فرزانه مهری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنوز هر چیزی ممکن است
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
500 میلیون ثروت بانو بیگم
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
کاش چیزی نمی‌ماند جز لحظات شیرین
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
راز و رمز آماده‌سازی ذهنی (ذهنی برنده داشته باشیم)
راز و رمز برقراری ارتباط (جایگاه خود را در رابطه با دیگران بیابیم)
خانه تاماریس
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان
میشل استروگف
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
شتر 2 کوهانه و شتر 1 کوهانه (دعوا نکنیم گفتگو کنیم)
گربه شمکو و موش کوچولو (دعوا نکنیم گفتگو کنیم)
گرگی دشمن گرگ دیگر (دعوا نکنیم گفتگو کنیم)
  • 2,000 تومان
  • با تخفیف: 2,000 تومان
دور دنیا در 80 روز
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
سفر به مرکز زمین
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

هنوز هر چیزی ممکن است

  • 110,000 تومان

ژولین از اتفاقات غافلگیرکننده خوشش نمی‌آید. وقتی پدر عجیب و دمدمی‌مزاجش پس از آتش‌سوزی خانه‌اش نزد دخترش می‌آید تا در منزل او ساکن شود، زندگی آرام و بی‌دغدغه ژولین به‌هم می‌ریزد...

500 میلیون ثروت بانو بیگم

  • 55,000 تومان

«این روزنامه‌های انگلیسی چقدر خوب‌اند!» دکتر این را با خود گفت و در مبل بزرگ چرمی فرورفت. دکتر سارازن در تمام طول زندگی‌اش از تک‌گویی، که نوعی سرگرمی ذهنی است، سود جسته بود. مردی بود پنجاه ساله، با خطوط ظریف چهره، چشمانی پاک و سرزنده پشت عینکی با قاب فولادی، ظاهری در عین حال جدی و دوستانه؛ یکی از آن آدم‌هایی که در اولین برخورد با او به خود می‌گوییم: «این هم یک انسان والا.» در آن ساعت صبح، گرچه لباسی که بر تن داشت هیچ نشانی از تکلف نداشت، صورتش را اصلاح کرده و کراوات سفیدی به گردن بسته بود...

کاش چیزی نمی‌ماند جز لحظات شیرین

  • 58,000 تومان

زنی دخترش را پیش از موعد به دنیا آورد. چه بسیار کوچک است، اما از همان ابتدا جای خاص خودش را پیدا می‌کند. زمان می‌گذرد و او این‌بار شاهد پر کشیدن فرزندانش از آشیانه خانوادگی است. شاهد فضایی خالی و تنهایی غریبی که فقط خاطرات را زنده می‌کند. بار اول باید یاد بگیرد مادری تمام‌وقت شود، بار دوم باید بیاموزد از مادر بودن باز نشسته شود. داستان این کتاب داستان لحظاتی است که زندگی را زیر و رو می‌کند، امواج احساساتی که همه‌چیز را سر راه خود می‌روبد، و برخوردهای تاثیرگذاری که سرنوشت آدمی را تغییر می‌دهد. ویرژینی گریمالدی، با صداقت بی‌پایان و طنز سرشار خود، ما را با زندگی آنان آشنا می‌کند و از ما می‌خواهد در شادی و غم‌ها، در خاطرات، رویاها و امیدهایشان سهیم شویم.

راز و رمز آماده‌سازی ذهنی (ذهنی برنده داشته باشیم)

  • 25,000 تومان

بسیاری از ما در محیط کار و زندگی شخصی از خود می‌پرسیم چه کار کنیم که مثل برنده‌ها فکر کنیم و خود را برای آینده آماده سازیم. ما نیز همچون ورزشکاران حرفه‌ای باید اهداف خود را تعیین کنیم، با موانع رو به رو شویم و تلاش کنیم در رفع آن‌ها بکوشیم. کتاب راز و رمز آماده‌سازی ذهنی، با الهام از روش‌های آماده‌سازی قهرمانان ورزشی به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را تقویت و قابلیت‌های خود را فعال کنید و به پیروزی دست یابید. سباستین توماس، نویسندۀ این کتاب، بیش از چهارده سال است که با ورزشکاران رده بالا و همچنین مربیان، در زمینۀ آماده‌سازی ذهن کار می‌کند. دیدگاه‌های او دربارۀ مدیریت و پیشبرد ذهن، موفقیت‌آمیز بوده و در بسیاری زمینه‌ها کاربرد عملی دارد.

راز و رمز برقراری ارتباط (جایگاه خود را در رابطه با دیگران بیابیم)

  • 35,000 تومان

هرچند به زعم عموم ما در عصر ارتباطات به سر می‌بریم و روزانه به اشکال مختلف در حال برقراری ارتباط با آدم‌ها هستیم، وقتی درست نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که آغاز یک رابطه ساده می‌نماید، اما حفظ آن و برقراری تفاهم مشترک بسیار دشوار است. کتاب راز و رمز برقراری ارتباط، با بررسی ساز و کارهای ارتباطات میان‌فردی، به ما کمک می‌کند تا ظرفیت‌های ارتباطی خود را گسترش دهیم، خود را بهتر بشناسیم، در جریان مراودات رفتار صحیح‌تری در پیش گیریم و با حفظ تعادل در رابطه آن را به تجربه‌ای سازنده و صلح‌آمیز بدل کنیم. باربارا متیسون مربی بین‌المللی و روانکاو فرانسوی- آمریکایی است که بیش از بیست سال است در حوزۀ ارتباطات فرهنگی کار می‌کند. تجربیات فراوان و راهکارها و نظرات او که در این کتاب به آن پرداخته شده به افراد کمک می‌کند تا در موقعیت‌‎های فردی و کاری رابطۀ مؤثرتری با شخص یا اجتماع برقرار کنند.

خانه تاماریس

  • 62,000 تومان

ژولیا روانشناس جوانی است که به تازگی پدر، مادربزرگ و نامزد خود را از دست داده و دچار بحران روحی شده است. او برای گریز از وضعیت آشفته خود، از پاریس به شهر زادگاهش می‌آید و در خانه سالمندان مشغول به کار می‌شود. حالا با کسانی در ارتباط قرار می‌گیرد که سه برابر او سن دارند و مصیبت‌های زیادی را از سر گذرانده‌اند و شاید که درونشان هزار تکه باشد اما هنوز می‌خندند و زندگی می‌کنند. آن‌ها از پس این تجربیات تلخ قدرتی به دست آورده‌اند: این که شالوده زندگی را ببینند. آنچه پیش رو دارید داستانی‌ست درباره سازش، عشق و دوستی. کتابی‌ست مملو از شوخ‌طبعی و انسا‌‌هایی که ما را به تجربه کردن شادی‌های کوچک زندگی تشویق می‌کنند.

میشل استروگف

  • 95,000 تومان

«اعلیحضرت، یک تلگراف جدید رسیده.» «از کجا؟» «از تومسک.» «از تومسک به بعد خط تلگراف قطع شده؟» «بله، از دیروز قطع شده.» «ژنرال، هر یک ساعت، به تومسک تلگراف بفرستید، و مرا در جریان قرار دهید.» ژنرال کیسف جواب داد: «چشم، اعلیحضرت.» این گفتگو در ساعت دو صبح رخ داد، درست در لحظه‌ای که جشنی که در کاخ نو در حال برگزاری بود به اوج خود رسیده بود.

شتر 2 کوهانه و شتر 1 کوهانه (دعوا نکنیم گفتگو کنیم)

  • 2,000 تومان

یک شتر یک کوهانه با چند شتر دو کوهانه رو به رو می‌شود...آن‌ها با هم فرق دارند. اما آیا می‌توانند با هم کنار بیایند و در کنار هم زندگی کنند؟

گربه شمکو و موش کوچولو (دعوا نکنیم گفتگو کنیم)

  • 2,000 تومان

پنیر صبحانه‌ی گربه گم شده است. همه می‌گویند کار موش است اما موش می‌گوید که کار او نیست. حالا چاره چیست و چگونه باید پنیر را پیدا کرد؟ کتاب‌های 5 جلدی دعوا نکنیم، گفت و گو کنیم مجموعه‌ای است که مشکلات کودکان را به تصویر می‌کشد. در هر یک از این کتاب‌ها مشکلی مطرح می‌شود و راه حل آن نشان داده می‌شود. این ماجرا را بخوانید و درباره‌ی آن با فرزندتان گفت و گو کنید.

گرگی دشمن گرگ دیگر (دعوا نکنیم گفتگو کنیم)

  • 2,000 تومان

دو گرگ در یک دشت بزرگ با هم زندگی‌ می‌کردند. روزی آن‌ها سر یک تکه زمین با هم دعوا می‌کنند. این دعوا چگونه حل می‌شود و راه‌حلش چیست؟ کتاب‌های ۵ جلدی دعوا نکنیم، گفتگو کنیم مجموعه‌ای است که مشکلات کودکان را به تصویر می‌کشد. در هر یک از این کتاب‌ها مشکلی‌ مطرح می‌شود و راه‌حل آن نشان داده می‌شود. این ماجرا را بخوانید و درباره‌ی آن با فرزندتان گفتگو کنید.

دور دنیا در 80 روز

  • 65,000 تومان

ژول ورن، نویسنده فرانسوی که رمان‌های ماجراجویانه‌اش نام او را سر زبان‌ها انداخت، در سال 1863 پنج هفته در بالن را تحویل ناشر داد. این رمان با چنان موفقیتی رو‌به‌رو شد که نویسنده و ناشر تصمیم گرفتند به اتفاق هم مجموعه‌ای با عنوان «سفرهای شگفت‌انگیر» و با صحافی متفاوت منتشر کنند، کتاب‌هایی نفیس، در قطع رقعی، با گراورهایی سیاه و سفید اثر نقاشان مختلف. از دل این تصمیم 62 رمان و 18 مجموعه داستان متولد شد. داستا‌ن‌های ژول ورن چه به لحاظ قصه‌گویی و چه به لحاظ محتوایی به گونه‌آی است که از بچه نه ساله تا آدم نود ساله با آن ارتباط برقرار می‌کند و از خواندش لذت می‌برد. شاید از این روست که هم شاهکارهای سینمای جهان با اقتباس از آثار ژول ورن ساخته شده، هم کارتون‌هایی برای کودکان و نوجوانان.

سفر به مرکز زمین

  • 75,000 تومان

ژول ورن، نویسنده فرانسوی که رمان‌های ماجراجویانه‌اش نام او را سر زبان‌ها انداخت، در سال 1863 پنج هفته در بالن را تحویل ناشر داد. این رمان با چنان موفقیتی رو‌به‌رو شد که نویسنده و ناشر تصمیم گرفتند به اتفاق هم مجموعه‌ای با عنوان «سفرهای شگفت‌انگیر» و با صحافی متفاوت منتشر کنند، کتاب‌هایی نفیس، در قطع رقعی، با گراورهایی سیاه و سفید اثر نقاشان مختلف. از دل این تصمیم 62 رمان و 18 مجموعه داستان متولد شد. داستا‌ن‌های ژول ورن چه به لحاظ قصه‌گویی و چه به لحاظ محتوایی به گونه‌ای است که از بچه نه ساله تا آدم نود ساله با آن ارتباط برقرار می‌کند و از خواندش لذت می‌برد. شاید از این روست که هم شاهکارهای سینمای جهان با اقتباس از آثار ژول ورن ساخته شده، هم کارتون‌هایی برای کودکان و نوجوانان.

1  صفحه‌ی 1