محسن شعبانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مردانگی (راهنمای تسلط بر چالش‌های مربوط به میل جنسی کار و رابطه با زنان)
هنر بله گرفتن
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
قدرت ذهن ناخودآگاه
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
فرار از زندان ذهن
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان

مردانگی (راهنمای تسلط بر چالش‌های مربوط به میل جنسی کار و رابطه با زنان)

  • 190,000 تومان

مردی که ماهیت جنسی مردانه در او غالب است، جذب زنی می‌شود که ماهیت جنسی زنانه در او غالب است؛ زنی که انرژی او را کامل می‌کند. هرچقدر یک مرد خنثی یا متعادل‌تر باشد، خواهان زن متعادل‌تری است و اگر در مردی ماهیت جنسی زنانه،‌ غالب باشد، انرژی او می‌تواند با جهت‌دهی قوی و هدفمند بودن زنی که ماهیت جنسی مردانه در او غالب است، کامل ‌شود. مردان با درک نیازهای خود، می‌توانند بیاموزند که چگونه زنی را انتخاب کنند. برای مثال، مردی که ماهیت جنسی مردانه در او غالب است به احتمال زیاد به دنبال زنی است که او را به وجد می‌آورد؛ زنی که پرهیجان و کمی سرکش، شلخته، دستپاچه و مضطرب، کمی گیج و دمدمی مزاج باشد. چنین زنی برای او بسیار التیام‌بخش‌تر و دلگرم‌کننده‌تر از یک زن متعادل یا خنثی است؛ زنی که یکنواخت، معقول و منطقی و «مطمئن» است و قادر است منظور خود را به نحوی بیان کند که او بتواند درک کند…

هنر بله گرفتن

  • 180,000 تومان

شما مدام در حال مذاکره هستید، مذاکره، واقعیت زندگی است، حتی زمانی که فکرش را هم نمی‌کنید؛ برای مثال، شما با همسرتان در مورد اینکه برای صرف شام کجا بروید وبا فرزندتان درباره زمان خاموش شدن چراغ‌ها، مذاکره می‌کنید. مذاکره یک ابزار اساسی برای به دست‌آوردن چیز‌هایی است که از دیگران می‌خواهید. مذاکره ارتباطی دوطرفه برای دستیابی به توافق از ‌پیش برنامه‌ریزی شده است؛ در روند یک مذاکره، ممکن است شما و طرف مقابل‌تان منافع مشترکی را دنبال کنید یا ممکن است به کلی با هم اختلاف نظر داشته باشید. اثر پیش‌رو که جزو آثار شناخته شده در حوزه مذاکره است، به ما هنر بله گرفتن از طرف مقابل را می‌آموزد. با استفاده از تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب می‌توانیم سرسخت‌ترین رقبایمان را نیز به زانو درآوریم.

قدرت ذهن ناخودآگاه

  • 200,000 تومان

هدف از نوشتن این کتاب نشان دادن قدرت معجزه‌آسای ضمیر ناخودآگاه می‌باشد. با مطالعه این کتاب، با عملکرد ذهن خود آشنا می‌شویم و با استفاده از تکنیک‌ها و عبارات تاکیدی ذکر شده در کتاب می‌توانید بسیار راحت، از آنچه تصور می‌کنید به خواسته‌های خود دست یابید. برای درک بهتر مفاهیم کتاب، داستان‌هایی آورده شده که سراسر واقعی هستند و باعث می‌شود تا خواندن کتاب لذت‌بخش‌تر شود. این کتاب برای افرادی که دوست دارند با ضمیر ناخودآگاه آشنا شوند و از قدرت بی‌پایان آن بهره‌مند شوند بسیار مفید است. با مطالعه این اثر، درخواهید یافت که گاهی اوقات عدم آگاهی از ضمیر ناخودآگاه است که شما را از دستیابی به خواسته‌هایتان بازمی‌دارد. نیروی خارق‌العاده ضمیر ناخودآگاه خود را دست کم نگیرید و با بهره‌مندی از آن، از زندگی خود بیشتر لذت ببرید.

فرار از زندان ذهن

  • 28,000 تومان

هنگامی که از خواب بر‌می‌خیزیم، سفر روزانه ذهن ما آغاز می شود. بخش زیادی از ذهن ما، بطور ناخواسته درگیر افکار مزاحم و پریشان می‌شود. بیشتر این افکار به شکل ناخواسته در ذهن ما خطور می کنند و احساس ترس، نا امیدی، سر افکندگی و… را در ما ایجاد می‌کنند. افکار مزاحم را می‌توان به افکار آینده هراسی، ترس، قضاوت محور و تخیل محض طبقه بندی کرد. فراموش نکنید که لزوما تمامی افکار ما واقعی نیستند. اما گاهی اوقات، در مقابل افکارمان به گونه‌ای برخورد می‌کنیم که گویی کاملا واقعی هستند و پیروی ازآن‌ها جز افزایش درد و رنج ثمری ندارد. برای رهایی از افکار مزاحم، نباید به آن‌ها اعتماد کنیم و آن‌ها را واقعی بدانیم. همچنین، نباید از افکارمان به صورت کورکورانه پیروی کنیم. برای داشتن ذهنی آرام، اعتقاد به افکار را کنار بگذارید و صرفا آن‌ها را از چشم اندازی دور مشاهده کنید. دیدگاه خود را نسبت به افکارتان تغییر دهید تا از آثار مخرب افکار مزاحم، در امان باشید.

صفحه‌ی 1