مجتبی دلیر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نظریه روانکاوانه فیلم و قاعده بازی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
رهایی از وسواس (کتابی برای نوجوانان مبتلا به اختلال وسواسی اجباری)
فنون پیشرفته مشاوره و روان‌درمانی
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان

مغز وسواسی خود را دوباره سیم‌کشی کنید (مهارت‌های مؤثر مبتنی بر علوم اعصاب برای رهایی از ترس‌ها و افکار وسواسی)

  • 150,000 تومان

اگر تاکنون نمی‌دانستید که چرا در چرخه بی‌پایانی از افکار وسواسی و رفتارهای اجباری گرفتار شده‌اید، دیگر لازم نیست منتظر بمانید. کتاب «مغز وسواسی خود را دوباره سیم‌کشی کنید» که براساس یافته‌های علوم اعصاب پیشرفته و درمان شناختی رفتاری مبتنی‌بر شواهد نوشته شده است به شما نشان می‌دهد که چرا و چگونه مغز شما در یک حلقه تفکر وسواسی، عدم قطعیت و نگرانی گیر افتاده است و ابزار لازم برای حذف همیشگی این واکنش و کنترل بر نشانه‌های وسواسی‌تان را فراهم می‌کند. این کتاب پیشگام که توسط روان‌شناس بالینی دکتر کاترین پیتمن و عصب‌روان‌شناس بالینی دکتر ویلیام یانگز نوشته شده است، نشان می‌دهد که چگونه کارکردهای عصب‌شناختی در مغز شما منجر به وسواس‌ها، اجبارها و اضطراب می‌شود. همچنین شما می‌توانید بسیاری از راهبردهای مقابله‌ای مؤثر ازجمله آرمیدگی، ورزش، عادت‌های خواب سالم، بازسازی شناختی، گسلش شناختی، حواس‌پرتی و ذهن‌آگاهی را برای کنترل نشانه‌های خود در این کتاب پیدا کنید. مغز قدرتمند است و هرچه بیشتر روی تغییر روش واکنش به افکار وسواسی کار کنید، انعطاف‌پذیری شما بیشتر می‌شود. اگر برای سیم‌کشی دوباره فرایندهای مغزی مولد افکار وسواسی‌تان آماده هستید، کتاب حاضر همه ابزارهای لازم برای این کار را در اختیارتان گذاشته است.

نظریه روانکاوانه فیلم و قاعده بازی

  • 75,000 تومان

این کتاب دربارۀ روانکاوی و فیلم است. نظریۀ روانکاوانۀ فیلم، و پرداختن نظری به سینما و تحلیل فیلم، زیربنایی برای کاربرد عملی آن در قالب فیلم‌درمانی فراهم می‌آورد. فروید بر رؤیا تأکید داشت و فیلم‌دیدن هم شبیه دیدن رؤیا عمل می‌کند. به‌نظر می‌رسد اگر فروید زنده بود از فیلم‌درمانی حمایت می‌کرد. رؤیا و فیلم هردو از تصویر تشکیل شده، میل ناخودآگاه را درگیر کرده و آشکار می‌کنند. اگر رؤیا شاهراه ناخودآگاه است، پس فیلم هم آزادراه آن است! این کتاب پس از مقدمه‌ای دربارۀ روانکاوی و فیلم و بیان پیوند ذاتی آنها، در فصل اول به نظریۀ روانکاوانۀ فیلم و سیر تحول آن از طریق مبانی اندیشه‌های فروید و لاکان و مظاهر معاصر آن در کار نظریه‌پردازانی چون اسلاوی ژیژک و جون کاپجک پرداخته، و در فصل دوم ضمن تحلیل روانکاوانۀ فیلم قاعدۀ بازی نشان می‌دهد که چگونه این نظریه می‌تواند برای تفسیر فیلم ممتاز ژان رنوآر به‌کار گرفته شود. سپس در بخش نتیجه‌گیری، نظریۀ روانکاوانۀ فیلم امروزی، و در نهایت مطالب خواندنيِ بیشتر مطرح می‌شود. مطالعۀ این کتاب برای دانشجویان، دانش‌آموختگان، اساتید و پژوهشگرانی که مشتاق یادگیری بیشتر دربارۀ این حوزۀ مهم از نظریۀ فیلم و کاربرد مفاهیم نظریۀ روانکاوانۀ فیلم از طریق تفسیر مُفصل فیلم هستند یا گرایش به فعالیت در زمینۀ فیلم‌درمانی دارند مفید خواهد بود.

رهایی از وسواس (کتابی برای نوجوانان مبتلا به اختلال وسواسی اجباری)

  • 35,000 تومان

آیا احساس می‌کنید در دام افکار و آیین‌های خود گرفتار شده‌اید؟ شما ممکن است فرد دیگری را نشناسید که از افکار "چسبنده" و آیین‌های اجباريِ تکراری رنج می‌برد، اما بسیاری از نوجوانان دیگر نشانه‌هایی از اختلال وسواسی - اجباری را تجربه می‌کنند: نیاز به شستن مکرر دست‌ها، وارسی کردن برای اطمینان از اینکه همه‌چیز مرتب است، شمارش همه‌چیز، نظم ‌و ترتیب‌ دادن به اشیاء، یا حتی تکرار مکرر افکار. وقتی احساس تنش یا اضطراب می‌کنید انجام آیین‌هایی مثل این‌ها ممکن است شما را آرام کند، اما شما خیلی خوب می‌دانید که این تسکین موقتی است و هنگامی که دوباره احساس ناراحتی کنید مجبور هستید این آیین‌ها را دوباره انجام دهید. این چرخه می‌تواند در شما احساس به دام افتادن ایجاد کند، به‌علاوه ممکن است خروج از آن غیرممکن یا حتی وحشتناک به نظر برسد. کتاب رهایی از وسواس چهل تمرین شناختی رفتاريِ ساده را برای کمک به شما در گذر کردن از نشانه‌هایتان و زندگی کردن آزادانه، انعطاف‌پذیر، و بدون ترس ارائه می‌کند. در نهایت شما می‌توانید افکار اجباری را در مسیرهای خودشان به‌سوی زندگی‌تان متوقف کرده و مانع بازگشت آن‌ها شوید. این کتاب به شما کمک می‌کند یاد بگیرید که: ـ توجه کنید چه وقت، افکار مبتنی بر واقعیت بوده و چه وقت، آن‌ها اغراق‌آمیز هستند. ـ موقعیت‌هایی را که نشانه‌های وسواس شما را راه‌اندازی می‌کنند تشخیص داده و خنثی کنید. ـ دوست پیدا کنید و در موقعیت‌های اجتماعی احساس اعتماد‌به‌نفس بیشتری داشته باشید. ـ به‌جای افتادن در دام آیین‌هایتان، از فنون تن‌آرامی استفاده کنید.

فنون پیشرفته مشاوره و روان‌درمانی

  • 140,000 تومان

کتاب‌های روان‌درمانی بیشتر بر توضیح بی‌روح مفاهیم متمرکزند اما کتاب حاضر هر فن را بطور مختصر و با اشاره‌ای کوتاه در مورد چارچوب نظری و به وسیله مثال‌های بالینی و کاربرد آنها شرح داده است. متن کتاب به گونه‌ای است که گویی با خواندن آن اگر چه خواننده خود درمانگر است یک بار دیگر و به روشی متفاوت درمان می‌شود. زبان محاوره‌ای، همراه با داستان‌های شیرین و با محتوای عمیق و به یاد ماندنی، به علاوه نکات آموزنده و بینش‌آفرین برای مشاوران و مراجعان، کتاب را پرنشاط کرده است. در هر صفحه از این اثر خواننده با موضوعی ناب مواجه می‌گردد و بینشی نو بر دانش وی افزوده می‌شود.

صفحه‌ی 1