می‌ماند و کمی بعد فکر می‌کند دچار مکاشفه‌ای آنی شده است.

زیرزمینی‌ها

  • 19,000 تومان

«او یک زیرزمینی تنهاست که روزهاش را هپروتی سر کرده و می‌خواهد رخت‌هاش را ببرد خشک‌شویی که می‌بیند غروب شده و دیر است و ملافه‌ها خاکستری‌اند. خوش به حال خودم. چون ملافه‌ها نرم‌اند. ولی با این اعترافات نمی‌توانم از درونی‌ترین‌هام رونمایی کنم. و حالا چی بنویسم؟ هنوز باید دست بجنبانم و بسازمش و بسازمش - واسه هیچ و پوچ - واسه اشعار بودلری.»

سوترای آفتاب‌گردان

  • 35,000 تومان

کتاب پیش رو حاصل چند سال بررسی وقت و بی‌وقت اشعار آلن گینزبرگ است. تقریبا تمامی این اشعار از کتابی با نام منتخب اشعار آلن گینزبرگ 1997- 1947، که مجموعه‌ای است از آثار منتشر شده وی، گزینش شده‌اند. اما از مرور جداگانه بسیاری از آن‌ها خارج از مرجع فوق، از نامه‌‌نگاری‌ها و مصاحبه‌های شاعر و نقدهای مربوطه گرفته تا نگاهی به وقایع آن سال‌ها در بازیابی لحنی وفادارانه نیز کوتاهی نشده است. به علاوه در چند مورد هم، اشعار چاپ نشده‌ای به این کار راه پیدا کرده‌اند. با توجه به حجم بالای نوشته‌های شاعر، در انتخاب آن‌ها سعی شده از طرفی تمامی کارهای مورد توجه او در این مجموعه لحاظ شوند و همچنین قابلیت انتشارشان با کم‌ترین جرح و تعدیل نیز مورد نظر قرار بگیرد، به گونه‌ای که در مواردی بالاجبار عطای یکی دو کار قرص و محکم را به لقایشان بخشیدم که در صورت چاپ، چیزی جز صفحاتی پر از نقطه‌چین به جا نمی‌ماند.

صفحه‌ی 1