فاطمه قدیری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرا روان‌درمانی موثر واقع می‌شود (استفاده از ذهن برای تغییر مغز)
فرزندپروری اندیشمندانه (راهنمایی برای درک آن‌چه در ذهن کودک‌تان می‌گذرد)
چیرگی بر اختلال وسواسی اجباری در 10 گام (کتاب کاری برای بازیافتن زندگیتان)

چرا روان‌درمانی موثر واقع می‌شود (استفاده از ذهن برای تغییر مغز)

  • 155,000 تومان

در آموزش رسمی درمانگران پیش‌فرض بنیادین این است که روان‌درمانی مؤثر واقع می‌شود، بنابراین همه آموزش بر محور نحوه کاربست بالینی متمرکز است و توضیح قانع‌کننده‌ای در مورد نحوه عمل روان‌درمانی ارائه نمی‌شود. کوزولینو بر این باور است که برای درک نحوه عمل روان‌درمانی باید از پایین به بالا حرکت کرد، از مغز و نحوه تکامل آن طی میلیون‌ها سال به‌ویژه در جهت یادگیری، ابطال یادگیری و یادگیری دوباره شروع کرد. باید فهمید مغز چگونه به استرس واکنش نشان می‌دهد و این واکنش چگونه منجر به نشانه‌های بیماری و درد و رنج می‌شود. به‌علاوه باید پی ببریم که مغز یک عضو اجتماعی است. روابط از همان اولین روزهای زندگی بر شکل‌گیری و رشد و نمو مغز تأثیر می‌گذارند و با تشکیل طرح‌واره‌های دلبستگی و جایگاه اجتماعی و مدارهای مغزی مربوط به آنها افکار، احساسات و رفتارهای ما را هدایت می‌کنند. خبر خوب این است که می‌توانیم از همین اهرم قدرت روابط انسانی در جهت تنظیم اضطراب و تحریک یادگیری استفاده کنیم. کوزولینو در این کتاب نه‌تنها آنچه را که در مغز درمان‌جویان روی می‌دهد با اصطلاحات عصب‌شناختی و به زبان ساده شرح می‌دهد بلکه توضیح می‌دهد درمان بر مغز و سیستم عصبی چه تأثیراتی به جا می‌گذارد و در عمل چگونه مؤثر واقع می‌شود.

ایده‌های الهام‌بخش و خلاق برای کار با کودکان (چگونگی برقراری رابطه و فراهم ساختن امکان تغییر)

  • 55,000 تومان

امروزه با گسترش فن‌آوری و ورود به فضای مجازی گرچه کودکان می‌توانند مهارت‌های استدلال، همکاری و حل مسئله را بیاموزند و تصور ذهنی خود را گسترش ‌دهند ولی فرصت‌های کمتری برای بازی آزاد با همسالان و لذت بردن و یادگیری در مورد دنیا و یکدیگر از طریق بازی برایشان فراهم است. نویسنده معتقد است برای به حداکثر رساندن سطح بهزیستی کودکان لازم است برای آن‌ها تجربه‌های باکیفیتی از فعالیت‌های خلاقانه فراهم گردد تا بدون انکار فایده و لذتی که می‌توانند از درگیری با فن‌آوری به دست آورند و محدودسازيِ استفاده از بازی‌های رایانه‌ای، فرصت تجربۀ احساسات لذت‌بخش ناشی از تماس با دوستان از طریق سایر ابزارها را پیدا کنند و درکشان از این دنیای بزرگ توسعه داده شود. در این راستا در سرتاسر کتاب پیشنهادهای عملی مفیدی ارائه گردیده است. این کتاب با استفاده از روش‌های خلاقانه‌ای همچون تصویرسازی ذهنی، قصه‌گویی و نمایش عروسکی، راهکارهای مؤثری را در جهت ایجاد رابطه‌ای تسهیل‌گر با کودکان و پروش تاب‌آوری هیجانی و مهارت‌های کنارآمدن با پستی- بلندی‌های زندگی معرفی می‌کند که در خانه، مدرسه یا شرایط درمانی قابل استفاده هستند. نویسنده در ابتدا به معرفی دوازده اصل در زمینۀ برقراری رابطه با کودکان می‌پردازد و ویژگی‌های رابطه‌ای که بتواند تسهیل‌گر تغییر باشد را برمی‌شمرد. آن‌گاه به هر یک از روش‌های تصویرسازی ذهنی، قصه‌گویی و نمایش عروسکی در فصول جداگانه پرداخته و فعالیت‌هایی را پیشنهاد می‌دهد تا شما را تشویق ‌کند تجربه‌تان را کم‌کم پرورش دهید، ایده‌های مختلف را امتحان کنید و در مورد ارتباطشان با موقعیتتان بیندیشید. به‌گونه‌ای که وقتی کتاب را تمام کردید، در کاربرد این روش‌ها احساس اعتمادبه‌نفس خواهید کرد و در گفتن یک یا چند قصۀ شفاهی استاد خواهید شد. این پایه‌ای برای کارهای بیشترتان خواهد شد.

فرزندپروری اندیشمندانه (راهنمایی برای درک آن‌چه در ذهن کودک‌تان می‌گذرد)

  • 125,000 تومان

این کتاب نشان می‌دهد که فرزندپروری اندیشمندانه چگونه می‌‏تواند کمک کند تا کودک خود را بهتر درک کنید، رفتارهایش را مدیریت کنید و رابطه‌ای قوی و صمیمی با وی برقرار کنید. مملو از توصیه‌‏های عملی و کاربردی حاصل از نظریه‏‌های علمی در مورد ذهنی‌سازی، دلبستگی و علوم عصب‌شناختی است که می‏توانند تغییرات قابل توجهی را در روابط خانوادگی شما ایجاد کنند. در این کتاب در عمل یاد می‌‏گیرید چگونه بر روی خودتان به‌عنوان والد و عواملی که بر روی فرزندپروری شما تأثیر می‌گذارند مانند تجربه‌های دوران کودکی خودتان فکر کنید. راهکارهایی را در مورد مدیریت احساسات خود و شیوه‌های کمک به کودکان در مدیریت هیجان‌هایشان خواهید آموخت. هم‌چنین روش‌‏های جدیدی را در مورد اعمال انضباط و حل تعارض و سوءتفاهم با فرزندانتان یاد خواهید گرفت.

چیرگی بر اختلال وسواسی اجباری در 10 گام (کتاب کاری برای بازیافتن زندگیتان)

  • 210,000 تومان

اختلال وسواسی اجباری می‌تواند زندگی فرد مبتلا را با محدویت‌های زیادی مواجه کند. این کتاب می‌تواند راه حلی برای این مشکل باشد. تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب همگی در پژوهش‌های علمی بالینی بررسی و تایید شده‌اند و کاربرد آنها می‌تواند تاثیر قابل توجهی در کاهش نشانه‌های اختلال وسواسی داشته باشد. سبک نگارش کتاب ساده و روان است و برای عموم خوانندگان به راحتی قابل فهم است. علاوه بر درمانگران، خود مراجعان هم می‌توانند در قالب یک کتاب خودیاری از روش‌های معرفی شده در کتاب استفاده کنند.

صفحه‌ی 1