فرزانه سکوتی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اندی وارهول وسواس احتکار داشت (در ذهن بزرگان چه می‌گذرد)
انسان در جست و جوی معنا
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
زنی که دروغ می‌گوید (زندگی بی‌مرز آدم‌بزرگ‌ها)
کلفت‌ها (نمایش‌نامه)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
3 روایت از زندگی (نمایش‌نامه)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

اندی وارهول وسواس احتکار داشت (در ذهن بزرگان چه می‌گذرد)

  • 75,000 تومان

چرا اندی وارهول صدها جعبه را پر کرده بود از کارت پستال های قدیمی، صورت حساب های پزشکی و ته مانده های نان پیتزا؟ چرا مرلین مونرو با داروی آرامبخش اوردوز کرد؟ چرا چارلز داروین دچار دل درد بود؟ و آیا اینشتین یک اوتیسمی بود؟ تقریبا تمام این شخصیت ها در علم، تجارت، سیاست، یا هنر به موفقیت های بسیاری دست یافته‌اند اما همه‌شان رفتارهایی بروز می‌دادند که با بیماری های غیر جسمانی مثل اوتیسم، افسردگی، اضطراب، اعتیاد و اختلال وسواس-جبری مرتبط بود. با آموختن عمیق تر در مورد این چهره های جذاب شاید عمق تجربیات و رفتار های بشر را ستایش کنیم و شناخحت گسترده تری از خودمان به دست آوریم.

انسان در جست و جوی معنا

  • 49,000 تومان

این کتاب بیش از هر چیز در مورد زنده ماندن است. مثل بسیاری از یهودیان آلمان و اروپای شرقی که در دهه سی میلادی خود را در امنیت تصور می کردند فرانکل راهی شبکه اردوگاه‌های مرگ و کار اجباری نازی‌ها شد. مطابق آیه‌ای از انجیل (آتش بر او گلستان شد) و به طرز معجزه آسایی جان سالم به دربرد. اما روایت او در این کتاب نه در مورد رنج‌هایی که کشیده و چیزهایی که از دست داده بلکه در مورد منابع قدرت او برای زنده ماندن است.

زنی که دروغ می‌گوید (زندگی بی‌مرز آدم‌بزرگ‌ها)

  • 40,000 تومان

دروغ خود یک امکان است. در این چشم‌انداز، دروغگو می‌تواند دروغ را به مثابه واقعیتی که به آینده موکول شده است تلقی کند. نتایج آن، واقعیت دارند چون وقتی دیگران خبردار می‌شوند جوری رفتار می‌کنند که انگار واقعیت دارد. دروغگو به چشم‌ها و حرکت‌های آن‌ها خیره می‌شود و خیال خود را تحقق یافته می‌بیند. این لذت به همه خیالات می‌ارزد.

کلفت‌ها (نمایش‌نامه)

  • 60,000 تومان

هر دو کلفت، بانوی خود را دوست می‌دارند و از او متنفرند. با نامه‌های ناشناس موضوع فاسق او را به پلیس خبر می‌دهند. موقعی که آگاه می‌شوند فاسق به واسطه عدم مدرک آزاد می‌گردد، می‌فهمند که کارشناس برملا خواهد شد. تصمیم می‌گیرند خانم را بکشند. از عهده این کار برنمی‌آیند و می‌خواهند خودشان را بکشند. بالاخره یکی از آن دو به زندگی‌اش خاتمه می‌دهد و دیگری که تنها مانده و مست شهرت و جلال است سعی می‌کند که با حرکات و زبان‌اش خود را به پای سرنوشت باشکوهی که در انتظار اوست برساند.

3 روایت از زندگی (نمایش‌نامه)

  • 120,000 تومان

آخرین باری که دیدمش، بهش گفتم: گوش کنین سرژ، افسردگی یه مخمصه‌ست. کسی نمی تونه کمک‌تون کنه. کسی کاری براتون نمی‌کنه. تنها راه علاج اراده است، اراده. این حرف من حالش را سه برابر بدتر کرد. اصلا نباید چنین چیزی بهش می‌گفتم. عاطل و باطل مونده بود با چنان نگاه مخوفی که به عمرم ندیده بودم. اگه من افسرده بودم و بهم می‌گفتن اراده، اراده، خودم رو یه راست از پنجره پرت می‌کردم پایین.

صفحه‌ی 1