ماریانا وظیفه دان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اقیانوس اسرارآمیز (جستجوی گنجینه جوهری و کتاب رنگ‌آمیزی)
جنگل اسرار (جستجوی گنجینه جوهری و کتاب رنگ‌آمیزی)
باغ اسرارآمیز
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان

اقیانوس اسرارآمیز (جستجوی گنجینه جوهری و کتاب رنگ‌آمیزی)

  • 55,000 تومان

جوآنا بسفورد دعوت میکند شما را تا جهان جادویی زیر آب را در عمق دریا کشف کنید. شما می‌توانید ماهی‌های عجیب و غریب و اختاپوس‌های کمیاب و اسب دریایی که به ظرافت کشیده شده‌اند و کشتی‌های غرق شده و مرواریدهای گران‌بها و جواهر دزدان دریایی را کشف کنید. جوآنا بسفورد تصویرگری مسیحی است که با استفاده از جوهر و الهام گرفتن از گیاهانی که خانه‌ی او را در اسکاتلند احاطه کرده است تصاویر پیچیده‌ای خلق می‌کند. او با کتاب‌‌های باغ اسرارآمیز و جنگل اسرارآمیز محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است و بهترین طراح و خالق کتاب‌های رنگ‌آمیزی است.

جنگل اسرار (جستجوی گنجینه جوهری و کتاب رنگ‌آمیزی)

  • 65,000 تومان

در کتاب جدید جوانا بسفورد، خوانندگان با ورود به جنگل اسرارآمیز جوهری به جستجوی آنچه در قلب قلعه پنهان شده است رفته و از دیدن آن شگفت‌زده می‌شوند. همچنین به زیبایی رنگ‌آمیزی و نقاشی می‌کنند. حیوانات مخفی، اشیا جادویی و نه علامت ویژه در طول راه یافت می‌شود، که همه علامت‌ها را کشف و قفل درب قلعه را باز کنید تا آنچه درونش هست آشکار گردد.

باغ اسرارآمیز

  • 240,000 تومان

برو به یه پرسه‌زنی در دنیای باغ‌های اسرارآمیز که در آن به صورتی زیبا تصویرهایی با خودکار و جوهر خلق شده است. تصویرهایی که تمامی آنها منتظرند به دنیای زندگی رنگی بیایند، اما هر کدام نیز از همه مخلوقات کوچکی که منتظر پیدا شدن هستند محافظت می‌کنند. همچنین تکه‌هایی از باغ نیز وجود دارد که نیاز به کامل شدن توسط دستان شما دارد. این کتاب مناسب تمام سنین است.

صفحه‌ی 1