غلام حسین سدیر عابدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرا بچه‌های خوب بدرفتاری می‌کنند (حقایقی پنهان درباره اوایل نوجوانی)
معنا در زندگی (ارزش‌آفرینی)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
قلدری نکن (مقابله با قلدری بچه‌ها در خانه و مدرسه)
50 سوالی که معمولا بچه‌ها می‌پرسند (دوره اول پیش‌دبستانی تا کلاس دوم دبستان)
چگونه بازنشستگی شادی داشته باشیم
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
مادرها هم نیاز به استراحت دارند (کمی خودخواه بودن خوب است شما را به مادر بهتری تبدیل می‌کند)
دژخیم عشق و چند داستان روان‌درمانی دیگر
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
پدر پول‌دار پدر بی‌پول
  • 118,000 تومان
  • با تخفیف: 118,000 تومان

چرا بچه‌های خوب بدرفتاری می‌کنند (حقایقی پنهان درباره اوایل نوجوانی)

  • 120,000 تومان

«نوجوانی دوره‌ای پر فراز و نشیب است. با وجود صدها کتاب، هنوز حقایقی پنهانی راجع به نوجوانی وجود دارد. کتاب «چرا بچه‌های خوب بدرفتاری می‌کنند» به گوشه‌ای از این حقایق می‌پردازد. به بعضی از دیدگاه‌های صاحب‌نظران درباره این کتاب اشاره می‌شود: «برخی سخنان ممکن است انسان را تا ابد آزار دهد: چگونه از نوجوانان در برابر زورگویی، آزار و اذیت و خشونت عاطفی حفاظت کنیم.» (نیویورک، فری‌پرس، 2003). «آموزگاران سراسر کشور به دلیل افت تحصیلی و میزان بالای جرایم و ترک تحصیل گزارش شده در دبیرستان‌ها تلاش می‌کنند تا در تربیت دانش‌آموزان و آموزش بهتر آنان در دوره بحرانی خودباوری و تغییرات هورمونی بازنگری کنند.» الیزا گاتمن، «تلاش برای یافتن راه‌حل‌ها در دوره پرآشوب اول دبیرستان» (نیویورک تایمز، 3 ژانویه، 2007). «معلمان ورای آموزش علمی، نقش منحصربه‌فردی در ایجاد ارتباط‌های شخصی و شکل‌گیری نگرش دانش‌آموزان دارند. این نقش آنها را وامی‌دارد تا هر کاری برای جلوگیری از حوادث خشونت‌بار در آموزشگاه‌ها انجام دهند، همان‌طور که اگر به جای والدین بودند از بچه‌ها در برابر خشونت بیرون از مدرسه حفاظت می‌کردند.» برایان اسکونوور، «سیاست‌های تربیتی بدون خشونت».

معنا در زندگی (ارزش‌آفرینی)

  • 110,000 تومان

معنای زندگی چیست؟ آیا معنای زندگی مهم است؟ چگونه ممکن است زندگی اهمیتی پایدار داشته باشد؟ چگونه می توانیم تمایل به مبارزه برای آرمان‌ها را توضیح دهیم؟ آیا معنا به رضایتمندی، خشنودی، سعادتمندی و شادکامی مرتبط است؟ آیا معنا چیزی است که آن را کشف یا خلق می‌کنیم؟ ارزش چیست و ریشه آن در کدام تجربیات زندگی است؟ آیا بدون ایمان مذهبی می‌توان به معنای زندگی دست یافت؟ مرگ چیست؟ آیا زندگی ارزش زیستن دارد؟ چه چیزی ما را قادر می‌کند به زندگی عشق بورزیم؟ معنای زندگی و معنا در زندگی ما از تلاش خلاقانه‌مان نشئت می‌گیرد. معنای زندگی، واقعیتی از قبل موجود نیست که منتظر کشف از جانب هر فرد باشد. ما از جستجو برای معنا سخن می‌گوییم، اما چیزی که اساسا به دنبالش هستیم روش خلاقانه‌ای است که زندگی ما را معنادار می‌کند. به باور نویسنده، عشق، خلاقیت و آرمان‌سازی مفاهیمی هستند که انسان در بستر تلاش به منظور تعریف خود در خلال جستجویش برای معنا و ارزش زندگی دنبال می‌کند. به گفته نویسنده کتاب معنا در زندگی ارزش‌آفرینی برای زیستن بهتر است خودمان معنا را بیافرینیم.

قلدری نکن (مقابله با قلدری بچه‌ها در خانه و مدرسه)

  • 90,000 تومان

در کتاب قلدری نکن به مشکلاتی از زندگی بچه‌ها پرداخته شده است که نشان ‌می‌دهد بیشتر بچه‌ها از اینکه به آنها زور گفته شود رنج می‌برند، آنها احساس ناتوانی، ناامیدی، ترس، خشم و افسردگی می‌کنند و گاهی اوقات به دلیل اینکه مورد زورگویی قرار می‌گیرند از کسب مهارت‌های جدید عاجز می‌شوند و در بدست آوردن موفقیت‌ها به مشکل می‌خورند. در کتاب قلدری نکن مطالب به گونه‌ای طرح‌ریزی و تنظیم شده است که طبق برنامه مدون و با نام شش راز جلوگیری از قلدری به خواننده ارائه می‌شود که هسته اصلی کتاب راتشکیل می‌دهد.

50 سوالی که معمولا بچه‌ها می‌پرسند (دوره اول پیش‌دبستانی تا کلاس دوم دبستان)

  • 35,000 تومان

سرانجام کتابی منتشر شد که به تمامی سوال‌هایی که با شنیدنشان عرق سردی بر پیشانی والدین می‌نشست پاسخ می‌دهد! کتاب 50 سوالی که معمولا بچه‌ها می‌پرسند مشکل پاسخگویی به سوال‌های دشوار بچه درباره پول، کمرویی، خواهر و برادری، مذهب و مسائل جنسی را حل کرده است. بچه ها کنایه‌آمیزترین چیزها را می‌گویند. آن‌ها همچنین کنایه‌آمیزترین سوال‌ها را می‌پرسند. شناسایی این سوال‌ها و سپس بیان بهترین شیوه‌ای که والدین می‌توانند به آن‌ها پاسخ دهند، مستلزم داشتن حوصله، دقت و هوشمندی کافی است. مطالب این کتاب در ایجاد رابطه‌ای صمیمانه بین والدین و بچه‌ها کمک فراوانی می‌کند و به خرد ذاتی ما احترام می گذارد، در پرورش هیجان‌های فرزندانمان یاریمان می‌کند، و به ما امکان می‌دهد همان والدینی باشیم که آرزویش را داشته‌ایم.

چگونه بازنشستگی شادی داشته باشیم

  • 37,000 تومان

گفته شده که بازنشستگی یک حادثه نیست یک مرحله است. اگر چنین است این مرحله باید خیلی قبل از این‌که بازنشسته شوید، شروع شود. این‌که انتظار داشته باشید همه آن‌چه که برای تصمیم‌های مهم بازنشستگی نیاز دارید را می‌توانید در چند روز یا حتی چند هفته یاد بگیرید، خیلی ساده، اما منطقی نیست. تبریک عرض می‌کنم! شما قصد خواندن کتابی حیرت‌انگیز، بخردانه و آسان را دارید که موهبتی گران‌بها برای شما خواهد بود. اگر به بازنشستگی فکر می‌کنید، یا تصمیم دارید در چند سال آینده بازنشسته شوید، یا هنوز تصمیم به بازنشستگی نگرفته‌اید ـ یا حتی اگر چند سال قبل بازنشسته شده‌اید ـ این کتاب به شما کمک خواهد کرد، و در هر زمینه‌ای مشاوره‌ای تخصصی به شما می‌دهد ـ و این کار را با کلماتی بیان می‌کند که خواندن آن ساده و بدون نیاز به دانستن کلمات قلمبه و سلمبه و اقتصادی است. آرزوی نویسنده این است که به بازنشسته‌های آینده کمک کند تا برای روزی که از کار تمام‌وقت دست می‌کشند، بهتر آماده شوند. هم‌چنین امیدوار است با کتاب «چگونه بازنشستگی شادی داشته باشیم» به بازنشسته‌های فعلی کمک کند تا راه‌هایی برای اصلاح تجربیات بازنشستگی خودشان پیدا کنند...

مادرها هم نیاز به استراحت دارند (کمی خودخواه بودن خوب است شما را به مادر بهتری تبدیل می‌کند)

  • 85,000 تومان

ما وقتی شروع به جمع‌آوری داستان‌های واقعی از وظایف مادری کردیم، تارنما و خبرنامه‌ای در اینترنت ایجاد و شروع به ارسال آن به گروه‌ها به نقاط دوردست کردیم تا راه ‌حل حقیقی را از متخصص‌های واقعی به دست آوریم. کاوش‌های عمیقی انجام دادیم. پرسش‌نامه‌ها و نظرسنجی‌های جهانی منتشر کردیم. با مادرهایی در کتابخانه‌ها و کتابفروشی‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، مدرسه‌ها و سالن‌های آرایشی از اوهایو تا کالیفرنیا و از ماین تا مونتانا گفتگو کردیم. از لابه‌لای داستان‌های این خانم‌ها نکته بزرگی کشف کردیم: مادرها هم نیاز به استراحت دارند! ممکن است غر غرو باشند، اما فقط به یک زنگ تفریح نیاز دارند. شاید هم شادمانه با تمام قوا به پیش می‌تازند و فقط نیازمند یک تنفس کوتاه هستند. اغلب ‎آن‌ها به سبب تلاش خیلی شدید، از پا درمی‌آیند، و برای حفظ تعادل نیاز دارند باتری‌هایشان را دوباره شارژ کنند. گاهی اوقات لازم است دکمه مکث (پاز) آنها را فشار دهیم تا بتوانند خودشان را دوباره پیدا کنند. خلاصه مطلب این است که استراحت چیز خوبی است و کمی خودخواه بودن همیشه بد نیست.

دژخیم عشق و چند داستان روان‌درمانی دیگر

  • 230,000 تومان

دوست ندارم با بیمارانی که عاشق هستند، کار کنم؛ شاید به دلیل حسادت، چون من نیز طالب شیفتگی هستم. شاید به این دلیل که عشق و روان‌درمانی از پایه با هم ناسازگارند. روان‌درمانگر خوب با تاریکی می‌جنگد و در جستجوی روشنایی است، در حالی که عشق رویایی با ابهام زنده می‌ماند و با وارسی و امتحان کردن فرو می‌ریزد. از دژخیم عشق بودن بیزارم...

پدر پول‌دار پدر بی‌پول

  • 118,000 تومان

اگر امروز یک باغبان یا فراش مدرسه یا حتی بیکار هستید، می‌توانید به خودتان و آنهایی که دوست دارید، آموزش دهید تا از نظر اقتصادی دوراندیش باشند. به خاطر بسپارید که هوش اقتصادی یک فرایند روحی است تا از طریق آن مشکلات مالی خودمان را حل کنیم.

صفحه‌ی 1