فاطمه قربان زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تصمیم گرفتم خودم باشم
  • 144,000 تومان
  • با تخفیف: 144,000 تومان
نیمه تاریک ذهن
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
تسخیر عمارت هیل
  • 73,000 تومان
  • با تخفیف: 73,000 تومان

تصمیم گرفتم خودم باشم

  • 144,000 تومان

«تصمیم گرفتم خودم باشم»، پرفروش‌ترین کتاب کره‌ای است درباره دوست داشتن خود واقعی‌تان. این کتاب فهرستی از کارهای ساده و در عین حال ضروری که در بزرگسالی لازم است به آنها عمل کنید را برای شما فراهم آورده و به شما می‌گوید که برای یک زندگی واقع‌گرایانه و دلچسب به عنوان «من»، به چه چیزهایی نیاز دارید. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید تسلیم پاسخ‌های تجویزی نشوید، تحت تاثیر حرف‌های دیگران قرار نگیرید و اجازه ندهید رهگذران، آسیبی به شما برسانند. این کتاب در کمال سادگی و صمیمیت، زمانی را برای تامل به افرادی که حتی زمان فکر کردن به خود واقعی‌شان را ندارند، به ارمغان می‌آورد. از سردرگمی نجاتتان داده و روش‌ سالم زندگی کردن را به شما می‌آموزد تا بتوانید قضاوت‌های دیگران را نادیده بگیرید؛ از طرفی عزت‌نفس شما را نیز تقویت می‌کند و این امکان را فراهم می‌آورد تا با وجود هر عیب و نقصی، از زندگی لذت ببرید و خود را بیش‌تر دوست بدارید.

نیمه تاریک ذهن

  • 190,000 تومان

این کتاب شامل روایاتی است حقیقی، در مورد برخی جنایات هولناک، از زبان نویسنده‌ای که خود به عنوان یک روانشناس قانونی در قلب آنها نفوذ کرده و در پی کشف علل آن فجایع است. او بینشی متفاوت را درمورد علل روانی برخی رفتارهای افراطی که موجب زندانی شدن افراد می‌شود، ارائه می‌کند و در تلاش است تا آنها را از ریشه حل کند. به عقیده او انسان‌ها در برابر جرم جبهه‌گیری‌های شخصی ناصحیح دارند که همین امر سبب می‌شود تا عوامل اصلی ارتکاب جرم از بین نرفته و حتی به مرور زمان منجربه نتایج جبران‌ناپذیرتر شوند. او می‌خواهد نظام عدالت کیفری را یک تنه تغییر دهد، اما یک مرتبه خودش را هم قربانی یکی از همین رفتارهای مخرب می‌بیند. به باور او، زندان‌ها پر است از افراد داری اختلالات روانی که خیلی اوقات نادیده گرفته شده‌اند. این کتاب شاید یک نقد تند باشد، اما به افراد می‌فهماند که شیوه برخورد آنها با بیماران روانی غلط بوده و می‌توان با شناسایی زود هنگام این اختلالات از جنایات جلوگیری کرد.

تسخیر عمارت هیل

  • 73,000 تومان

چشم انسان قادر نیست طرح و نگاره‌های شیطانی را ببیند که بر روی خانه‌ای نقش بسته‌اند. با این حال مجاورت جنون‌آمیز آسمان و پشت‌بام عمارت هیل، آن را به مکانی یاس‌آور و به ویژه ترسناک تبدیل کرده بود. عمارت زنده و هوشیار به‌نظر می‌رسید. پنجره‌های خالی به چشمانی تیز‌بین و رخبام‌ها به ابرو شبیه بودند. تقریبا به هر خانه‌ای که نگاه کنی، از یک زاویه شبیه به چهره‌ی انسان به نظر می‌رسد. حتی یک دودکش کوچک می‌تواند نمایی مضحک به خانه دهد، یا پنجره‌ی بالای شیروانی مثل چال گونه‌ای زیبا باشد و بیننده را به همذات‌ پنداریی وا دارد. ولی خانه‌ای مثل این عمارت منفور، فقط می‌تواند نمایی شیطانی داشته باشد...

صفحه‌ی 1