محمد اسماعیل فلزی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

داستان خاستگاه انسان و جهان هستی (تاریخ بزرگ همه‌چیز)

  • 37,000 تومان

دیوید کریستین در کتاب داستان خاستگاه راهی را که عالم به گفته حافظ از سرحد عدم تا به اقلیم وجود پیموده با نگاهی دقیق و گذرا بررسی می‌کمند و در پایان ضمن برشمردن لغزش‌ها و رویکردهای نارسای کنونی بشر می‌کوشد تا راه رهایی و ببرون رفت از فاجعه جهانی آنتروپوستین یا دوره گذاری را که در آن هستیم نشان دهد. وی می‌گوید اگر بتوانیم این دوره گذرا را طی کنیم و به جهانی پایدار برسیم با نگاهی به گذشته خواهیم دید که انسان‌ها توانسته‌اند به شکل نوینی از پیچیدگی دست یابند که می‌توان آن را انقلاب انسانی نامید.

دوپامین مولکولی با خواص شگفت‌انگیز (چگونه 1 ماده خاص مغز می‌تواند فرآیندهای عشق جنسی و خلاقیت را ایجاد کند و مسیر سرنوشت نوع بشر را تعیین نماید)

  • 120,000 تومان

دوپامین نوعی پیام‌رسان عصبی است که نقش مهمی در حرکت، حافظه، پاداش، لذت، رفتار، شناخت، توجه، خواب، تغییرات خلقی و یادگیری در انسان بر عهده دارد. این مولکول برای مغز آدمی وسیله چندمنظوره مهمی است که از راه‌های بسیار ما را وادار می‌کند از قلمرو لذت صرف بگذریم و به جستجوی انبوه فرصت‌ها و امکان‌هایی برویم که به مدد تخیل در ذهن ما جان می‌گیرند... این ماده هم برکت است و هم نفرین. هم محرک است و هم پاداش. ماده‌ای است متشکل از کربن، هیدروژن و اکسیژن به علاوه یک اتم نیتروژن ـ ساختاری ساده دارد ولی نتایجی بس پیچیده به بار می آورد. این ماده، همان دوپامین است و داستان آن، داستان رفتار آدمی است. عواطف ما وقتی به اوج می‌رسند که به دنیایی سرشار از احتمال‌های دل‌خواه فکر کنیم و زمانی دست‌خوش افول می‌شوند که با واقعیت مواجه شویم. دانیل. ز. لیبرمن روان‌پزشک و استاد دانشگاه جورج واشینگتن در این کتاب با تکیه بر آمار و تحقیق‌های علمی درباره تاثیر این ماده بر جنبه‌های گوناگون زندگی انسان از جمله عشق، ورزش، اعتیاد، سیاست، خلاقیت، مهاجرت و پیشرفت بحث می‌کند. اینک اگر می‌خواهید دوپامین را بشناسید و از خواص آن به درستی بهره‌مند شوید، با ما همراه شوید...

صفحه‌ی 1