فاطمه قدیری لشکاجانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تغییر هیجان‌ها
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

کمک به خردسالان آسیب‌دیده (راهنمای کاربردی برای التیام کودکان زیر 6 سال پس از خشونت در خانواده)

  • 115,000 تومان

خشونت رابطه‌ای در خانۀ شیرخواران و کودکان بسیار شایع است. با این حال نحوۀ ورود امن به دنیای هیجانی، روان‌شناختی و رابطه‌ای خردسالانی که در چنین بافتی در حال رشد هستند چندان مورد توجه قرار نگرفته است. در حالی‌که این شیرخواران و خردسالان هستند که حین حوادث خشونت در خانواده حضور دارند و بیش از هر گروه سنی دیگری نسبت به آن آسیب‌پذیرند، حمایت و خدمات تخصصی مستقیمی برای آنها فراهم نمی‌شود. نویسنده امید دارد این کتاب این واقعیت را تغییر دهد. وِندی بونستون در این کتاب با معرفی نمونه‌های بالینی در زندگی واقعی، نه تنها شیوۀ تفکر ما را در مورد شیرخواران تغییر می‌دهد بلکه به شکلی فعال شیوۀ عمل جدیدی را ترویج می‌کند. وی در این کتاب دانش کنونی را در زمینۀ رشد عصبی و تأثیر ماندگار ضربۀ روانی در سال‌های ابتدایی زندگی مرور می‌کند. رویکرد شیرخوار و کودک‌رهنمون منبعی استثنائی برای کاربرانی است که در خط مقدم خدمات خشونت در خانواده کار می‌کنند. مجموعه‌ای منسجم و راهبردی از اصول، همراه با نکات دقیق از مطالعۀ موردی که تجربۀ پیچیده و چندلایۀ خشونت بین شخصی را قابل‌فهم می‌سازد. این کتاب بازتاب رویکرد مراقبت‌آمیز اصیلی نیز هست، به گونه‌ای که به کاربران روش‌هایی را پیشنهاد می‌دهد که حین کار شیرخوار و کودک‌رهنمون در خانواده چگونه از خودشان «مراقبت» کنند. پیامدهای این رویکرد منجر به تغییرات و فواید چشمگیری در چگونگی پاسخ‌دهی بخش خشونت در خانواده و به طور کلی جامعه به خشونت در خانواده و التیام یافتن از آن می‌شود.

کتاب کار افکار منفی (مهارت‌های شناختی رفتاری برای چیرگی بر نگرانی‌های تکراری سرافکندگی و نشخوار ذهنی که باعث اضطراب و افسردگی می‌شوند)

  • 85,000 تومان

اگر از اضطراب و افسردگی رنج می‌برید، احتمالاً افکاری ناخواسته، پریشان‌کننده و تکراری را تجربه می‌کنید که اغلب ریشه در خشم، احساس گناه، شرمساری، نگرانی، احساس حقارت، کینه یا حسرت دارند. و هرچه بیشتر سعی می‌کنید این افکار را کنترل کنید به نظر می‌رسد بیشتر از کنترل‌تان خارج می‌شوند. بنابراین چگونه می‌توانید از این «تلۀ ذهنی» خودشکن رهایی یافته و آرامش دیرپایی را تجربه کنید؟ کتاب ‌کار افکار منفی برنامۀ گام‌ به گامی را ارائه می‌دهد که کمک‌تان می‌کند به شکل مؤثری الگوهای تفکر منفی خود را هدف قرار دهید و با آن‌ها کنار بیایید. این کتابِ راهنمای کاربردی بر اساس راهکارهای مؤثر درمان شناختی - رفتاری، رویکردی فراتشخیصی را برای مدیریت افکاری که منجر به پریشانی هیجانی‌تان می‌شوند و سلامت روانی‌تان را تهدید می‌کنند، مطرح می‌کند.

تغییر هیجان‌ها

  • 95,000 تومان

گرچه غالباً هیجان پدیده‌ای ایستا در نظر گرفته می‌شود ولی شدت، کیفیت و پیچیدگی آن از زمانی به زمانی دیگر و نیز در طول دوره‌های زمانی طولانی‌تر و تحت تأثیر عوامل رشدی، اجتماعی یا ‏فرهنگی تغییر می‌کند. کتاب تغییر هیجان‌ها پیشرفت‌های اخیر را در این حوزۀ جالب توصیف ‏می‌کند و راهنمای جامعی را برای درک نحوۀ تغییر هیجان‌ها و علت آن فراهم می‌سازد. فصل‌های ‏کتاب در پنج بخش سازمان داده شده‌اند: دیدگاه فراخنای زندگی، دیدگاه یادگیری، دیدگاه ‏اجتماعی- فرهنگی، دیدگاه هیجانی- پویشی و دیدگاه مداخله‌ای.‏ در هر فصل یک دانشمند سرشناس بین‌المللی بازنگری فشرده‌ای از یافته‌های کلیدی حاصل از ‏پژوهش‌های خود را ارائه می‌دهد. این کتاب می‌تواند برای پژوهشگران حوزۀ هیجان و تنظیم ‏هیجان و نیز حوزه‌های مرتبط مانند روان‌شناسی رشد، روان‌شناسی تربیتی، روان‌شناسی اجتماعی ‏و بالینی و روان‌درمانی مورد استفاده قرار گیرد. به علاوه مباحث آن می‌تواند برای جامعه‌شناسان، فلاسفه و ‏اقتصاددان‌هایی که علاقه‌مند به یادگیری بیشتر در مورد هیجان هستند مفید واقع شود. ‏

صفحه‌ی 1