لیلی گلستان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بیگانه
  • همراه با تخفیف
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 106,250 تومان
میرا
  • همراه با تخفیف
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
تیستو سبزانگشتی
  • همراه با تخفیف
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 27,200 تومان
زندگی در پیش رو
  • همراه با تخفیف
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 187,000 تومان
پسرک بیچاره
  • 5,000 تومان
  • با تخفیف: 5,000 تومان
نقاش‌ها همیشه پول دوست داشته‌اند
  • 17,500 تومان
  • با تخفیف: 17,500 تومان
گزارش 1 مرگ
  • 31,000 تومان
  • با تخفیف: 31,000 تومان
6 یادداشت برای هزاره بعدی
  • همراه با تخفیف
  • 67,000 تومان
  • با تخفیف: 56,950 تومان
یونانیت و آخرین قرن قبل از بشر (مجموعه شعر)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
مردی با کبوتر
  • 32,500 تومان
  • با تخفیف: 32,500 تومان
زندگی جنگ و دیگر هیچ
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
نیچه
  • 21,500 تومان
  • با تخفیف: 21,500 تومان

بیگانه

  • 125,000 تومان

این رمان به ظاهر ساده است. و این را کامو به شدت احساس کرده است: یک «اضطراب» در تمام طول کتاب وجود دارد، حتی در لحظاتی که احساس می‌شود همه چیز دارد راحت می‌گذرد، خواننده کنجکاو می شود و وادار می‌َشود در مورد تردیدهایش از خود سوال کند. انگار نویسنده خواسته ست به او یادآوری کند که در این‌جا چیزی رازآمیز وجود دارد که باید کشف شود.

میرا

  • 80,000 تومان

در دشت به دنیا آمدم و غیر از آن چیزی نمی شناسم. برایم تعریف کرده اند که در حدود دو سالگی، خودم را نزدیک پنجره کشاندم تا تماشا کنم. آن فضای ساخته شده از بتون سیاه که لایه ضخیمی از قیر آن را پوشانده بود، با آن روشنی های قرمزش که به دیوار می افتاد، ظاهرا در من اثر گذاشت. با این همه، می گویند که من بدون هیچ واکنشی به آن نگاه کردم و بعد مثل یک خوابگرد از پنجره دور شدم: با چشم های بسته. ما در مربع 837 – 333 – 4 شرق زندگی می کنیم. مریع ها، با مرزهایی از خطوط زرد که زمین سیاه رنگ را تقسیم می کنند، دو کیلومتر مربع مساحت دارند. پس ما زیر چراغ هایی که به فاصله های پنج متری در زمین قرار دارند، جای کافی برای گردش کردن داریم. نورهای این چراغ ها روی هم افتاده اند تا در مربع 837 – 333 – 4 شرق کوچک ترین گوشه یی تاریک نماند، زیرا چنان که همه می دانند، بدی در تاریکی خفته است. ما یک خانه ی معمولی دارین، با دیوارهای شفاف، تا چهار نفر ساکنان آن هیچ گاه نتوانند خود را از چشم دیگری پنهان کنند. به این ترتیب تنهایی مغلوب می شود، زیرا چنان که همه می دانند بدی در تاریکی خفته است. در آن خانه ، بوئینه (Boegner) ، هست که بیست سال از من بیشتر دارد، مردی است قوی و باهوش که با دئیردر (Deirdre)، که من از او زاده شده ام، جفت شده است. دئیردر هم مسن است. هنوز در چشم هایش پرتوی از بدبختی دارد که جزئیاتش را فراموش کرده ولی سنگینی بارش را حفظ کرده است. چهارمی میراست(Mortelle)، که او هم از دئیردر زاده شده است. اگر قرار شود از گذشته ام حرف بزنم، که حتما این کار را خواهم کرد، با اینکه اجازه ی آن را به من نداده اند – بدون شک نخواهم توانست در هر جمله ام از او نام نبرم. با این که هر دو از یک زن زاده شده ایم فقط از دور کمی به هم شباهت داریم. از میرا می ترسم، نمی‌دانم چرا. برای امروز همین کافی است.

تیستو سبزانگشتی

  • 32,000 تومان

تیستو اسم عجیبی است که در هیچ کتابی نمی‌شود پیدایش کرد نه در فرانسه و نه در هیچ کشور دیگری. پیغمبری هم به اسم تیستو هرگز وجود نداشته. باری، پسر کوچولویی بود که همه‌ی مردم تیستو صدایش می‌کردند... و لازم است دراین‌باره کمی توضیح داده شود: یک روز، بلافاصله بعد از تولد این پسر کوچولو که حتی بزرگ‌تر از یک نان در سبد نانوا هم نبود، مادرخوانده‌ای با لباس آستین بلند و پدرخوانده‌ای با کلاه سیاه، او را به کلیسا بردند و به کشیش گفتند که اسمش فرانسوا باتیست است.

زندگی در پیش رو

  • 220,000 تومان

او بچه‌یی‌ست که می‌بیند، خوب هم می‌بیند. تیز هم می‌بیند و همه را هم ضبط می‌کند. هم‌صحبت‌هایش یک پیرمرد مسلمان عاشق قرآن و عاشق ویکتور هوگو است و یک زن پیر زن درد‌مند. هر چند با بچه‌ها حرف می‌زند و بازی می‌کند، اما با آن‌ها یکی نمی‌شود. در مجاورت آن‌ها بچه نمی‌شود. او بچه‌یی‌ست ساخته نویسنده. اما بچه‌یی به شدت پذیرفتنی و دوست داشتنی. کتاب نیز به هم‌چنین. در بیست صفحه اول کتاب، محمد می‌خواهد همه چیز را به سرعت بگوید؛ پس درهم و برهم حرف می‌زند. می‌خواهد مثل بزرگ‌ترها حرف بزند؛ پس گنده‌گویی به سبک بچه‌ها می‌کند. جمله‌بندی‌هایش گاه از لحاظ دستوری غلط است حرف‌ها و مثال‌هایش گاه، در کمال خلوص نیست، پرت و عوضی است! و گاه درک نشدنی. به همین دلیل ذهن خواننده در آغاز کمی مغشوش می‌شود اما بعد به روش گفتار او عادت می‌کند، و تمام پراکنده‌گویی های گاه گاه محمد را راحت می‌پذیرد.

پسرک بیچاره

  • 5,000 تومان

مثل همیشه، خانم کلارا پسرک پنج ساله‌اش را برای گردش به پارک عمومی کنار رودخانه برد. ساعت حدود سه بعدازظهر بود، هوا نه قشنگ بود و نه زشت، آفتاب قایم‌باشک ‌بازی می‌کرد و گه‌گاه هم بادی از طرف رودخانه می‌وزید. نمی‌شد گفت که پسرک زیباست، به عکس، قیافه قابل ترحم و لاغر و رنج‌کشیده‌ای داشت، رنگش پریده بود و به سبزی می‌زد. به همین دلیل پسرهای هم‌سنش او را به بازی نمی‌گرفتند و «کاهو» صدایش می زدند...

نقاش‌ها همیشه پول دوست داشته‌اند

  • 17,500 تومان

مگریت: «شما تجارت تابلو می‌کنید و من از کار خودم زندگی می‌کنم، هر دوی ما خودمان این شغل را انتخاب کرده‌ایم. من هم مثل شما دلم می‌خواهد زیاد بفروشم، اما نه هرچیزی را. واضح است که می‌توانم با تولید نوعی از نقاشی برای مردم پولدار که سلیقه ندارند، پول زیادی دربیاورم و شما هم می‌توانید پول بیشتری با فروش این آثار مزخرف به دست آورید. باید تصمیم‌مان را در این مورد بگیریم: با تجارت هنر کنار بیاییم! اما برای کسب حداکثر نتیجه، هنر را با تجارت قاطی نکنیم...»

گزارش 1 مرگ

  • 31,000 تومان

ظهر روزی از ماه اوت، در حالی که با دوستانش گلدوزی می‌کرد، حضور کسی را در نزدیکی خانه‌اش حس کرد. لازم نبود سرش را بلند کند تا بداند که آمده. به من گفت: «چاق شده بود، موهایش بفهمی نفهمی ریخته بود، برای نزدیک دیدن محتاج عینک بود. اما خودش بود. به خداوندی خدا، خودش بود!» دیوانه شده بود. حتما مرد هم فکر کرده بود که او هم پیر شده. اما مرد، بر خلاف دختر، فاقد ذخیره عشقی بود که باعث تحمل می‌شد. پیراهنش از عرق خیس بود، مثل همان بار اول روز جشن خیریه، همان کمربند و همان کیف‌های چرمی درزشکافته سگگ نقره‌ای را داشت. بایار دو سان رومان بی اینکه به باقی کسانی که گلدوزی می‌کردند و مبهوت مانده بودند، اهمیتی بدهد، یک قدم جلو آمد، کیف‌هایش را روی چرخ خیاطی انداخت و گفت: ـ خب، من آمدم.

6 یادداشت برای هزاره بعدی

  • 67,000 تومان

اگر در دوره‌ای از فعالیت نویسندگی‌ام به قصه‌های عامیانه یا قصه‌های پریان کشش داشتم، نه نتیجه وفاداری به سنت قومی بود (چون من در یک ایتالیای کاملا مدرن و جهان وطن ریشه دارم) و نه نتیجه نوستالژی برای چیزهایی است که در کودکی خوانده‌ام، (چون در خانواده من بچه‌ها فقط باید کتاب‌های درسی می‌خواندند، بخصوص کتاب‌هایی که پایه علمی داشتند) بلکه به این دلیل بود که من به سبک و ساختار، به ایجاز این روایت‌ها، به ضرباهنگ و منطق خشک آنها اهمیت می‌دهم. به هنگام نسخه‌برداری قصه‌های ایتالیایی از روی اسنادی که پژوهشگران ادبیات عامه در قرن گذشته جمع‌آوری کرده بودند، وقتی اصل نوشته‌ها را بی‌نهایت موجز دیدم بسیار لذت بردم من سعی دارم از اختصار ستایش کنم و آن را منتقل کنم و در ضمن سعی دارم که قدرت قصه را در حد امکان القا کنم.

یونانیت و آخرین قرن قبل از بشر (مجموعه شعر)

  • 15,000 تومان

خانه جاده درخت انجیر و پوسته‌های آفتاب که مرغ‌ها در حیاط خانه بر می‌چینند. ما این‌ها را می‌شناسیم آن‌ها ما را می‌شناسند روی زمین، میان خار و خس‌ها مار صحرایی جامه زردش را رها کرده روی زمین، ویرانه مورچگان و باروی زنبور با نیش‌های مهلکش...

مردی با کبوتر

  • 32,500 تومان

این کتاب یک قصه هزل‌آمیز است. پر از مطایبه و سخره. قصه‌ای است درباره سازمان ملل: آدم‌هایش، اهدافش، راه‌کارهایش و عملکردهایش. به نوعی افشاگری است و در نتیجه خنده‌دار. کتاب پر است از استعاره، و خواندنش دقت می‌طلبد. اگر صحنه‌های کتاب را که بسیار به تصویر نزدیک‌اند، در نظر آورید حتما به هنگام خواندن کتاب مدام لبخند به لب خواهید داشت. خواندنش در این روزگار مغتنم است.

زندگی جنگ و دیگر هیچ

  • 180,000 تومان

زندگی، جنگ و دیگر هیچ نمایش‌گر یک سال از زندگی فالاچی می‌باشد. او این کتاب را در پاسخ خواهر کوچکش که پرسیده بود: ((زندگی یعنی چه؟)) نوشته است. پاسخ این سوال را در نبردها، زد و خوردها، وحشیگری‌ها،‌ و مرگ در ویتنام جستجو کرده است. این کتاب برنده جایزه بانکارلا سال 1970 می‌باشد.

نیچه

  • 21,500 تومان

همه چیز او را به هیجان می‌آورد و هیچ چیز او را پایبند نمی‌کند. همین که موضوعی بکر بودن و جذابیت و راز حیا‌اش را از دست می‌دهد، آن را بی هیچ ترحمی رها می‌کند، بی‌اینکه به کسانی که بعد از او می‌آیند حسادت کند. نیچه هم از ورای تمام شناخت‌ها، شناخت را می‌جوید، شناختی که به طرزی ابدی غیر واقعی است و هرگز کاملا دست یافتنی نیست. چیزی که سر حد رنج و نومیدی او را برمی‌انگیزاند، نه تصرف کردن، نه تصاحب کردن و نه لذت بردن است، بلکه همیشه پرسش کردن، جست و جو کردن و شکار کردن است.

1  2  صفحه‌ی 1