فهیمه کمالی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اختلال‌های خواب
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
پساحقیقت
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
عملیات اتاق13 (جسدی که پیروزی متفقین را تضمین کرد)
مادری که کم داشتم (راهنمایی برای خودسازی و یافتن عشق گمشده)

اختلال‌های خواب

  • 145,000 تومان

خواب به اندازة غذا و آب مهم است. وقتی از خواب محروم می‌شویم، حافظه، عملکرد، خلق‌وخو و سلامت جسمی‌مان به مخاطره می‌افتد. نقش مهم خواب در زندگی‌مان را زمانی می‌فهمیم که متوجه ‌شویم یک‌سوم زندگی‌مان را در خواب می‌گذرانیم. در این کتاب الگوهای مختلف خواب و بی‌خوابی بررسی و راهکارهایی نیز در درمان اختلال بی‌خوابی ارائه می‌شود.

پساحقیقت

  • 190,000 تومان

پساحقیقت صرفاً دروغ نیست. وقتی کسی به شما دروغ می‌گوید، می‌داند که کار بدی می‌کند و دانسته فریبتان می‌دهد، ولی برای آنکه حرف‌هایش را باور کنید، به شما احترام می‌گذارد. ولی در پساحقیقت، شخص دروغ می‌گوید، بی‌آنکه مسئولیت دروغ‌گویی‌اش را بپذیرد. زیرا برایش مهم نیست حرف‌هایش را باور کنید یا نکنید. آن‌قدر قدرتمند است که با دروغ‌هایش بر واقعیت سلطه می‌یابد، همچون سیاست‌مداری که از دروغ‌گویی خجالت نمی‌کشد و ابایی ندارد. پساحقیقت به پستی کشاندن حقیقت به‌وسیلۀ سیاست است. پیشافاشیسم است که مردم را آمادۀ سلطه‌پذیری و فرمانبری می‌کند. پساحقیقت تازگی ندارد. آنچه جدید است به‌کارگیری‌اش در رسانه‌های اجتماعی و جمعی است که قدرتش را صدچندان کرده. در چنین فضایی احساسات بر شواهد عینی می‌چربد. دنیایی ساخته می‌شود پر از «اخبار جعلی» که مردمانش گرفتار «قفس‌های اطلاعاتی» هستند. در دنیای پساحقیقت می‌بینیم که چطور خانه‌مان در آتش می‌سوزد و آبی برای فرونشاندنش نیست مگر آگاهی.

عملیات اتاق13 (جسدی که پیروزی متفقین را تضمین کرد)

  • 98,000 تومان

اواخر جنگ جهانی دوم دو افسر نیروی دریایی بریتانیا در اتاق انباری‌مانند تنگ و خفة شمارة، به نقشه‌ای درخشان و ظاهراً احمقانه برای گمراه کردن ارتش آلمان نازی رسیدند. آن‌ها می‌خواستند با این نقشه هیتلر را متقاعد کنند که متفقین به‌جای حمله به سیسیل قصد یورش به یونان را دارند. به این ترتیب می‌توانستند ایتالیا را از آغوش فاشیسم بیرون بکشند، فرانسۀ تحت اشغال را آزاد کنند و مسیر جنگ را به سمتی ببرند که برگشت‌ناپذیر باشد. ولی برای اجرای این نقشة فریب خطرناک، که جان هزاران نفر از سربازان قوای متفقین در گرو آن بود، عجیب‌ترین مأمورشان را فرستادند؛ مردی که اصلاً وجود نداشت! مردی مرده با جسدی متلاشی که در ذهن نویسندة داستان‌های جیمز باند متولد شده بود.

مادری که کم داشتم (راهنمایی برای خودسازی و یافتن عشق گمشده)

  • 228,000 تومان

لزلی جمیسون، جستارنویس مشهور آمریکایی، وقتی پس از سال‌ها انتظار باردار شد، برای کارهایی که باید انجام دهد، برنامه‌ریزی دقیقی کرد. اما وقتی جلوتر رفت، فهمید آن شناختی که تا به حال از خودش داشته است، دارد کمرنگ‌ و کمرنگ‌تر می‌شود و شخصیت تازه‌ای جای او را می‌گیرد. همراه با جنینی که در شکم او بزرگ می‌شد، یک «مادر» نیز از میان جان او در حال متولدشدن بود. جمیسون در این جستار با نثری حسی، پرشور و شگفت‌انگیز این فرایند را روایت می‌کند. بسیاری از مشکلات عاطفی ما در بزرگ‌سالی ریشه در دوران کودکی‌مان دارد. وقتی به خاطر بی‌اعتمادی اجازه نمی‌دهیم دیگران به ما نزدیک شوند، یا وقتی از وابستگی به دیگران می‌رسیم یا می‌خواهیم به هر قیمتی آن ها را راضی نگه داریم، از مشکلاتی رنج می‌بریم که برآمده از رفتار مادرانمان با ماست، مادرانی که شاید همه چیز را در اختیار فرزندشان قرار داده و در کنار او حضور فیزیکی داشته باشند، اما به لحاظ عاطفی به کودکانشان بی‌اعتنایی کرده‌اند یا حتی آزارشان داده‌اند. جاسمین لی در این کتاب غیبت عاطفی مادر را ریشه بسیاری از این مشکلات می‌داند و سعی می‌کند راه‌هایی برای التیام این زخم ها ارائه دهد.

صفحه‌ی 1