فاطمه حق مرادی نرگس حق مرادی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه متحول شویم (علم تغییر از کسی که هستید به کسی که می‌خواهید باشید)
تحول ذهن (مدیتیشن چه تاثیری بر ذهن مغز و بدن ما دارد)
تو کوه هستی (از خودتخریبی تا خودسازی)
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
تمرکز (جاده‌ای پنهان به سوی تعالی)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان

چگونه متحول شویم (علم تغییر از کسی که هستید به کسی که می‌خواهید باشید)

  • 210,000 تومان

ایجاد تغییر می‌‌تواند چالش‌برانگیز باشد. هنگام ایجاد عادات و تغییرات جدید، بسیاری از ما اشتباهات مشابهی را مرتکب می‌شویم؛ یعنی سعی می‌کنیم یک رویکرد را برای غلبه بر همۀ چالش‌ها به کار ببریم. در حالی که بهترین نتیجه را وقتی می‌گیریم که برای هر مشکل و شرایط خاص، راهکار ویژۀ آن شرایط را ایجاد کنیم. در این کتاب، کیتی میلکمن موانع کلیدی تغییر را معرفی می‌کند و استراتژی‌های خاصی را که می‌توانید برای مقابله با هر مانع استفاده کنید، در اختیار شما می‌گذارد. برای موفقیت می‌توانید عادات جدیدی بسازید و با تطبیق استراتژی‌های این کتاب با شرایط خود به اهداف‌تان برسید. در کتاب «چگونه متحول شویم»، کیتی میلکمن آموزش‌های مهندسی‌شدۀ خود را با بینش‌هایی از اقتصاد رفتاری ترکیب می‌کند و با معرفی هفت مانع کلیدی تغییر شما را برای متحول شدن آماده می‌کند. منتها یادتان باشد تنها راه دستیابی به تحول دائمی و دگرگون‌کننده، به کارگیری مداوم تکنیک‌های تغییر است.

تحول ذهن (مدیتیشن چه تاثیری بر ذهن مغز و بدن ما دارد)

  • 180,000 تومان

ریچارد دیویدسون و دنیل گلمن محققانی برجسته‌اند که طی نیم قرن تاثیرات انواع مدیتیشن را بر ذهن، مغز و بدن مطالعه کردند. آنها در این سفر اکتشافی پنجاه ساله با استادان برجسته مدیتیشن در آسیا و دیگر نقاط جهان ملاقات کردند و با شگفتی‌های ذهن آنها آشنا شدند. دست آخر اثبات کردند که تمرین‌های مراقبه‌ای می‌توانند قابلیت‌های مغز را به صورت شگفت‌انگیزی تقویت کنند. آنها نام این دگرگونی وجودی را «تحول ذهن» نهادند.

تو کوه هستی (از خودتخریبی تا خودسازی)

  • 170,000 تومان

این کتاب درباره خودتخریبی است. چرا خودتخریبی می‌کنیم؟ چه زمانی این کار را می‌کنیم و چطور می‌توانیم این رفتار را متوقف کنیم؟ وجود نیازهای متناقض در ما باعث بروز رفتارهای خودتخریبی می‌شود. این رفتارها چنان ما را در برابر تغییرات مقاوم می‌کنند که تغییرات دیگر ارزش خود را از دست می‌دهند. با شناخت درست رفتارهای آسیب‌زننده، تقویت هوش هیجانی، درک بهتر سازوکار بدن و ذهن، بازیافت تجربه‌های گذشته و عمل کردن به عنوان بهترین نسخه آینده خودمان، می‌توانیم از سر راه خودمان کنار برویم و توانایی‌هایمان را پدیدار کنیم. قرن‌هاست که کوه را نماد چالش‌های بزرگ و حل نشدنی می‌دانیم. برای غلبه بر کوه‌های زندگی، باید درونمان را ژرف بکاویم تا آسیب‌هایمان را بشناسیم، تاب‌آوری‌مان را افزایش دهیم و خودمان را برای بالا رفتن از کوه وجودمان آماده کنیم. در آخر، ما به کوه غلبه نمی‌کنیم، بلکه به خودمان مسلط می‌شویم.

تمرکز (جاده‌ای پنهان به سوی تعالی)

  • 140,000 تومان

دانیل گلمن در این کتاب در عصری که عوامل مختلف باعث حواس‌پرتی و گیجی ما می‌شوند و همواره در معرض بمباران اطلاعات هستیم، به تجزیه و تحلیل توجه و تمرکز می‌پردازد. او به راز مهم عملکرد عالی، یعنی توجه و تمرکز می‌پردازد. توجه و تمرکز در واقع مثل یک عضله است. هرچقدر بیشتر از آن استفاده کنید قوی‌تر می‌شود. ولی اگر آن را کم به‌ کار بگیرید ضعیف‌تر خواهد شد. نویسنده معتقد است کسانی که می‌خواهند در هر زمینه، از جمله ورزش، تحصیل، هنر و کسب‌و‌کار بر دنیای درونی خود، دیگری و جامعه تمرکز خوبی داشته باشند، باید به تمرین تمرکز ذهنی بپردازند و از شکست‌های خود درس بگیرند و عواطف مثبت داشته باشند. گلمن در این کتاب همچنین به افراد توصیه می‌کند که نه تنها فقط به مشکلات شخصی خود، بلکه به مشکلات دنیای بیرونی و آینده توجه داشته باشند.

صفحه‌ی 1