فرهنگ جعفری فشارکی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قوانین موفقیت در تجارت و زندگی
  • 41,900 تومان
  • با تخفیف: 41,900 تومان
چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند
فوق‌العاده باش
  • 199,900 تومان
  • با تخفیف: 199,900 تومان
افکار همه چیز است
  • 44,900 تومان
  • با تخفیف: 44,900 تومان

قوانین موفقیت در تجارت و زندگی

  • 41,900 تومان

چرا برخی مردم در حرفه خود موفق‌تر از دیگران هستند؟ چرا در حالی‌که بسیاری از مشاغل از رونق می‌افتند، دیگر مشاغل شکوفا می‌شوند؟ نویسنده و سخن‌گوی سرشناس در حوزه مشاغل، برایان تریسی، پاسخ این پرسش‌های عمیقا تأمل‌برانگیز را یافته است. او در این راهنمای عملی بصیرت‌بخش، مجموعه‌ای از اصول یا «قوانین جهانی» را ارائه می‌دهد که مایه موفقیت همه پیشه‌وران در سراسر دنیاست. 100 قانون نقض‌ناپذیر موفقیت حرفه‌ای به شما خواهند آموخت که چطور: * افراد بهتری را جذب و حفظ کنید؛ * محصولات و خدمات بهتری را تولید کنید و بفروشید؛ * بر هزینه‌ها هوشمندانه‌تر نظارت کنید؛ * رشد و توسعه‌تان را بیشتر پیش‌بینی کنید؛ * سود خود را افزایش دهید و بسیاری نکات دیگر. تریسی گنجینه نصایح اجرایی را در قالب 100 قانون درک شدنی و اجرایی خلاصه کرده است که دربرگیرنده حوزه‌های اصلی کار و سرمایه‌داری هستند. او برای اثبات اینکه چطور هر یک از این اصول در دنیا عمل می‌کنند و برای اجرای هر یک از آن‌ها در کار و زندگی، مثال‌های حقیقی بی‌شماری را همراه با راهنمایی‌ها و تمرین‌های عملی آورده است. 100 اصل نقض‌ناپذیر موفقیت حرفه‌ای راهنمایی صریح بر نحوه کارکرد واقعی دنیای کار است، از این‌رو خواندن، درک و اجرای آن‌ها آسان است. برایان تریسی یکی از برجسته‌ترین مقامات در پرورش توانایی‌های بشری و تأثیرگذاری فردی است. - مجله «کار» برایان تریسی، یکی از سرشناس‌ترین سخن‌گویان دنیا در زمینه کار، سالیانه بیش از 250000 تن را در شرکت‌های خرد و کلان سراسر دنیا در زمینه رویکرد، مدیریت، انتخاب کارکنان، استخدام، اخراج و ایجاد انگیزه به افراد، مخاطب قرار می‌دهد. او نویسنده 24 کتاب است و بیش از 300 فیلم و برنامه تصویری تولید کرده است...

چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند

  • 44,900 تومان

من همیشه از معلم‌هایم می‌پرسیدم ”چرا درباره پول به من آموزش نمی‌دهید؟“ و آن‌ها هیچ‌گاه جواب سئوال ساده‌ی من را ندادند. بحران اقتصادی امروز دقیقا چقدر به بحران آموزشی یا فقدان آموزش مربوط است؟ امروزه والدین برای آموزش پیش مقدماتی مالی فرزندانشان در خانه چه‌کار می‌توانند بکنند؟ سال 1997 کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر منتشر شد و در آن زمان در رده پرفروش‌ترین کتاب جهان قرار گرفت. روزنامه نیویورک‌تایمز بیش از شش سال ابن کتاب را جز پرفروش‌ترین‌هایش می‌نماید و امروزه برترین ”کتاب امور مالی شخصی“ در تمام زمان‌هاست.

فوق‌العاده باش

  • 199,900 تومان

آیا حاضرید که شغل و زندگی شخصی‌تان را به درجه بالاتری از عظمت برسانید؟ آیا مایلید که نبوغ، عشق و اشتیاق را برای فوق‌العاده شدن بیابید؟ بینش درخور توجه رابین شارما و راهکارهای قدرتمند او به شما انرژی می‌بخشد و باعث رشد شما در سطح جهانی می‌شود. کتاب «فوق‌العاده باش» که تا حدودی اعلامیه‌ای برای تعالی راهنمای کاری و یک همراه الهام‌بخش است؛ جدیدترین افکار رابین شارما را در 101 درس ساده اما قدرتمند خلاصه می‌کند تا به شما کمک کند که هوشمندانه کار و به زیبایی زندگی کنید. آن‌قدر خوب باشید که نتوانند شما را نادیده بگیرند. ایده‌های‌تان را عملی و موفقیت خلق کنید. با شهامت و بخشندگی از لحظات سخت عبور کنید. زندگی‌تان را ساده و شادی واقعی را جذب کنید. در کار و زندگی‌تان بهترین نمونه دنیا باشید. ریچارد کارلسون: رابین شارما استعداد کمیابی برای نوشتن کتاب‌هایی دارد که حقیقتا زندگی را دگرگون می‌کنند.

افکار همه چیز است

  • 44,900 تومان

«افکار ابزار و وسیله است.» سه کلمه ابتدایی در کار، اساسی برای موفقیت است. البته افکار نه فقط ابزار و وسیله، بلکه همه چیزمان است. به درستی که افکار همه چیز است. بیندیشید و ثروتمند شوید و نقطه شروع همه دستاوردها را نشان دهید. آیا تاکنون ایده مناسبی داشته‌اید؟ البته که داشته‌اید! اما آیا تاکنون از یکی از ایده‌های خوب خود پول به دست آورده‌اید؟ این کتاب در زمانی مناسب برای شما نوشته شده است؛ داستان‌هایی را از برخی افراد بی‌نظیر به اشتراک می‌گذارد که کسب و کارهای موفقی را با استفاده از این مدل ساخته‌اند و هم‌زمان تاثیرات مثبت درخور توجهی را بر جوامع خود گذاشته‌اند. هنگامی که داستان‌های آن‌ها را می‌خوانید، دفتر یادداشتی را کنار خود بگذارید تا بتوانید افکارهایی را بنویسید که به ذهن‌تان خطور می‌کند. فکر و ایده بعدی شما می‌تواند روح کارآفرینی شما را برانگیزد و مالکیت فکری را برای شما بسازد... و آغاز کسب و کار بعدی شما باشد. این برای ایده میلیون دلاری شماست.

صفحه‌ی 1