لیدا سیاهپوش


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نیمه تاریک وجود جویندگان نور (بازپس‌گیری قدرت خلاقیت درخشش و رویاهایتان)
حضور در وضعیت صفر (در ادامه کتاب محدودیت صفر)
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان

نیمه تاریک وجود جویندگان نور (بازپس‌گیری قدرت خلاقیت درخشش و رویاهایتان)

  • 150,000 تومان

نیمه تاریک وجود ما همانند یک انبار ویژگی‌های غیر قابل قبول و ناخوشایند ما را در خود جای می‌دهد. ما با محبوس کردن این ویژگی‌ها، نادانسته باارزش‌ترین گنجینه‌های خود را از بین می‌بریم. این کتاب شما را در بازیابی قدرت، خلاقیت، درخشش و تحقق بخشیدن به رویاهایتان راهنمایی خواهد کرد و قلبتان را به روی خود و دیگران خواهد گشود و ارتباط شما را برای همیشه با جهان دگرگون خواهد کرد.

حضور در وضعیت صفر (در ادامه کتاب محدودیت صفر)

  • 175,000 تومان

دکتر جو ویتالی این کتاب را در ادامه کتاب "محدودیت صفر" نوشته است. در این کتاب چهارمین مرحله بیداری را معرفی می‌کند. محتوای این کتاب جذاب در مورد پاکسازی داده‌ها و خاطرات ناخوشایند که ناآگاهانه در ذهن ما جای گرفته‌اند می‌باشد و هو اپونوپونو روشی حیرت‌انگیز و معجزه‌آفرین است که برای پاکسازی آن‌ها به کار برده می‌شود و روشی حیرت انگیز برای کسب ثروتء سلامتیء موفقیت و در نهایتء قرار گرفتن در وضعیت صفر یعنی یکی شدن با روح الهی و دریافت الهامات است.

قهرمان در درون توست (بیداری قهرمان درون کشف کردن ساختارهای دیرین برای کسب قدرت و اختیار پیشرفت و تکامل و ایجاد تعادل)

  • 70,000 تومان

ما با رجوع دوباره به تکالیف رشد و تکامل دوران کودکی و به تعادل رساندن ساختارهای دیرین (الگوهای کهن) «من» می‌توانیم به خود و دیگران کمک کنیم و آماده سفر شویم. ساختارهای دیرین «من» قطعات اصلی تجربیات بشر هستند، آن‌ها نمایانگر درونی 3 گانه مادر - پدر - کودک ما هستند که مکررا به صورت‌های مختلف هنر، افسانه، شعر و ادبیات نمایان می‌شوند.

صفحه‌ی 1