مجتبی تمدنی جواد خلعتبری شهره قربان شیرودی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای خیانت زناشویی (با دیدگاه سامانه‌ای)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
مبانی و فنون مصاحبه مشاوره و روان‌درمانی هدفمند
راهنمای تشخیصی و آماری اختلال‌های روانی (جلد 1) بازنگری ویراست پنجم
راهنمای بالینی درمان شناختی رفتاری (سی‌بی‌تی به زبان ساده راهنمای گام‌به‌گام برای شما)
اصول مشاوره و هنر درمان (قلمروهای شایستگی در مشاوره و روان‌درمانی سه قلمرو و دوم)
اصول مشاوره (7 قلمرو شایستگی در مشاوره و روان‌درمانی) جلد اول

راهنمای خیانت زناشویی (با دیدگاه سامانه‌ای)

  • 195,000 تومان

راهنمای درک، درمان و پیشگیری از خیانت زناشویی با دیدگاه سامانه‌ای یک الگوی تببینی از خیانت زناشویی است. این الگو فنونی خاص دارد که به درمانگران و مشاوران کمک می‌کند تا به جای فقط چسب زخم زدن بر مشکلات زیربنایی در رابطه زناشویی،‌ علل بنیادی آن را درمان کند. این کتاب فنون اثبات‌شده‌ای را به درمانگران ارائه می‌کند تا به زوجین کمک کند اعتماد شکسته را بازسازی کنند؛ قدرت را دوباره متعادل کنند و رضایتمندی زناشویی را افزایش دهند و از زخم‌هایی که خیانت ایجاد می‌کند بهبود یابند. این کتاب از مثال‌های موردی واقعی، شخصیت‌های مشهور تاریخی، و داستان‌هایی از فیلم‌های محبوب را برای نشان دادن مفاهیم به کار می‌برد و یک الگوی تبیینی سامانه‌ای برای درک خیانت ارائه می‌کند، الگویی که بر نارضایتمندی زناشویی، عدم تعادل قدرت و رویاهای برآورده نشده و بر کشف خیانت تمرکز دارد.

مبانی و فنون مصاحبه مشاوره و روان‌درمانی هدفمند

  • 420,000 تومان

در دنیای شگفت‌انگیز مشاوره و روان‌درمانی، امروزه از رویکرد‌های متنوع و گوناگونی استفاده می‌شود. از جمله رویکرد‌های نوین در این حیطه، ‌مشاوره‌های چندفرهنگی در جوامع بشری است که با تاکید بر مهارت‌ها و فنون مختلف و به‌ویژه با بهره گرفتن از الگوهای مختلف مهارت‌های رشد و تحول فردی و اجتماعی در پی شکوفایی و رشد مراجعان هستند. یکی ازدیدگاه‌های چندفرهنگی که در تلفیق با الگوی خرده‌مهارت‌های رشدی در طی چند سال اخیر در این حوزه مورد توجه قرار داشته، دیدگاه ارائه‌شده توسط دو متخصص برجسته حوزه مشاوره و روانشناسی رشدی چندفرهنگی، یعنی آلن و مری ایوی، است. ایوی‌ها با تلفیق و ادغام جنبه‌ها و صلاحیت‌های فرهنگی و خرده مهارت‌های رشدی، فرایندهای تحولی حاصل مشاوره را در افراد برجسته ساخته‌اند. این الگوی نو به‌خصوص از زمانی که با یافته‌های علوم مغز و اعصاب ادغام شده بیش از پیش، اهمیت و اثر‌بخشی پیدا کرده است. کتاب «مبانی و فنون مصاحبه، مشاوره و روان‌درمانی هدفمند»، اثری است در زمینه این ادغام جالب که متخصصان پیش گفته با همکاری یک متخصص برجسته دیگر روانشناسی که در مطالعات خود بر علوم اعصاب متمرکز است (دکتر کارلوس زلاکت) مبانی و فنون مشاوره و روان‌درمانی هدفمند را به شکل منسجم و ساختارمند عرضه کرده‌اند. در عصر مشاوره‌های چندفرهنگی و در دوره رشد و گسترش علوم مغز و اعصاب، هر روانشناس و مشاوری که با مراجعان مشاوره و روان‌درمانی انجام می‌دهد، باید این کتاب را با دقت مطالعه کند و از یافته‌ها و فنون آن در کار خویش بهره جوید.

راهنمای تشخیصی و آماری اختلال‌های روانی (جلد 1) بازنگری ویراست پنجم

  • 600,000 تومان

کتاب حاضر، ویراست پنجم، جامع‌ترین، جدیدترین منبع جهت عمل بالینی است که در دسترس متخصصان و پژوهشگران سلامت روان قرار گرفته است. DSM-5-TR شامل متن و منابع کاملا اصلاح شده، ملاک‌های تشخیصی به‌روز شده، و کدهای ICD-10-CM است. این ویرایش دارای اختلال جدید، اختلال غم طولانی‌مدت، و همچنین کدهایی برای تشخیص رفتار خودکشی است. این ویرایش دارای جدیدترین به‌روزرسانی‌های متن بر اساس ادبیات علمی است. کتاب حاضر منبع ارزشمندی برای متخصصان سلامت از جمله روانپزشکان، روانشناسان، مشاوران، پرستاران و درمانگران کار و توان‌بخشی و همچنین مددکاران اجتماعی و متخصصان پزشکی قانونی و حقوق است . این اثر قطعی‌ترین منبع برای تشخیص و طبقه‌بندی اختلالات روانی است که در اختیار متخصصان و پژوهشگران قرار گرفته و مطالعه کامل این منبع به دانشجویان و متخصصان حوزه سلامت روان توصیه می‌شود.

راهنمای بالینی درمان شناختی رفتاری (سی‌بی‌تی به زبان ساده راهنمای گام‌به‌گام برای شما)

  • 430,000 تومان

کتاب‌های به زبان ساده که توسط متخصصان سلامت روان با زمینه نظری خاص نوشته می‌شود، روش‌های درمانی پیچیده را تجزیه می‌کنند و آن‌ها را در مراحل ساده قرار می‌دهند. این کتاب‌ها مواردی را به خوانندگان ارائه می‌دهند که برای عملی کردن نرظیه به آن نیاز دارند، تا بهترین پیامد‌ها را برای مراجع داشته باشند و به نتایج درمانی موفقیت‌آمیز برسند. -برشی از مقدمه

اصول پیشرفته مشاوره و روان‌درمانی (یادگیری یکپارچه‌سازی و استحکام‌بخشی به تفکر غیر خطی متخصصین خبره ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان سطح دکترا)

  • 98,000 تومان

اصول پیشرفته مشاوره و روان‌درمانی، جلد سوم از یک مجموعه سه جلدی است که برای استفاده دانشجویان دوره‌های دکتری و پسا دکتری تدوین شده و هدف از نگارش آن آموزش و تربیت متخصصان خبره است. همانند دو مجلد قبلی، در این اثر نیز بر تقویت و استفاده از تفکر غیر خطی پیشرفته تاکید می‌شود. دیگر عنوان‌های برجسته این مجلد عبارتند از استفاده از هر سه نوع مداخلات تناقضی آرام‌بخش، انرژی‌زا و چالش‌زا، شوخ‌طبعی در درمان و مکاشفات نهایی. امید است دانشجویان با مطالعه این مجموعه و تمرین آن زیر نظر اساتید مجرب به تخصص و خبرگی نایل شوند.

اصول مشاوره و هنر درمان (قلمروهای شایستگی در مشاوره و روان‌درمانی سه قلمرو و دوم)

  • 130,000 تومان

کتاب حاضر جلد دوم (ویژه کارشناسی ارشد) از یک مجموعه سه جلدی است که برای دانشجویان مشاوره و روان‌درمانی از مقطع کارشناسی تا پسادکتری تدوین یافته است. در این مجلد سنجش و مفهوم‌سازی بالینی، سه خصوصیت طرحواره‌ها، قلمرو شناسایی و مدیریت حالت‌‌های هیجانی، درک و سوگرایی بالینی، مسأئل شخصی درمانگر و مراجع و ده‌ها مطلب ضروری در حوزه‌ی روان‌درمانی مورد بحث دقیق قرار می‌گیرد. دانشجویان روانپزشکی، روانشناسی، مشاوره، مددکاری و رشته‌های یاورانه از مطالعه کتاب بهره‌مند و خشنود می‌گردند.

اصول مشاوره (7 قلمرو شایستگی در مشاوره و روان‌درمانی) جلد اول

  • 285,000 تومان

کتاب حاضر جلد یکم از یک مجموعه سه جلدی است که برای دانشجویان مشاوره و روان‌درمانی از مقطع کارشناسی تا پسادکتری تدوین یافته است. در این مجلد هفت قلمرو شایستگی در لایه‌های نظری، عملی و تمرین و چهار قلمرو هنر درمان به تفصیل و با بنیادی استوار آموزش داده می‌شود. تفکر خطی و تفاوت آن با تفکر غیر خطی، چگونگی کسب مهارت در تفکر غیرخطی، آمادگی برای حضور، برقراری تماس، گوش دادن فعال، گوش دادن غیر خطی، همدلی، مقابله با درماندگی و ناامیدی مراجع و درمانگر، خلوص و همخوانی و ... و سرانجام حفظ موازین اخلاقی و حریم‌سازی و مرزبندی، از جمله مباحثی است که به شکلی بدیع و تازه در این اثر مورد بحث قرار گرفته است...

صفحه‌ی 1