فاطمه رحیمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه درآمدتان را افزایش دهید
  • 189,900 تومان
  • با تخفیف: 189,900 تومان
یدک
  • 299,900 تومان
  • با تخفیف: 299,900 تومان

16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات (آنها را به کار بگیرید و پیام خود را به بهترین شکل ممکن منتقل کنید)

  • 279,900 تومان

دیگر هرگز از صحبت کردن در جمع نترسید. گفته می‌شود که صحبت کردن در مقابل جمع، ترس شماره یک بیشتر افراد است و مرگ در رتبه دوم قرار دارد. کمدین، جری ساینفلد در این باره می‌گوید: «این بدان معناست که اگر قرار باشد در مراسم تدفین حضور داشته باشید، ترجیح می‌دهید در تابوت باشید تا اینکه نطق مربوط به مراسم ختم را ایراد کنید.» چگونه می‌توانید به عنوان یک سخنران بر ترس یا ناکارآمدی غلبه کنید؟ قوانین سخنوری و ارتباطات را بیاموزید! «جان سی. مکسول» بیش از پنجاه سال سخنران عمومی و معلم انگیزشی بوده است. او یکی از هشت نفری است که در کل دنیا موفق به دریافت تندیس سخنران برتر شده و به تالار مشاهیر انجمن ملی سخنرانان راه یافته است. او در کتاب «16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات»، هر آنچه را که از یک عمر سخنرانی و برقراری ارتباط آموخته، با شما به اشتراک می‌گذارد. یاد بگیرید که چگونه: - مقاعدکننده سخنرانی کنید. - خودتان و محتوای سخنرانی‌تان را آماده کنید. - نقاط قوت شخصی و ارتباطی خود را بیابید و از آنها استفاده کنید. - بر مخاطبان خود تمرکز کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. - داستان‌های بهتری مطرح کنید. - فضا را بسنجید و به ایجاد انرژی و انتظار مشتاقانه بپردازید. - به افراد ارزش بیافزایید. - الهام‌بخش افراد برای اقدام باشید. هرکس پیامی برای به اشتراک گذاشتن دارد. چه بخواهید توانایی خود را برای الهام‌بخشیدن به کارکنانتان افزایش دهید، در جلسات اولیا و مربیان صحبت کنید، گزارشی به هیئت مدیره ارائه دهید، تدریس کنید، برای عموم سخنرانی کنید یا در یک جمع کوچک صحبت کنید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. از یکی از بهترین سخنرانان در جهان بیاموزید و از همین امروز پیام خود را به بهترین شکل ممکن منتقل کنید.

چگونه درآمدتان را افزایش دهید

  • 189,900 تومان

آیا مایل به کسب ثروت، قدرت و اعتباری هستید که همیشه آرویش را داشتید؟ پس این کتاب برای شماست. ناپلئون هیل در کتاب چگونه درآمدتان را افزایش دهید، طرحی از موفقیت را به نمایش می‌گذارد. در این طرح، هفده اصل برای موفقیت فردی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به فرا‌تر از حد انتظار رفتن، توسعه یک شخصیت جذاب و پرورش تخیل خلاق اشاره کرد. این مراحل رشد و ارتقای فردی توسط اندرو کارنگی، مردی که با وجود کمبود پول، تحصیلات و نفوذ، به قله‌های مموفقیت رسید، به ناپلئون هیل آموزش داده شد. این کتاب با ارائه فلسفه عملی و جاودانه موفقیتاز طریق تجربیات زندگی بزرگترین صنعتگر زمان خود، به شما کمک می‌کند تا رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

یدک

  • 299,900 تومان

ویلی دو سال از من بزرگ‌تر و وارث بود، درحالی‌که من یدک بودم. این صرفا نحوه اشاره مطبوعات به ما نبود-اگرچه قطعا چنین بود. مختصر گویی وارث و یدک، اغلب توسط پدر، مادر، پدربزرگ و حتی مادربزرگ استفاده می‌شود. هیچ اعتراضی به آن وارد نبود، اما هیچ ابهامی نیز درمورد آن وجود نداشت. من سایه، پشتیبان و جایگزین بودم و صرفا برای روز مبادا که اگر اتفاقی برای ویلی رخ دهد، به دنیا آورده شده بودم. من فراخوانده شده بودم تا پشتیبانی، حواس‌پرتی، انحراف توجه و درصورت لزوم، قطعه یدکی را در قالب اهدای کلیه، خوب یا مغز استخوان فراهم کنم. همه این‌ها از ابتدای سفر زندگی به صراحت برای من روشن و پس از آن به‌طور مرتب تقویت شد. در بیست سالگی‌ام، وقتی برای اولین بار داستان حرفی را که پدر در روز تولدم به مادر گفته بود شنیدم:«فوق‌العاده است! اکنون شما یک وارث و یک یدک به من داده‌اید- کار من تمام شده است»، با خودم فکر کردم احتمالا یک شوخی بوده است!

صفحه‌ی 1