فهیمه صدیقی کیومرث فرح بخش


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهن‌ورزی هیجانات (پرورش ذهنی‌سازی در روان‌درمانی)
کتاب الفبای درمان هیجان‌مدار فردی ای‌اف‌آی‌تی (پرورش برازندگی و رشد در هر مراجع)
کاربست زوج‌درمانی هیجان‌مدار (ایجاد ارتباط)
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
8 وعده دیدار (گفت و گو‌های اساسی برای 1 عمر عشق)
تداوم عشق (چگونه در رابطه اعتماد به‌وجود آوریم و از خیانت پرهیز کنیم)
کاربست نظریه دلبستگی (درمان هیجان‌مدار ای اف تی با افراد زوج‌ها و خانواده‌ها)

ذهن‌ورزی هیجانات (پرورش ذهنی‌سازی در روان‌درمانی)

  • 170,000 تومان

کتاب حاضر، شاهکار پژوهشگر و نویسندۀ نامدار دکتر الیوت ژوریست، نقشۀ راه روشنی است در کارآمدی روان‌درمانی که در قلمرو ناشناختۀ هیجانات از طریق پرورش ذهنی‌سازی به ارائۀ ایدۀ «عاطفه‌پذیری ذهنی‌سازی‌شده»، یعنی ظرفیت تأمل بر هیجانات در پرتو حافظۀ زندگی‌نامه‌ای خودنوشت می‌پردازد. از نظر وی، «عاطفه‌پذیری ذهنی‌سازی‌شده» در خلل و ‌فرج اینکه «ما چه کسی هستیم و چه کسی شاید دوست داریم بشویم» قرار دارد و ظرفیتی است که به ما کمک می‌کند تا بدانیم چه چیزی برایمان معنادار است، برای رسیدن به خوشبختی کوشش کنیم و هر اتفاقی را که در طول زندگی برایمان می‌افتد تحمل کنیم؛ همچنین ارزش ارتباطات را تأیید می‌کند و ارتباطات متکی بر راستگویی است. الگووارۀ ارتباطات نشان‌دهندۀ دور شدن از دلبستگی (کارکرد مشترک بین انسان‌ها و حیوانات) در نظریۀ ذهنی‌سازی است و این رابطه موجب رشد راستگویی می‌شود؛ زیرا دکتر ژوریست «راستگویی» را به‌عنوان نقطۀ قوت در بقای نهاد روان‌درمانی در فرهنگ می‌داند. امید و اطمینان دارد که این کتاب مورد استفاده و بهره‌برداری تمام دانش‌پژوهان، درمانگران، مشاوران، روان‌شناسان و دانشجویان و به‌ویژه همۀ باورمندان این جملۀ طلایی سقراط قرار گیرد: «زندگی بررسی‌نشده ارزش زیستن ندارد».

کتاب الفبای درمان هیجان‌مدار فردی ای‌اف‌آی‌تی (پرورش برازندگی و رشد در هر مراجع)

  • 220,000 تومان

این کتاب، جدیدترین اثر پژوهشگر پیشگام، سوزان جانسون با همکاری لیان کمپبل، حاصلِ 30 سال پژوهش و خردِ بالینی در درمان هیجان‌مدار فردی (EFIP) را به اختصار خلاصه می‌کند. این کتاب که به‌ویژه به درمان فردی می‌پردازد، بیشتر بر درمان ضربۀ روحی تمرکز کرده است و درواقع فراخوانی است به همۀ درمانگران و روانشناسانی که در حوزۀ درمان، آموزش و مشاوره فعالیت دارند؛ زیرا ضروری است که حتماً پیش از کار با مراجعان، نه‌تنها خودشان روان‌درمانی شوند، بلکه در صورت داشتن عوارضِ ناشی از ضربۀ روحی، حتماً در رفع و درمانِ آن کوشا باشند. امید و اطمینان وجود دارد که این کتاب، مورد استفاده و بهره‌برداری تمام دانش‌پژوهان، درمان‌گران، مشاوران، روانشناسان و دانشجویان و به‌ویژه همۀ باورمندان این جملۀ طلایی سقراط قرار گیرد: «زندگیِ بررسی‌نشده، ارزش زیستن ندارد.»

کاربست زوج‌درمانی هیجان‌مدار (ایجاد ارتباط)

  • 215,000 تومان

کتاب حاضر که بی‌شک جدیدترین شاهکار روان‌شناس شهیر جهان، سوزان م. جانسون در حوزه زوج‌درمانی است، یک راهنمای عملی و بسیار خواندنی برای یادگیری و بهره‌مندی از اصول EFT به همه درمانگران ارائه می‌دهد؛ چرا که امتداد آن در درمان فردی EFIT و خانواده EFFT نیز به‌طور بسیار درخشان و تحسین برانگیز متجلی شده است. از نظر وی، «هیجان، موسیقی رقصی است که رابطه نام دارد» و یک درمانگر هیجان‌مدار، نمایش‌های اصلی پریشانی زناشویی، از جمله خواهان - گریزان را به‌عنوان رقص‌های انفرادی با مضمون پریشانی جدایی می‌بیند. درمانگر EFT همیشه از تجربه هیجانی جدید برای ایجاد انواع جدید گفت‌وگو برای ایجاد رویدادهای تعاملی جدید استفاده می‌کند که سپس بر زندگی هیجانی دونی همسران تاثیر می‌گذارند و به این ترتیب یک رویداد التیام‌بخش و پیوندساز اتفاق می‌افتد که کم‌کم چرخه جدیدی از نزدیکی و تایید را آغاز می‌کند... امید و اطمینان دارد که مطالعه کتاب، مورد استقبال و الهام‌بخش روان‌شناسان، مشاوران، روان‌پزشکان و مددکاران اجتماعی قرار گیرد.

8 وعده دیدار (گفت و گو‌های اساسی برای 1 عمر عشق)

  • 86,900 تومان

هنر گفت‌وشنود صمیمانه در رابطه زناشویی چیست؟ بر مبنای پژوهش‌های حاصل از آزمایشگاه عشق، راز تداوم عشق در چیست؟ چگونه می‌توان تعارضات را مدیریت کرد؟ نقش و اهمیت صمیمیت و رابطه جنسی در زندگی مشترک تا چه حدی است؟ بهای عشق از منظر کار و پول چیست؟ خانواده و فرزندان در احساس رضایتمندی زناشویی تا چه اندازه نقش دارند؟ بازیگوشی و ماجراجویی به‌عنوان عناصر اصلی سرزندگی و فرح‌بخشی چگونه نقش ایفا می‌کنند؟ خلق هدف و معنا در زندگی مشترک چگونه امکان‌پذیر است؟ رویاها چرا و چگونه یک عمر عشق را در زندگی زناشویی رقم می‌زنند؟

تداوم عشق (چگونه در رابطه اعتماد به‌وجود آوریم و از خیانت پرهیز کنیم)

  • 185,000 تومان

کتاب تداوم عشق، «چگونه در رابطه اعتماد به وجود آوریم و از خیانت پرهیز کنیم»؛ شاهکار نویسندۀ شهیر: دکتر جان گاتمن و نان سیلور ترجمۀ ارزشمند خانم فهیمه صدیقی و دکتر کیومرث فرحبخش؛ توسط انتشارات آکادمیک منتشر شد. دکتر‌ جان ‌گاتمن، روان‌شناس مشهور آمریکایی بیش از چهل سال است که در حوزۀ مشاورۀ خانواده و ازدواج در دانشگاه واشنگتن در سیاتل، از طریق پژوهش بر هزاران زوج، موفق شده در زمینۀ پایداری ازدواج و پیش‌بینی طلاق پیشگام باشد. وی بیش از چهل کتاب و 195 مقالۀ علمی نگاشته و برای تلاش‌های خود در این زمینه، صدها جایزۀ بزرگ گرفته و به‌تازگی در یک نظرسنجی از روان‌شناسان بالینی آمریکا، به‌عنوان یکی از 10 درمانگر برتر تأثیرگذار در چند دهۀ اخیر انتخاب شده است. این کتاب نیز حاصل یکی از دستاوردهای مهم وی در آزمایشگاه عشق است؛ جایی که ماجرای عشقی بلندمدت را جهت بررسی دقیق علمی، تحت کنترل در می‌آورد. این آپارتمان کوچک واقع در دانشگاه واشنگتن، مجهز به مبل راحتی، تلویزیون، آشپزخانه و با چشم‌انداز یک دریاچه است و دوربین‌های فیلمبرداری نصب‌شده به دیوار، هر لحظه از تعاملات زوج‌های دعوت‌شده را ضبط می‌کنند. دکتر جان گاتمن در ‌این کتاب، از تأثیر اعتماد به‌عنوان عنصر بسیار مهم و کلیدی یاد کرده که به‌راستی راز تداوم عشق است و محور اصلی بحث به توصیف «خانۀ رابطۀ سالم» اختصاص دارد که متشکل از دیوارهای محافظ رابطه که شالوده و اساس آن «اعتماد و تعهد» و شامل 7 طبقه به شرح زیر است: 1. نقشه‌های عاشقانه بسازید. . دنیای طرف مقابل را بشناسید. در اُنس و تحسین مشارکت کنید. بازگشت به‌سوی یکدیگر به‌جای روی‌گردانی از همدیگر. دیدگاه مثبت. تعارض را مدیریت کنید. . نفوذ همسرتان را بپذیرید. . دربارۀ مشکل گفتگو کنید. . خودآرام‌سازی را تمرین کنید. رؤیاهای زندگی را به واقعیت تبدیل کنید. معنای مشترک خلق کنید.

کاربست نظریه دلبستگی (درمان هیجان‌مدار ای اف تی با افراد زوج‌ها و خانواده‌ها)

  • 150,000 تومان

این کتاب خلاصه‌ای از نظریه دلبستگی را به عنو ان یک چشم انداز رشدی جامع از شخصیت و تنظیم عاطفه ارائه می‌دهد و مفاهیمی از این نظریه را برای کاربست کلی روان‌درمانی معرفی می‌کند، پیوندهایی واضح میان نظریه دلبستگی و مدل تجربه‌ای انسان‌‌گرا از مداخله ترسیم می‌کند.

صفحه‌ی 1