فرخ بافنده


تولیدکننده













بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آینده (سرزمینی بی نقشه)
  • 284,500 تومان
  • با تخفیف: 284,500 تومان
شهامت‌ورزی در محیط کار (راه‌های بیان نظر انتقاد و پیشنهاد بدون ترس)
از غروب تا سپیده‌دم (شجاعت گذر از شب‌های تار زندگی)
کنترل ذهن وراج (26 ابزار برای استفاده از گفتگوهای درونی)
کار جانبی (راه پول درآوردن در اوقات بی‌کاری)
  • 98,500 تومان
  • با تخفیف: 98,500 تومان
امیدواری (یادداشت‌هایی درباره زیستن در سایه امید)
زوج‌های باهوش آخرش پولدار می‌شوند
  • 199,500 تومان
  • با تخفیف: 199,500 تومان
جوهر وجود تو (کتاب گویا)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

آینده (سرزمینی بی نقشه)

  • 284,500 تومان

ما همیشه به آینده فکر می‌کنیم. به پیش‌بینی اتفاق‌های آتی معتادیم و با تمام وجود به دنبال رسیدن به قطعیت در مورد آینده‌ایم ولی پیچیدگی زندگی مدرن مانع می‌شود. متخصصان حوزه پیش‌بینی حاضر نیستند از چهارصد روز فراتر بروند؛ تاریخ خودش را تکرار نمی‌کند و حتی علم ژنتیک هم تمام اطلاعات لازم را به ما نمی‌دهد. آینده قلمروی بی‌نقشه و ناشناخته است. ولی مارگارت هفرنان به ما نشان می‌دهند که چطور آن را بکاویم. هفرنان، کارآفرین، استاد دانشگاه و نویسنده صاحب‌نام، در کتاب جسورانه و بینش‌آفرین خودش، آینده: سرزمینی بی‌نقشه، افراد و سازمان‌هایی را بررسی کرده است که مرعوب عدم قطعیت و پیش‌بینی‌ناپذیری شرایط نشده‌اند. او از پروژه‌هایی سخن می‌گوید که در گذر نسل‌ها خردمندانه توسعه یافته‌اند تا چالش‌های پیش‌بینی‌ناپذیر هر دوره‌ای را حل کنند. به عقیده او، آماده بودن برای رویارویی با آینده نامشخص، پادزهری برای انفعال و اعتیاد به پیش‌بینی است. این کتاب با گذر از برهه‌های مختلف تاریخ و بررسی حوزه‌های مختلف، از کسب و کار و علم گرفته تا اقدامات دولت‌ها و اهمیت رفاقت‌ها، ما را به کاویدن خلاقیت و انسانیتمان فرامی‌خواند، برای آشکارکردن قدرتی که با آن آینده دلخواهمان را بسازیم.

شهامت‌ورزی در محیط کار (راه‌های بیان نظر انتقاد و پیشنهاد بدون ترس)

  • 195,500 تومان

این ذات انسان است: ما نمی‌خواهیم کفر کسی را درآوریم. نمی‌خواهیم پیام‌آور خبرهای بد باشیم. نمی‌خواهیم بابت اطلاع‌رسانی درمورد وجود مشکلی گوشمالی شویم. نقد‌کردن عملی گستاخانه به نظرمان می‌آید. گمان می‌کنیم کسی از ایده‌های ناپخته استقبالی نمی‌کند و کمک خواستن آدم را کوچک می‌کند. این وضعیت نوع‌آوری و حل مشکل را در محیط کار سرکوب می‌کند و مانع ارائه خدمات عالی به مشتریانتان- و در نهایت شکست کسب‌و‌کار- می‌شود. جالب اینجاست که بیشتر اوقات، رهبران معتقدند محیط مناسبی را فراهم آورده‌اند که کارکنان را به بیان بی‌پرده نظراتشان تشویق می‌کند؛ بنابراین تعجب می‌کنند وقتی می‌فهمند آنها مهر سکوت بر لب زده‌اند. راه خروج از این بن‌بست، حاکم کردن «فرهنگ شهامت‌ورزی» در محیط کار است تا افراد بتوانند بدون واهمه نظراتشان را بگویند، از روند‌های نامطلوب انتقاد کنند و پیشنهادهای مفید را برای بهتر کردن شرایط ارائه دهند. این کتاب راهنمای خلق چنین فرهنگی است.

مدیریت استارت‌آپ‌ها (اصول کلیدی راه‌اندازی استارت‌آپ‌های موفق در دنیای پیش‌بینی‌ناپذیر امروزی)

  • 195,500 تومان

در کتاب حاضر، اریک ریس، با معرفی شیوه «لین استارت‌آپ»، به ما نشان می‌دهد که چطور از میان مه عدم قطعیتی که استارتآپ‌ها را در میان گرفته عبور کنیم و کسب و کار نوپای خود را به مقصد نهایی آن که تبدیل شدن به کسب و کاری موفق و تثبیت شده است برسانیم. او تلاش می‌کند کارآفرینی و نوآوری را بر شالوده‌ای محکم استوار کند. همه استارت‌آپ‌ها به دنبال این هستند که با بهره‌گیری از فرصتی که فناوری‌ها و امکانات بی‌نظیر قرن بیستم ویکم در اختیارشان گذاشته، دنیای فعلی را تغییر دهند و دنیای جدیدی بسازند، شیوه «لین استارت‌آپ» ابزار لازم برای این تغییر را در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد.

از غروب تا سپیده‌دم (شجاعت گذر از شب‌های تار زندگی)

  • 115,000 تومان

«این ماییم، مسن‌تر و وحشت‌زده، برخی روزها کرخت، به ‌خشم آمده از دیگران، با اعتمادی حتی کمتر از یک‌سال پیش! همه‌گیری ویران‌گر دیگر تیر خلاص را به ما زد. من مثل سابق جوان نیستم و گویی کشورمان و دنیا به نقطه‌ای بی‌بازگشت رسیده است.»

استعدادهای واقعی شما (چگونه استعدادها و توانمندی‌های واقعی خود را بشناسی و به آرزوهای قلبی خود جامه عمل بپوشانی)

  • 115,000 تومان

در این کتاب بی‌نظیر، متخصص مشهور کن رابینسون به دلایل بی‌حوصلگی دانش‌‌آموزان سر کلاس، بی‌انگیزگی افراد شاغل در محیط کار، و احساس سرخوردگی و ناکامی که بیشتر ما بی‌آنکه دلیلش را بدانیم - در وجود خود احساس می‌کنیم، می‌پردازد و به ما نشان می‌دهد چرا لازم است همگی ما به جوهره‌ی حقیقی‌مان دست یابیم. رابینسون در این کتاب داستان زندگی بزرگانی از قبیل پل مک‌کارتنی، آریانا هافینگتون، و مت گرونینگ را نقل می‌کند - افرادی که استعدادهای بی‌نظیر خود را شناخته‌اند و با انجام کاری که عاشقش هستند در زندگی‌هایشان به اوج موفقیت رسیده‌اند. او در ادامه نشان می‌دهد که چطور ما هم، مثل این اسطوره‌ها، می‌توانیم استعدادها و توانمندی‌های نهفته در جوهر وجود خود را کشف کنیم، و تمام چیزهایی را که قادر به دست‌یابی به آنها هستیم از آن خود کنیم.

کنترل ذهن وراج (26 ابزار برای استفاده از گفتگوهای درونی)

  • 169,500 تومان

همه ما با مزاحمت‌های یک «ذهن وراج» آشنا هستیم. تا حالا تلاش کرده‌ای بعد از دعوای شدید با کسی که دوستش داری کتابی بخوانی یا کاری را که تمرکزت را می‌طلبد تمام کنی؟ تقریبا محال است! وقتی پای وظایفی که به تمرکز نیاز دارند به میان می‌آید، وراجی ذهن، که معمولا در قالب افکار اضطراب‌آور تکرارشونده خود را نمایان می‌کند، تبدیل به یک خراب‌کار حیرت‌انگیز می‌شود! البته در حالت عادی، در مواجهه با مسائل مختلف روزمره، گفت و گوهای درونی ما با خودمان نه تنها مفید - بلکه ضروری - هستند، چون سعی می‌کنیم با تجزیه و تحلیل افکارمان، احساساتمان، و شرایطی که ب آن روبه‌رو هستیم بهترین تصمیم‌ها را بگیریم. راه شکست دادن ذهن وراج این نیست که دست از صحبت کردن با خودمان برداریم، بلکه باید بفهمیم چطور این کار را درست انجام دهیم. کتاب حاضر، که به قلم دکتر ایتن کراس، یکی از برجسته‌ترین متخصصان حوزه کنترل ذهن نوشته شده است، با معرفی ابزار لازم را درست را به ما نشان می‌دهد.

کار جانبی (راه پول درآوردن در اوقات بی‌کاری)

  • 98,500 تومان

کار جانبی پروژه پول‌سازی است که کنار شغل اصلی خود، در اوقات بی‌کاری شروع‌ می‌کنی. در واقع راهی برای خلق درآمد اضافی است، بی‌آنکه ریسک بی‌محابا وارد شدن به دنیای‌ مشاغل آزاد را به جان بخری. قبول... بعضی از آدم‌ها از فکر مستقل کار‌کردن به هیجان‌ می‌آیند، ولی برای خیلی‌های دیگر این تصور ترسناک است! دست کشیدن از شغلی که درآمد ثابت و بیمه دارد -اگر نگوییم نا‌ممکن- دشوار است. ولی چه می‌شد اگر می‌توانستی ایده‌ای سود‌آور را با صرف حداقل زمان، پول و تلاش عملی کنی. و البته، می‌توانستی این اتفاق را کنار شغل ثابت و درآمد دائمی‌ات رقم بزنی؟ این کتاب با ارائه یک برنامه‌ راهنمای گام به گام دقیقا نشانت می‌دهد که چطور این کار را انجام دهی. ولی منفعت کار جانبی فقط به گذاشتن پول نقد اضافی در جیبت خلاصه نمی‌شود. در روزگار ما، که دیگر خبری از وفاداری کارفرما‌ها نسبت به کارکنانشان نیست، کار جانبی معنایش امنیت شغلی مضاعف است. وقتی چک‌های متعددی از منابع مختلف دریافت کنی، دیگر زندگی و سرنوشتت بسته به هوس‌های یک کار‌فرما نخواهد بود.

امیدواری (یادداشت‌هایی درباره زیستن در سایه امید)

  • 39,500 تومان

«من برای روز مباداء برای آخرالزمانی که می‌گویند در راه استء آنتی بیوتیک انبار می‌کنمء همزمان که چشم انتظار شکوفه کردن گل‌ها روی لبه پنجره آشپزخانه هستم. خبرهای این روزها خواب زندگی مدرن را آشفته کرده استء اتفاق‌های تلخ زیادی در حال رخ دادن‌اند که کمرمان را خم کرده‌اندء سر و کله زدن با خانواده برایمان سخت است و... در یک کلامء ما آدم‌هایی نگون‌بختء بهت‌زدهء و از پای افتاده‌ایم! با این وجودء گذر عمر چشم‌انداز و توازنی نو به زندگی‌ام داده استء و همین‌طور شور شیرین عشقی ماندگار.. همان عشقی که در تاریک‌ترین و نومیدترین شب‌ها مشعل راه استء مرهم استء پالتویی در برابر سوز سرماستء دلیل داشتن ماست.» آن لاموتء در این کتاب از زندگی می‌نویسنده: از معنای انسان بودنء پارادوکس زندگیء نفرتء گذر عمرء مرگء خداء خانواده... و از امید.

زوج‌های باهوش آخرش پولدار می‌شوند

  • 199,500 تومان

بیشتر زوج‌ها از رویارویی با مسایل و مشکلات مالی واهمه دارند چون در نظرشان کار دشواری می‌آید. دیوید باخ، مشاور مالی برجسته و نویسنده‌ی کتاب پرفروش زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند،ثابت می‌کند که چنین نیست. او در کتاب حاضر راهکارهای ساده و در عین حال کارآمدی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد که جنبه‌های مختلف مدیریت مالی زندگی مشترک را در برمی‌گیرند.

زندگی در جهان خودآگاه (سفر جراح اعصابی به درون عمق خودآگاهی و درک پیوند آن با جهان هستی آگاه از خود و صاحب تفکر)

  • 75,000 تومان

اثر دیگری از نویسنده‌ی کتاب پرفروش ‹بهشت برین حقیقت دارد› این کتاب سفر شخصی ایبن و سلوک معنوی کارن است. همچنین راهنمایی عملی است برای مراقبت و پرورش روح. ایده‌ها و تحلیل‌ها ی عمیق و درخشان این دو نفر، نور تازه‌ای بر مسائل معنوی و تجربه‌های نزدیک به مرگ و دیگر پدیده‌های روحی انداخته‌است. (ریمونه مودی نویسنده کتاب پرفروش زندگی پس از مرگ) این کتاب مرزهای مرسومی را که قلمروهای علم و معنویت را جدا کرده‌اند، درهم شکسته است. درک پیام این کتاب و به کار بردن آن، برای زندگی در دنیای پرهراس امروز، حیاتی است. (آنیتا مورجانی نویسنده کتاب پرفروش کی‌ ز مردن کم شدم)

جوهر وجود تو (کتاب گویا)

  • 40,000 تومان

نکات بینش‌آفرین کتاب جوهر وجود تو، منجر به کشف استعدادهای واقعی‌ات، و زیر و رو شدن زندگی‌ات می‌شود. در این کتاب بی‌نظیر، متخصص مشهور کن رابینسون به دلایل بی‌حوصلگی دانش آموزان سر کلاس، بی‌انگیزگی افراد شاغل در محیط کار، و احساس سرخوردگی و ناکامی که بیشتر ما بی‌آنکه دلیلش را بدانیم در وجود خود احساس می‌کنیم می‌پردازد و به ما نشان می دهد چرا لازم است همگی ما به جوهره حقیقی‌مان دست یابیم. رابینسون در این کتاب داستان زندگی بزرگانی از قبیل پل مک‌کارتنی، آریانا هافینگتون، و مت گرونینگ را نقل می‌کند.

نمی‌توانی اردکی را به مدرسه عقاب‌ها بفرستی (مجموعه‌ای از حقایق ساده در مورد رهبری موفق) کتاب گویا

  • 28,000 تومان

هدف من از نوشتن این کتاب کوچک، در میان گذاشتن برخی از «تجربه‌هایم» به شکلی مختصر، اما به شیوه‌ای جذاب و گیرا است. چرا که خیلی اوقات، آنچه که می‌گویی نیست که کلید خاموش ذهن را روشن می‌کند، بلکه چگونه گفتن آن است. (مک اندرسون)

1  2  3  4  5  6  صفحه‌ی 1