فاطمه قره باغی حمیدرضارنجبریان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر بی خبر زیستن (خط مشی برای زندگی شاد آرام و عقلانی)
برای ازدواجتان بجنگید
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
باغ اسرارآمیز (کشف گنجینه‌ها با رنگ‌آمیزی)
  • 74,000 تومان
  • با تخفیف: 74,000 تومان

هنر بی خبر زیستن (خط مشی برای زندگی شاد آرام و عقلانی)

  • 22,000 تومان

"سلام اسم من رولف است و من معتاد به اخبار هستم" اگر در گروه‌های خوددرمانی اعتیاد به اخبار، مثل گروه‌های مشابه برای ترک الکل می‌خواستم خودم را معرفی کنم، با عبارت بالا شروع می‌کردم. این داستان به 10 سال پیش بر می‌گردد. من تا زمانی که ده‌ها هزار ساعت از عمرم را صرف خواندن اخبار کردم، به این موضوع پی نبرده بودم. از خودم دو سوال پرسیدم :"آیا اکنون جهان را بهتر از قبل می‌شناسی؟" و اینکه "آیا الان می‌توانی تصمیم‌های بهتری بگیری؟" جواب هر دو منفی بود... طی دوره‌های زندگی‌ام کتاب‌های بی‌شماری درباره مدیریت زمان خوانده‌ام و بیش از ده مورد از پیشنهاد‌های خوبشان را در زندگی‌ام اعمال کرده‌ام و امروز به این نتیجه رسیده‌ام که حذف اخبار از زندگی بهترین روش ذخیره زمان است. نصیحتی برایتان دارم، سعی نکنید مسائل نامفهوم و بی معنای دنیا را پاکسازی کنید، موفق نخواهید شد. جهان می‌توانید بیشتر از آنکه شما بتوانید دیوانه بمانید، غیرمنطقی باقی بماند. قانون استورجن را در ذهن داشته باشید و آن را پرهیزکارانه بپذیرید، آن وقت زندگی بهتری خواهید داشت.

برای ازدواجتان بجنگید

  • 75,000 تومان

از سال 1994، کتاب پر فروش ”برای ازدواجتان بجنگید“ مرجعی برای زوج‌هایی بوده است که می‌خواسته‌اند ازدواجشان را ارتقا دهند و از طلاق پیشگیری کنن. نسخه ویراست سوم این کتاب مبتنی بر رویکرد برنامه پیشگیری و ارتقای رابطه (PREP ) است. مطالعات نشان داده‌اند، زوج‌هایی که از راهکارهای این رویکرد استفاده کرده‌اند می‌توانند تعارض‌های خود را به شکل سازنده‌تری مدیریت کنند، از شادی شان محافظت کنند و مشکلاتشان را کاهش دهند. نویسندگان آن‌، برای همه زوج‌هایی که به دنبال تقویت رابطه‌شان در دراز مدت هستند، یک راهنمای ساده و راهکارهایی علمی فراهم کرده‌اند که ارزش امتحان کردن را دارد. کسانی که این کتاب را تحسین کرده ‌اند: - مگی کلگر، نویسنده کتاب چرا افراد متاهل شادتر و سالمتر هستند معتقد است:“ جامعه‌ای که می‌خواهد از طلاق پیشگیری کند باید یک نسخه از این کتاب را در تمام اتاق‌های همه هتل‌ها بگذارد. همه زوج‌هایی که تلاش می‌کنند متاهل بمانند، باید این کتاب را بخوانند.“ -دایان سولی‌، بنیان‌گذار و مدیر آموزش خانواده و زوج‌ها می‌گوید :“ من عاشق این کتاب هستم! اگر می خواهید زوج شاد و موفقی باشید آن را بخرید و از آن بیاموزید. این کتاب همه آنچه است که نیاز دارید. وقتی در حال خواندن آن هستید، یک نسخه از آن را برای هر زوجی که دوست دارید بگیرید.برای فرزندانتان نیاز ندارید بگیرید، چون آن‌ها با نگاه به شما آن را یاد می‌گیرند.”

باغ اسرارآمیز (کشف گنجینه‌ها با رنگ‌آمیزی)

  • 74,000 تومان

به دنیای نقاشی رنگآمیزی درباغ اسرارآمیز خوش آمدید. در یک باغ زیبا که فقط با قلم و به صورت تک‌‌رنگ نقاشی و رسم شده است، گنج‌های جالبی در گوشه و کنار باغ پنهان شده‌اند. شما باید با بهره‌گیری از ذوق و هنر خود و استفاده از رنگ‌های مختلف آن‌ها را رنگ‌آمیزی کرده و به آن‌‌ها جان و زندگی ببخشید. هر کدام از آن‌ها در پشت چیزی دیگر پنهان شده و منتظر دستان هنرمند شما هستند. مجموعه این کتاب‌ها توسط انتشارات سبزان به چاپ|رسیده است.

صفحه‌ی 1