فرهاد اکبرزاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نیهیلیسم
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
سیاست و استتیک
  • 41,000 تومان
  • با تخفیف: 41,000 تومان
فیگورهای تاریخ
  • 41,000 تومان
  • با تخفیف: 41,000 تومان
حرف‌هایی با دخترم درباره اقتصاد (تاریخ مختصر سرمایه‌داری)

نیهیلیسم

  • 130,000 تومان

مهم‌ترین مشکلات زندگی معاصر آبشخوری در نیهیلیسم دارند که همزمان هم مخرب و هم برسازنده اجتماع است. با این حال، تعجب‌آور است که نیهیلیسم در نظریه اجتماعی همچنان یک موضوع در دست بررسی است. این کتاب شرح نظام‌مندی به دست می‌دهد از نیهیلیسم در چهار شکل اصلی‌اش، یعنی واقعیت‌گریزی، نیهیلیسم رادیکال، نیهیلیسم منفعل و نیهیلیسم کامل و مشخصاً بر سنتز منفصل میان نیهیلیسم منفعل (نفی اراده) و نیهیلیسم رادیکال (اراده به نفی) تمرکز می‌کند. نویسنده در سه سطح با نیهیلیسم مواجه می‌شود. نخست به تبارشناسی و پیامدهای نیهیلیسم می‌پردازد که یک ضمیمه تشریحی مبتنی بر تحلیل فیلم را نیز در بر دارد. سپس بر امر «اجتماعی» که نیهیلیسم را به سرمایه‌داری ربط می‌دهد -یعنی پساسیاست و تروریسم- تمرکز می‌کند. ضمیمه تشریحی دیگر بحث‌هایى نظری را با تمرکز بر داستان‌های اوئلبک شرح و بسط می‌دهد. و در آخر، امکان‌هاى چیرگى بر نیهیلیسم با تأکید بر اهمیت مفاهیمی مثل رخداد، آگونیسم و آنتاگونیسم برجسته می‌شود.

سیاست و استتیک

  • 41,000 تومان

من سعی کردم نشان دهم که رژیم استتیکی از همان آغاز رژیمی ناساز‌واره است،‌ زیرا، از سویی،‌ چیزی مثل سپهر مخصوص هنر را تعریف می‌کند و، از سوی دیگر،‌ هر گونه مرزی را میان این سپهر استتیکی و سپهر زندگی به‌ طور کلی از میان برمی‌دارد؛ در نتیجه‌ این تنشی مضاعف است که در رژیم استتیکی وجود دارد.

فیگورهای تاریخ

  • 41,000 تومان

بوطیقای دوم به شکل کاملا مشخص به برچیدن اصل بی‌تفاوتی ماده اختصاص یافته است. این بوطیقا قدرت اثر هنری و تاریخ را، در به نوآوردن ظرفیت فرم و ایده درون‌ماندگار در همه مواد می‌بیند. این بوطیقای طبیعت، همچون «شعری ناخودآگاه» (شلینگ)، اثر هنری را درون حرکت پیوسته‌ای شناسایی می‌کند که ماده از پیش از آن شکل می‌گیرد، ایده خودش را در چین و شکن‌های مواد معدنی یا نقوش فسیل طرح می‌افکند و به فرم‌های بالاتر بیان خود و نمادپردازی خود ارتقاء می‌یابد.

حرف‌هایی با دخترم درباره اقتصاد (تاریخ مختصر سرمایه‌داری)

  • 125,000 تومان

در این کتاب کوچک یانیس واروفاکیس، اقتصاددان مشهور می‌کوشد به این پرسش که به شکل فریبنده‌ای ساده است به دخترش سنیا پاسخ دهد: او از داستان‌های زندگی‌اش و اسطوره‌های مشهور ـ از ادیپ و فاوست گرفته تا فرانکشتاین و ماتریکس ـ استفاده می‌کند تا توضیح دهد «چرا این‌قدر نابرابری وجود دارد؟» کتاب حرف‌هایی با دخترم درباره اقتصاد مهم‌ترین درام روزگار ما را به خوانندگانش نشان می‌دهد. این کتاب کمک می‌کند تا معنایی به این جهان پرآشوب بدهیم و الهام‌بخش ماست تا آن را به جای بهتری بدل کنیم.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

صفحه‌ی 1