محمد تقی زاده مطلق


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درباره فروش (10 مقاله‌ای که باید خواند)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
درباره زنان و رهبری (10 مقاله‌ای که باید خواند)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
درباره کارآفرینی و شرکت‌های نوپا
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
10 مقاله‌ای که باید خواند (برای مدیران جدید)
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
درباره بازاریابی استراتژیک (10 مقاله‌ای که باید خواند)
درباره هوش هیجانی (10 مقاله که باید خواند)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
درباره نوآوری (10 مقاله‌ای که باید خواند)
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
درباره مدیریت افراد (10 مقاله‌ای که باید خواند)
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
درباره تیم (10 مقاله‌ای که باید خواند)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
درباره ارتباطات (10 مقاله‌ای که باید خواند)
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان

درباره فروش (10 مقاله‌ای که باید خواند)

  • 140,000 تومان

فروش همان عرضه کردن محصولات نیست؛ ایجاد روش‌های مناسب برای مدیریت و توانمند کردن فروشندگان است. اگر به موضوع فروش علاقه دارید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله‌ی «هاروارد بیزنس ریویو» مهم‌ترین مقاله‌ها را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: - مراکز خریدکننده را بشناسید. - عملیات فروش و بازاریابی را یکپارچه کنید. - چرخه کسب‌وکار خود و تاثیر آن بر نیروی فروش را ارزیابی کنید. - فروش راه‌حل را کنار بگذارید. - از قدرت خرده‌بازارها بهره بگیرید. - از فروش به کمک امتیازهای اضافی و بر اساس نظر مشتری استفاده کنید. - به نیروی فروش خود به نحو احسن انگیزه بدهید.

درباره زنان و رهبری (10 مقاله‌ای که باید خواند)

  • 140,000 تومان

اگر تا به حال مطلبی درباره زنان و رهبری در محیط کار نخوانده‌اید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو مهم‌ترین مقاله‌ها را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: - مسیری را که زنان باید برای رسیدن به رهبری بپیمایند درک کنید. - به علل اصلی موانعی که بر سر راه زنان در محل کار وجود دارند پی ببرید. - تعصبات جنسیتی را کنترل کنید و میان اعتماد به نفس و قابلیت در میان همکارن‌تان فرق قائل شوید. - برنامه موثرتری برای تنوع جنسیتی در محیط کار تنظیم کنید. - مسائلی را که زنان با آنها مواجهند بشناسید. - به زنان در ورود مجدد به محیط کار پس از ترک موقت آن کمک کنید و فرصت‌هایی برای بلندپروازی آنها فراهم آورید.

درباره کارآفرینی و شرکت‌های نوپا

  • 44,000 تومان

اگر به موضوع کارآفرینی و شرکت‌های نوپا علاقه داریدء این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزنس ریویو مهم‌ترین مقاله‌ها را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: - بفهمید رهبران کارآفرین چگونه فعالیت می‌کنند - درک کنید چه چیزی در یک طرح تجاری عالی اهمیت دارد - روش‌های شرکت‌های نوپای نابء نظیر آزمایش مدل کسب و کارء را به کار گیرید - برای مسابقه بزرگ شدن در سیلیکون ولی آماده شوید - دنیای سرمایه ریسکی را بهتر بشناسید و بفهمید چگونه با صندوق‌های سرمایه‌گذاری ریسکی کنار بیایید - رویکرد دیگری به به کارآفرینی اختیار کنید: کسب و کار موجود را بخرید و به عنوان مدیر عامل آن‌را اداره کنید.

درباره استراتژی (10 مقاله‌ای که از هاروارد باید بخوانید) مقدمه‌ای بر ماندنی‌ترین ایده‌ها درباره مدیریت از هاروارد بیزینس ریویو

  • 88,000 تومان

آیا شرکت شما وقت بیش از حدی صرف تدوین استراتژی می‌کند و چیز زیادی به دست نمی‌آورد؟ اگر به موضوع استراتژی علاقه دارید.، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو مهم‌ترین مقاله‌ها را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: - شرکت خود را از رقبا متمایز کنید. - کاری را که شرکت‌تان انجام می‌دهد - و یا انجام نمی‌دهد - کاملا مشخص بیان کنید. - چشم‌اندازی برای دراز مدت طراحی کنید. - استراتژی خود را با عبارتی به خاطر ماندنی بیان کنید. - اولویت‌های خود را روشن کنید. - منابع را به موقع تخصیص بدهید. - حق تصمیم‌گیری را برای مواقع ضروری و عاجل مشخص کنید.

10 مقاله‌ای که باید خواند (برای مدیران جدید)

  • 72,000 تومان

اگر به موضوع مدیران جدید علاقه دارید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو مهم‌ترین مقاله‌ها را انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: - هوش هیجانی خود را پرورش دهید - با قدرت اقناع بر همکاران‌تان تاثیر بگذارید - تیم خود را ارزیابی کنید و عملکرد آن را ارتقا بدهید - برای دستیابی به اهداف کسب و کار برای پیشرفت شخصی شبکه سازی کنید - با موفقیت روابط خود را با کارکنان، روسا و همتایان‌تان نتنظیم کنید - حمایت لازم را از بالا به دست آورید - در تصمیم‌گیری خود تصویر بزرگ را مد نظر قرار بدهید - کار تیم خود و زندگی شخصی خود را در کار پرفشار متوازن کنید

درباره بازاریابی استراتژیک (10 مقاله‌ای که باید خواند)

  • 79,000 تومان

اگر به موضوع بازاریابی استراتژیک علاقه دارید، این 10 مقاله را بخوانید، ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو مهمترین مقاله‌ها را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: بفهمید واقعا در چه کسب و کاری هستید. برای رفع نیاز مردم محصولاتی تولید کنید. از بالا به نقاط قوت و ضعف برند خود نگاه کنید. از بازاری که از مجموع چین و هند بزرگ‌تر است بهره برداری کنید. ارزش برتر در اختیار مشتری خود قرار بدهید. به جنگ میان فروش و بازاریابی پایان بدهید...

درباره مبانی مدیریت (10 مقاله‌ای که باید خواند مقدمه‌ای بر ماندنی‌ترین ایده‌ها درباره مدیریت)

  • 105,000 تومان

«تغییر» عاملی تغییرناپذیر در کسب و کار است و ما باید خودمان را تغییر دهیم وگرنه از دور خارج می‌شویم. اما برخی چالش‌ها هرگز دست از سر ما برنمی‌دارند و همین است که خواندن این کتاب را به یک «باید» تبدیل می‌کند. ما از معتبرترین خبرگان مدیریت 10 مقاله جمع‌آوری کرده‌ایم درباره موضوعاتی که همیشه دغدغه مدیران و رهبران بوده‌اند تا ایده‌های بزرگ را به کار گیرند و به موفقیت خود و شرکت‌های‌شان سرعت دهند.

درباره هوش هیجانی (10 مقاله که باید خواند)

  • 125,000 تومان

هوش هیجانی دو برابر شایستگی‌های دیگر در رهبری اهمیت دارد. اگر به موضوع هوش هیجانی علاقه دارید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو مهم‌ترین مقاله‌ها را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: ـ خلقیات و احساسات خود را زیر نظر بگیرید و هدایت کنید. ـ تصمیمات هوشمندانه و هم‌دلانه‌ای درباره افراد بگیرید. ـ اختلافات را مدیریت کنید و احساسات را در تیم خود به نظم درآورید. ـ در مواجهه با وضعیت‌های سخت تاب آورید. ـ نقاط قوت، نقاط ضعف، نیازها، ارزش‌ها و هدف‌هایتان را بهتر بشناسید. ـ هوش هیجانی خود را تقویت کنید.

درباره نوآوری (10 مقاله‌ای که باید خواند)

  • 59,000 تومان

اگر به موضوع نوآوری علاقه دارید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو مهم‌ترین مقاله‌ها را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: - ایده‌هایی را که ارزش دنبال کردن دارند انتخاب کنید. - در خط مقدم - نه صرفا از بالا - نوآوری کنید. - نوآوری‌های دنیای در حال توسعه را بر بازارهای ثروتمند منطبق کنید. - با استفاده از برنامه‌ریزی اکتشاف‌گرا پروژه‌های ریسکی تازه‌ای را در مسیر خود کارسازی کنید. - انرژی خود را برای برآوردن مبرم‌ترین نیازهای مشتریان سازمان دهید. - از اشتباهات کلاسیک نظیر خفه کردن نوآوری در فرایندهای انعطاف‌ناپذیر اجتناب کنید.

درباره مدیریت افراد (10 مقاله‌ای که باید خواند)

  • 145,000 تومان

حتی اگر مدیری کار کشته باشید مدیریت افراد باز هم مشکل است. اگر به موضوع مدیریت افراد علاقه دارید، این 10 مقاله را بخوانید، ما از میان صدها مقاله «هاروارد بیزینس ریویو» مهم‌ترین مقاله‌ها را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: ـ سبک‌های مدیریتی خود را با افرادتان تطبیق دهید. ـ با دادن مسئولیت بیش‌تر، نه پول بیش‌تر، به افراد انگیزه بدهید. ـ از مدیران بار اولی حمایت کنید. ـ با جویا شدن نظریات افراد اعتماد به وجود آورید. ـ به افراد با هوش یاد بدهید که از شکست‌ها بیاموزند. ـ تیم‌هایی با عملکرد برتر به وجود آورید. ـ رئیس خود را مدیریت کنید.

درباره تیم (10 مقاله‌ای که باید خواند)

  • 140,000 تومان

بسیاری از تیم‌ها عملکرد خوبی ندارند اما تیم شما می‌تواند طلسم را بشکند. اگر به موضوع ایجاد تیم‌های بهتر علاقه دارید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو مهم‌ترین مقاله‌ها را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: - با پاسخگویی متقابل عملکرد تیم را تقویت کنید. - هوش هیجانی تیم‌های خود را افزایش دهید. - نگذارید تصمیم‌ها به بن‌بست ختم شوند. - از ستاره‌های نازک‌نارنجی هم درس بگیرید. - با همکاران خود در مدیریت ارشد بحث سازنده داشته باشید...

درباره ارتباطات (10 مقاله‌ای که باید خواند)

  • 79,000 تومان

اگر به موضوع ارتباطات علاقه دارید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو مهم‌ترین مقاله‌ها را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می گذارند: - از ایده درخشان خود با موفقیت دفاع کنید. - با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. - برای خود اعتبار ایجاد کنید. - الهام‌بخش دیگران برای اجرای چشم‌انداز خود باشید. - خود را با سبک‌های تصمیم‌گیری ذینفعان تطبیق بدهید. - اهدف را بر اساس منافع مشترک تعریف کنید. - اتفاق نظر به وجود آورید و جلب حمایت کنید.

1  صفحه‌ی 1