محمد باقری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
6 ستون عزت‌نفس
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
به سوی شادمانی (مسیری برای دستیابی به سود اشتیاق و هدف)
باشگاه 5 صبح
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
چگونه به چهره‌ای موفق و پول‌ساز تبدیل شویم (روش‌های تسلط بر افکار مرتبط با ثروت‌آفرینی)

6 ستون عزت‌نفس

  • 215,000 تومان

"ناتانیل براندن یکی از غول‌های عرصه عزت‌نفس است. شش ستون عزت‌نفس کتابی است که همگان باید آن را مطالعه کنند" کنت بلانچارت، از نویسندگان کتاب "مدیر یک دقیقه ای" "این کتاب اثری بسیار ارزشمند است که توسط یکی از محققان پیشرو در زمینه عزت‌نفس به رشته تحریر درآمده" دکتر توماس گوردون، موسس برنامه "آموزش کارآمدی والدین" "شش ستون عزت‌نفس یک شاهکار است" دکتر وارن فارل، نویسنده کتاب "افسانه قدرت مردانه" "این کتاب اثری است واضح، جذاب و عمیق. ناتانیل براندن مسیرهایی را به ما نشان می‌دهد که می‌توانیم با پیمودن آنها توانایی‌های خود شگفت‌انگیزمان را عینیت بخشیده و پاس بداریم" الین مازلیش و ادل فابر، نویسندگان کتب "به نوجوانان گفتن، از نوجوانان شنیدن" و "خواهرها و برادرهای سازگار" "دربین این همه کتب مدیریتی و خودیاری کتاب مهم دکتر براندن اثری متمایز بوده و مانند فانوس دریای چراغ راه ما است، این کتاب با رویکردی بسیار دقیق رابطه بین عزت‌نفس و موفقیت‌های فردی و سازمانی را توصیف می‌کند. نه تنها باید این کتاب را خواند بلکه باید به دستورات آن عمل نیز نمود" دیک سثی، دستیار مدیر در برنامه "توسعه راهبردی" "کتاب جدید ناتانیل براندن یک شاهکار است. مطالعه این کتاب برهمه ما که هنوز در حال تلاش و تقلا برای رسیدن به اهدافمان هستیم واجب است" چارلز رداسکات، رئیس سابق شرکت صنعتی "فوکوا" و برنده جایزه "آمریکایی‌های ممتاز"

به سوی شادمانی (مسیری برای دستیابی به سود اشتیاق و هدف)

  • 220,000 تومان

شرکت زاپوس که بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی عرضه کفش در جهان است در سال 1999 توسط نیک سوینمورن تاسیس گردید. میزان فروش سالانه این شرکت در سال‌های نخست فعالیت حدود یک میلیون دلار بود اما مدیران شرکت توانستند با ایجاد تحول در مدل کسب و کار، جذب سرمایه بیرونی و ارتقای فرهنگ سازمانی آن را به بیش از یک میلیارد دلار در سال 2008 افزایش دهند. زاپوس در سال 2009 طی معامله‌ای به تملک شرکت آمازون درآمد و در حال حاضر دومین زیر مجموعه گران قیمت این فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود. براساس آمار ارائه شده توسط وبسایت‌های معتبر در زمینه تحلیل عملکردهای سازمانی، زاپوس در مقایسه با شرکت‌های رقیب رتبه نخست را در زمینه کیفیت و تنوع محصولات، خدمات مشتریان، قیمت گذاری، فرهنگ سازمانی و برابری جنسیتی در محل کار کسب نموده و هم اکنون به عنوان خوش‌نام‌ترین و محبوب‌ترین وبسایت فروش کفش در جهان شناخته می‌شود. تونی شی نویسنده کتاب حاضر در فاصله سال‌های 1999 تا 2020 به عنوان مدیر عامل اجرایی زاپوس انجام وظیفه نموده و توانست برای نخستین بار سیستم فروش اینترنتی را در صنعت کفش به اجرا بگذارد و به این ترتیب نقش به سزایی در افزایش قابل توجه فروش شرکت ایفا نماید. او در این کتاب، داستان تاسیس زاپوس، رسیدن آن به مرز ورشکستگی، اوج‌گیری فعالیت‌های تجاری و در نهایت فروش آن به آمازون را بیان نموده و خوانندگان را با برخی رویه‌های کاری منحصربه‌فرد آن شرکت آشنا می‌نماید. علاوه بر این او توضیح می‌دهد که چگونه تاکید بر فرهنگ سازمانی میتواند موفقیت‌های بی‌سابقه‌ای برای یک کسب‌و‌کار به ارمغان بیاورد. برخی از عوامل کلیدی که بنا به گفته وی موجب سرآمد شدن زاپوس در دنیای تجارت گردیده شامل: تمرکز بر ایجاد محیط سازمانی پویا و دوستانه به عنوان اولویت نخست شرکت، تاکید بر ارائه با کیفیت‌ترین محصولات و خدمات به مشتریان و ایجاد رابطه‌ای بلند مدت با ایشان، کمک به رشد فردی و حرفه‌ای کارکنان، تلاش برای تغییر جهان و البته افزایش میزان فروش و درآمد شرکت می‌باشد.

باشگاه 5 صبح

  • 70,000 تومان

رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کشور کاناداست که کتاب‌های او به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه شده. او در این کتاب مفهوم باشگاه 5 صبح را به مخاطبان خود معرفی می‌نماید. این مفهوم بر اساس یک برنامه صبحگاهی منظم و متحول‌کننده است که به بسیاری از انسان‌ها کمک کرده همراه با افزایش کارایی خود، سلامتی خود را نیز ارتقا دهند و به موفقیت‌های چشمگیر دست یابند. باشگاه 5 صبح داستان جذاب و سرگرم‌کننده دو غریبه است که با یک فرد فوق‌العاده ثروتمند، عجیب و مرموز ملاقات می‌کنند و این ملاقات سر‌آغاز تحولی بزرگ در زندگی ‌آنها می‌شود.

چگونه به چهره‌ای موفق و پول‌ساز تبدیل شویم (روش‌های تسلط بر افکار مرتبط با ثروت‌آفرینی)

  • 40,000 تومان

فرض کنید که من از شما بخواهم که بروید و تا 24 ساعت آینده 2000 دلار پول به‌دست آورید، اگر ساختار ذهنی درستی نداشته باشید ممکن است چند ساعتی در این مورد فکر کنید و سپس تسلیم افکار منفی شوید و بگویید نمی‌توانم این پول را جور کنم، چون نمی‌دانم از کجا شروع کنم، تنبل هستم، سرم شلوغ است، دست به هر کاری زدم اما هیچ‌کدام نتیجه نداد، هیچ کاری نیست که بتوانم انجام دهم و غیره. اما اگر در خیابان دنبالتان راه بیفتم و شما را تهدید کنم که اگر درآمدتان را افزایش ندهید مجازات سختی در انتظارتان خواهد بود، آن وقت است که به فکر چاره می‌افتید و راه‌حل‌هایی را پیدا می‌کنید که قبل از آن به فکرتان خطور نمی‌کرد. وقتی اراده‌ای برای انجام کاری وجود داشته باشد حتما راه‌حل مناسبی هم پیدا خواهد شد، مشکل در این‌جاست که چون ما نمی‌خواهیم مسئولیت‌پذیر باشیم و کارهای لازم را برای رشد و پیشرفتمان انجام دهیم، پس این‌طور وانمود می‌کنیم که گویی هیچ راه‌حلی وجود ندارد.

صفحه‌ی 1