فاطمه مختاری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
طرز فکر (روانشناسی نوین موفقیت) مجموعه کتابخانه‌ای برای همه
موهبت کامل نبودن (رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی) مجموعه کتابخانه‌ای برای همه
عادات کوچک (تغییرات کوچکی که هر چیزی را تغییر می‌دهند)
وقتی نیچه گریست (جیبی با جعبه)
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
شرمنده نباش دختر جان
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان

طرز فکر (روانشناسی نوین موفقیت) مجموعه کتابخانه‌ای برای همه

  • 59,500 تومان

کتاب طرز فکر درباره دلایل اساسی نوشتن صحبت می‌کند. نویسنده قصد بررسی روش‌های مختلف مقابله مردم با شکست را داشت و مطالعه او به این نتیجه رسید که دو طرز فکر متفاوت تعیین می‌کند که مردم چگونه با چالش‌های خود کنار آمده‌اند و بر آن‌ها غلبه کرده‌اند. کارل دوک این دیدگاه را بررسی می‌کند که داشتن طرز فکر مناسب می‌تواند منجر به کیفیت بالاتری از زندگی شود. این کتاب شامل پیشنهاداتی برای دستیابی به آگاهی بیشتر درباره طرز فکر ناخودآگاه خود است و راهی را برای کمک به خوانندگان توصیه می‌کند که به پذیرش طرز فکر رشد و موفقیت منجر می‌شود.

موهبت کامل نبودن (رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی) مجموعه کتابخانه‌ای برای همه

  • 59,500 تومان

کمال‌گرایی یک جهنم است و اگر مراقب نباشید، شما را از بین خواهد برد. کمال‌گرایی تلاش برای تبدیل شدن به شخصی است که نیستید و چیزی که در آخر کار هم هیچ فایده‌ای ندارد. بسیاری از ما گفت‌وگوهای درونی کمال‌گرایی داریم اما هوشیار بودن از این، صادق‌بودن و البته مهربان‌بودن با خودتان از طریق تمرین دلسوزی، می‌تواند زندگی‌تان را تغییر دهد. برای بسیاری از ما مهربانی با خود کمک می‌کند تا افراد بهتری شویم و اگر اکنون این‌طور هستید، زندگی شادتری را شروع کرده‌اید. بیاموزید که نقص خود را در آغوش بگیرید و دریابید که تلاش برای رسیدن به کمال غیرممکن است.

عادات کوچک (تغییرات کوچکی که هر چیزی را تغییر می‌دهند)

  • 92,500 تومان

وقتی در یک زمینه موفق هستم، باقی رفتارها هم به دنبال آن زمینه رشد می‌کنند. همه ما عادت‌هایی داریم. آن‌ها بخش طبیعی از زندگی هستند. با این حال، بسیاری از ما هرگز به این فکر نکرده‌ایم که چگونه این عادت را به دست آورده یا حفظ کرده‌ایم. اساس هر عادتی، خوب و بد، محرک است. اگر بتوانیم محرک را تشخیص دهیم، می‌توانیم عادت خود را تغییر دهیم. کتاب عادات کوچک راه مطمئنی را برای تغییر عادات بد زندگی به شما نشان نمی‌دهد. در عوض، این کتاب به شما ابزار و راه‌هایی برای یافتن روش مناسب برای رهایی از عادات بد و افزودن عادت‌های خوب ارائه می‌دهد. این کتابی است که به معنای واقعی کلمه می‌تواند برای همه افراد، صرف‌نظر از توانایی‌ها و سطح تحصیلات آن‌ها مفید باشد. ارزش خواندن دارد و می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد.

شرمنده نباش دختر جان

  • 36,000 تومان

اگر متوجه شدید که زندگی را بدون داشتن رویا و هدفی که به سمت آن حرکت کنید، می‌گذرانید. تعجبی ندارد که احساس زنده بودن نکنید و زندگی برای شما جز گذران عمر و روزمرگی نباشد. تفاوتی نمی‌کند که مدیرعامل شرکتی بسیار بزرگ باشید یا مادری خانه‌دار، مهم این است که هدف داشته باشید. این هدف ممکن است هدفی شخصی برای رسیدن به وزن دلخواه، پس‌انداز، خرید خانه، راه اندازی کسب‌و‌کار یا نجات زندگی زناشویی‌تان باشد.

صفحه‌ی 1