فرزانه صفری پرویز علیزاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وقتی خیلی نگران می‌شویم چه کار کنیم (راهنمای کودکان برای غلبه بر اضطراب)
وقتی از کوره درمی‌رویم چه کار کنیم (راهنمای کودکان برای غلبه بر خشم)
زندگی ارزش زیستن دارد (چگونه آن‌چه مهم است را بیابید و زندگی را آن‌گونه که می‌خواهید بسازید)
رفتاردرمانی دیالکتیکی برای کودکان و نوجوانان

وقتی خیلی نگران می‌شویم چه کار کنیم (راهنمای کودکان برای غلبه بر اضطراب)

  • 30,000 تومان

اگرچه برخی از ترس‌ها و اضطراب‌ها در دوران کودکی به عنوان بخشی از تحول بهنجار کودک محسوب می‌شوند، اما برخی از مشکلات اضطرابی در طول زمان نسبتا پایدارند و ممکن است تا نوجوانی و بزرگسالی تداوم یابند. اضطراب همواره راه خود را برای بزرگ و بزرگتر شدن پیدا می‌کند. اگر چه اضطراب مقاومت می‌نماید، اما نقطه امیدی نیز وجود دارد. این کتاب به کودکان و نوجوانان و والدین آنها می‌آموزد که روش‌های جدید و موفقیت‌آمیزتری را در مقابله با اضطراب بیابند.

وقتی از کوره درمی‌رویم چه کار کنیم (راهنمای کودکان برای غلبه بر خشم)

  • 65,000 تومان

می‌دانستید که خشم هم‌چون آتش است؟ با یک جرقه روشن می‌شود، ما را شعله‌ور می‌کند اما می‌تواند از کنترل خارج شود و مشکلات زیادی به بار آورد. اگر شما کودکی هستد که به سرعت از کوره در می‌روید، کودکی که خشمش خیلی زیاد، خیلی داغ، خیلی سریع می‌شود ، این کتاب به درد شما می‌خورد. «چه کار کنیم وقتی از کوره در می‌رویم» کتابی است که کودکان و والدین را از طریق تکنیک‌های شناختی رفتاری برای درمان مشکلات خشم، راهنمایی می‌کند. همراه با مثال‌های فراوان، تصاویر پر جنب و جوش و دستورالعمل‌های گام به گام، مجموعه‌ای از روش‌های فرونشانی خشم برای بی اثر کردن افکار خشمناک و کنترل اعمال خشم‌آلود را به کار می‌گیرد که منجر به آرام‌تر شدن و اثر بخش‌تر شدن کودکان می‌شود. این کتاب خودیاری تعاملی منبع کاملی برای آموزش، انگیزش و توانمندسازی کودکان در جهت تغییر سازنده است . این کتاب پر از راهبردهای تدبیراندیشی برای خشم است که هر کودکی باید بداند. کتاب شامل 12 فصل بسیار جذاب است که دیگران برای انتقال مفهوم آن حجم زیادی از مطالب را به کار گرفته‌اند . این کتاب بسیار مفید است .

زندگی ارزش زیستن دارد (چگونه آن‌چه مهم است را بیابید و زندگی را آن‌گونه که می‌خواهید بسازید)

  • 140,000 تومان

هدف زندگی چیست؟ هدف زندگی من چیست؟ آیا من زندگی هدفمندی دارم؟ افراد به شیوه‌های مختلفی به دو سؤال اول پاسخ می‌دهند. اما سؤال سوم کاملا متفاوت است. هیچ گریزی از پاسخ گفتن به آن وجود ندارد. شما خودتان شاهدی حی و حاضر هستید که نشان می‌دهد زندگی‌تان هدفمند بوده است یا خیر. اما برای این‌که به این سؤال پاسخ دهید، باید بدانید که برای چه چیزی زندگی می‌کنید. آیا می‌دانید در زندگی‌تان چه چیزی واقعا بیش‌ترین اهمیت را دارد؟ آیا هدفمند بودن در زندگی‌تان با اهمیت است؟ اگر این‌گونه نیست، زمان آن فرا رسیده است که از خواب بیدار شوید. این زندگی شما است و مهم است که زندگی خوبی داشته باشید. این‌که چگونه زندگی می‌کنید بر شما و افراد دیگری تأثیرگذار است. درک این نکته حقیقتا با اهمیت است. رویکرد شما نسبت به زندگی می‌تواند به گونه‌ای باشد که از لحظه لحظه زندگی‌تان بهترین استفاده را ببرید. متیو مک‌کی این بار به مقوله ارزش در زندگی پرداخته است. در این کتاب با استفاده از درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) و تمرینات توجه‌آگاهی یاد می‌گیرید به‌جای انتظار کشیدن برای زمانی که احساس سرزندگی می‌کنید در هر لحظه از زندگی روزمره‌تان به آن‌چه برایتان ارزش و اهمیت دارد بپردازید. این کتاب راهنمای شماست برای این‌که یاد بگیرید از سردرگمی ایام گذشته، ترس از شکست، خود قضاوت‌گری عبور کنید و به شور و اشتیاقی که شما را به خود واقعی‌تان پیوند می‌دهد دست یابید. شما سزاوار یک زندگی هدفمند که در راستای عمیق‌ترین ارزش‌هایتان باشد، هستید. با این کتاب شما کشف خواهید کرد چگونه: • شور و اشتیاق خود را دریابید و به آن عمل کنید. • در هنگام تعارض ارزش‌ها، راه خود را پیدا کنید. • بر آن‌چه واقعا برای تحقق رویاهایتان اهمیت دارد تمرکز کنید. • تأثیری پایدار بر دنیا بگذارید. پس منتظر چه هستید؟ همین امروز زندگی‌تان را تغییر دهید.

رفتاردرمانی دیالکتیکی برای کودکان و نوجوانان

  • 85,000 تومان

درمانگران با چالش‌های زیادی در کار با نوجوانان امروزی مواجه می‌شوند. اضطراب، نگرانی، ترس، افسردگی، رفتارهای خودزنی و خودآسیب‌رسان، بسیاری از کودکان و نوجوانان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. تجارب بالینی نشان می‌دهند که مهارت‌های رفتاردرمانی دیالکتیکی می‌توانند درمان موثری برای مشکلات نوجوانان باشند. این کتاب براساس جهت‌گیری نظری DBT (ابداع شده توسط مارشا لینهان) طرح‌ریزی شده است و شامل کاربرگ‌های ویژه‌ای می‌باشد که قابل استفاده در موقعیت‌های بالینی مختلف هستند. این رویکرد عملی قابل ارائه به کلیه افرادی است که در زمینه بهداشت روانی به فعالیت مشغول‌اند. DBT از یک توالی منطقی برخورداراست که: - ابتدا به رفتارهایی از مراجع می‌پردازد که ممکن است باعث مرگ او شود. - سپس به رفتارهایی از مراجع می‌پردازد که ممکن است یه خاتمه زودهنگام درمان در او منجر شود. - سپس به رفتارهایی می‌پردازد که ممکن است بر کیفیت زندگی فرد تاثیر منفی بگذارند. - و در نهایت،به نیاز به آموختن مهارت‌های جایگزین می‌پردازد.‌

صفحه‌ی 1