ماندانا فرهادیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رودخانه آگاهی
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
به یاد دار (علم حافظه و هنر فراموشی)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
اخگر زندگانی
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
دکترهای اعصاب
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
دیزاین 1 شغل است
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
زندگی پنهان ذهن
  • 270,000 تومان
  • با تخفیف: 270,000 تومان
زنان در علم (50 پیشگام جسور که دنیا را تغییر دادند)
علم در دوران باستان (داستان‌های شگفت‌انگیز علم)
عصر دیجیتال (داستان‌های شگفت‌انگیز علم 1947 تا کنون)
تاریخ مختصر علم
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
مردی که زنش را با کلاه اشتباه می‌گرفت و ماجراهای بالینی دیگر (مجموعه داستان)

رودخانه آگاهی

  • 160,000 تومان

رودخانه آگاهی مجموعه‌ای است از جستارهایی که شور و اشتیاق آلیور ساکس را به گستره وسیعی از تلاش‌های بشری برای فهم جهان به تصویر می‌کشند، از گیاه‌شناسی تا تکامل و زمان و خلاقیت، از آگاهی تا حافظه و تجربه. آلیور ساکس دانشمند و پزشک و قصه‌گویی بود که بسیاری از کتابخوانان او را با مردی که زنش را با کلاه اشتباه می‌گرفت شناختند. رودخانه آگاهی گزیده‌ای است از مقالاتی که طی سال‌ها در مجلات مختلف، عمدتاً نیویورک ریویو، منتشر شدند. ساکس در این مقالات از آراء قهرمانانش، شامل چارلز داروین و زیگموند فروید و ویلیام جیمز سخن می‌گوید و خوانندگانش را به سفرهایی می‌برد در عالم پزشکی، گیاه‌شناسی، علوم اعصاب، روان‌شناسی، تاریخ علم، و حتی هنر و ادبیات.

به یاد دار (علم حافظه و هنر فراموشی)

  • 150,000 تومان

برای همه ما اتفاق افتاده که نام کسی را فراموش کنیم، یا برای کاری به اتاقی برویم ولی یادمان نیاید آنجا چه‌کار داشتیم. اگر بیش از چهل سال داشته باشیم چنین فراموشی‌هایی اغلب نگرانمان می‌کنند. آیا همه فراموشی‌ها کاملا طبیعی‌اند؟ مغز ما اساسا طراحی شده تا هر چیزی را به یاد بسپارد یا فراموشی بخشی از انسان بودن ماست؟

اخگر زندگانی

  • 190,000 تومان

فرانسیس اشکرافت، زیست‌شناس برجسته دانشگاه آکسفورد، در این کتاب با زبانی ساده، روان، روشن و جذاب، همراه با آوردن داستان‌هایی از زندگی‌هایی واقعی، و مطرح کردن بحث‌هایی مناقشه‌انگیز بین شخصیت‌های خارق‌العاده و آزمایش‌هایی درخشان، از کشف نقش الکتریسیته در بدن شروع می‌کند و آزمایش‌هایی را شرح می‌دهد که به توضیح پدیده‌های عصبی و الکتریکی در بدن انجامیدند.

دکترهای اعصاب

  • 180,000 تومان

جفرى لیبرمن رئیس پیشین انجمن روانپزشکى امریکا (APA) و استاد روانپزشکى در دانشگاه کلمبیا در دکترهای اعصاب تاریخ روانپزشکى را در چشم‌اندازى مدرن قرار مى‌دهد تا دریافتى عمیق از سرگذشت آن به‌دست دهد. او جهانِ پشت صحنۀ روانپزشکى و اشتباهات تاریخى آن را می‌کاود و دنیاى نوین این علم و قلمرو و مرزهاى آن را پیش چشم خواننده می‌نهد.

دیزاین 1 شغل است

  • 58,000 تومان

این کتاب راهنمایی است تا با حرفه دیزاین امرار معاش کنید. کتاب شامل مبانی است، از جمله کار کردن با مشتری‌ها و با دیگران. ارزیابی کارتان و پول گرفتن. هدف ما این است که دید شما را نسبت به شغل‌تان، دیزاین، بازتر کنیم تا علاوه بر استعداد، جنبه‌های کسب و کار و ارتباط را هم وارد قضیه کنید. این کتاب «سیستم» خاصی ندارد. دنیای خیال و تخیلتان را از دست نمی‌دهید. به فهرست آرزوهایتان اضافه نمی‌کند. مجبور نمی‌شوید در استراتژی شبکه‌های اجتماعی‌تان تغییری بدهید. از هیچ رازی هم پرده برنمی‌دارد. اما در پایان، هم اعتماد به نفس بیش‌تری پیدا می‌کنید و هم درک بهتری از حرفه‌تان خواهید داشت. کتاب را کوتاه و مختصر نوشتم تا بتوانید به کارتان برسید.

زندگی پنهان ذهن

  • 270,000 تومان

ماریانو سیگمان، برای آن که خودمان و دیگران را عمیق‌تر درک کنیم، نشان می‌دهد: چگونه در طی اولین روزهای زندگی‌مان به ایده‌ها شکل می‌دهیم؟ چگونه رویا می‌بینیم و تصور می‌کنیم؟ چرا احساسات و هیجانات خاصی داریم؟ مغزمان چگونه تغییر می‌کند و ما همراه با آن چگونه تغییر می‌کنیم؟ چگونه تصورمان در مورد خوب و منصف بودن خیلی زودتر از آن چه فکر می‌کنیم رشد می‌کند؟ زندگی پنهان ذهن از حوزه‌های فیزیک، ریاضیات، فلسفه، پزشکی، زیست‌شناسی، روانشناسی، مردم‌شناسی، زبان‌شناسی و همچنین آشپزی، شعبده‌بازی، شطرنج، موسیقی، ادبیات و هنر بهره می‌گیرد تا نشان دهد که علوم اعصاب چگونه در زندگی به خدمت ما درمی‌آید و عیان می‌کند که چگونه بی‌کرانگی نورون‌های درون مغزمان نحوه ادراک و احساس و استدلال و ارتباط ما را می‌سازند....

زنان در علم (50 پیشگام جسور که دنیا را تغییر دادند)

  • 48,000 تومان

آیا می‌توانید چند دانشمند برجسته‌ی زن را در رشته‌هایی مانند علوم، ریاضی، پزشکی یا مهندسی نام ببرید؟ به نظر شما سهم زنان در پیش‌برد علم چقدر است و چرا ما زنان دانشمند را کم‌تر می‌شناسیم؟ راشل ایگنوتوفسکی نویسنده و تصویرگری است که با الهام گرفتن از تاریخ علم کتاب‌هایی زیبا خلق کرده. اما کتاب زنان در علم در میان دیگر آثار او از جایگاهی ویژه برخوردار است. او در این کتاب، داستان زندگی و دستاوردهای پنجاه زن پیشگام و برجسته را در رشته‌های مختلف علمی، از زمان‌های بسیار دور تا دوره‌ی معاصر، تعریف می‌کند. این کتاب علاوه بر اطلاعات جالبی که به خواننده می‌دهد. تصاویری بسیار زیبا و هنری هم دارد و مانند آلبومی دیدنی است. این کتاب در مجله‌ی نیویورک تایمز و در سایت آمازون جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها درباره‌ی علم و نقش زنان در آن بوده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که یکی از این زنان پیشگام، از کشور ایران است. می‌توانید حدس بزنید چه کسی؟ مریم میرزاخانی پنجاهمین زنی است که در این کتاب به کارها و زندگی او اشاره شده و تصویر او روی جلد نسخه‌ی فارسی کتاب هم آمده است.

علم در دوران باستان (داستان‌های شگفت‌انگیز علم)

  • 32,000 تومان

داستان‌های شگفت‌انگیز علم، تاریخ علم و فناوری را به شیوه‌ای کاملا تازه معرفی می‌کند. جدول‌های زمانی که در پایین صفحه آمده‌اند، پیشرفت‌های اصلی و مهم هر دوره‌را نمایش می‌دهند و جدول زمانی موضوعی نیز در هر فصل اطلاعاتی تفصیلی‌تر به دست می‌دهد. ویژگی‌های اصلی: جدول زمانی در هر فصل که به صورت رنگی نشانه‌گذاری شده‌است. عکس‌ها و تصویرهای مکمل تحقیقات و اطلاعات تاریخی اسنادی از منابع اصلی همراه با پرسش‌هایی مبتنی بر سند ستون‌های فرعی دربردارنده‌ی توضیح‌هایی بیشتر برای کمک به درک بهتر واژه‌نامه منابع برای مطالعه بیشتر، و نمایه پیش از تاریخ تا 500 پیش از میلاد علم در دوران باستان از زمانی که انسان‌ها در کنار هم زندگی کردند و جوامعی کوچک تشکیل دادند، شروع به بهترکردن شیوه‌های کشاورزی و روش ساخت ابزارهای خود کردند. آن‌ها یادگرفتند چگونه خود را درمان کنند و چگونه بنویسند. بعد از ابداع خط، آن‌ها توانستند دانسته‌های خود را به دیگران‌هم منتقل کنند.

عصر دیجیتال (داستان‌های شگفت‌انگیز علم 1947 تا کنون)

  • 32,000 تومان

داستان‌های شگفت‌انگیز علم، تاریخ علم و فناوری را به شیوه‌ای کاملا تازه معرفی می‌کند. جدول‌های زمانی که در پایین صفحه آمده‌اند، پیشرفت‌های اصلی و مهم هر دوره ‌را نمایش می‌دهند و جدول زمانی موضوعی نیز در هر فصل اطلاعاتی تفصیلی‌تر به دست می‌دهد. ویژگی‌های اصلی: جدول زمانی در هر فصل که به صورت رنگی نشانه‌گذاری شده‌است. عکس‌ها و تصویرهای مکمل تحقیقات و اطلاعات تاریخی اسنادی از منابع اصلی همراه با پرسش‌هایی مبتنی بر سند ستون‌های فرعی دربردارنده‌ی توضیح‌هایی بیشتر برای کمک به درک بهتر واژه‌نامه منابع برای مطالعه بیشتر، و نمایه 1947 تا کنون عصر دیجیتال دهه‌های پایانی قرن بیستم شاهد پیشرفت عظیم ظهور رایانه و اینترنت بود. ریزتراشه‌ها کنترل ماشین‌ها، سرگرمی‌ها، آموزش و حتی کارهای خانگی را برعهده گرفتند. اما پیشرفت‌های دیگری نیز صورت گرفت، از جمله رمزگشایی از ژنتیک انسان.

تاریخ مختصر علم

  • 110,000 تومان

علم حیرت‌انگیز است. از پهنای بی‌کران فضا برایمان می‌گوید و از ریزترین موجود زنده؛ از اندام انسان و از تاریخ سیاره‌مان. دانشمندان و دانش‌ورزان، از سر شگفتی و حیرت، شروع کردند به بررسی و آزمایش و محاسبه و گاه به چنان کشف‌های تکان‌دهنده و بهت‌آوری رسیدند که آدمیان، پس از آن‌ها، با دنیا به طرز کاملا جدیدی مواجه شدند. کتابی که در دست دارید داستانی است پرماجرا در خلال زمان و مکان از روزگاران کهن تا به امروز؛ تا تازه‌ترین دستاوردهایی که انسان معاصر هنوز با آن‌ها درگیر است. و در این روایت از زندگی دانشمندانی می‌گوید که بعضی نام آشنا برخی ناشناس‌اند. تاریخ مختصر علم شرحی است به زبانی ساده و شیرین از روند رشد علم درگذر قرن‌ها.

مردی که زنش را با کلاه اشتباه می‌گرفت و ماجراهای بالینی دیگر (مجموعه داستان)

  • 240,000 تومان

دکتر آلیور ساکس، از برجسته‌ترین پزشکان نویسنده قرن بیستم و بیست و یکم، در کتاب شگفت‌آور «مردی که زنش را با کلاه اشتباه می‌گرفت» داستان‌های عجیب اما واقعی انسان‌هایی را روایت می‌کند که در دنیای غریب و به ظاهر گریزناپذیر انواع اختلال‌های عصب روان‌شناختی به دام افتاده‌اند. در این کتاب حکایت افرادی آمده که گرفتار ناهنجاری‌های فکری و ادراکی باورنکردنی هستند؛ بیمارانی که خاطراتشان را از دست داده‌اند، و همراه آن بخش بزرگی از گذشته‌شان را؛ بیمارانی که قادر به تشخیص افراد یا اجسام آشنا نیستند؛ دست‌ها و پاهایشان برایشان بیگانه شده و حتی انسان‌هایی عقب‌افتاده قلمداد شده‌اند، اما در همین حال از استعدادهای هنری و ریاضیاتی ناشناخته و فوق‌العاده برخوردارند.

صفحه‌ی 1