غزال بیگی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شما قوی‌تر از تصورتان هستید
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
داستایفسکی دلباخته (داستانی از زندگی شخصی داستایفسکی)

افراط‌اندیشی ممنوع (23 تکنیک برای رهایی از استرس مسدود کردن مسیرهای منفی پاکسازی ذهنتان و تمرکز بر زمان حال)

  • 55,000 تومان

تاکنون به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید احساس بهتری نسبت به خود و زندگی داشته باشید؟ نیک ترنتون در این کتاب شما را با تکنیک‌های دقیق و اثبات‌شده‌ای راهنمایی می‌کند تا بتوانید موانع درونی‌تان را از سر راه بردارید، بر افکارتان کنترل داشته باشید و در صورت لزوم عادات ذهنی خود را تغییر دهید. راهکار‌های عملی و کاربردی مذکور در افراط‌اندیشی ممنوع به شما می‌آموزد تا بر الگو‌های افکار منفی غلبه‌ کنید، میزان استرس و اضطراب را در زندگی روزمره کاهش دهید و در زمان حال زندگی کنید. اگر می‌خواهید از نشخوار فکری، بی‌خوابی‌های شبانه و الگوهای فکری منفی رها شوید و آنها را با نگرش‌های مثبت و آرامش جایگزین کنید مطالعه این کتاب را در اولویت قرار دهید.

شهامت داشته باش (راهنمای تاثیرگذار برای مقابله با نگرانی و اضطراب ) مناسب دختران و زنان بزرگسال

  • 85,000 تومان

اگر در جستجوی راهنمای مناسبی برای پیدا کردن ریشه‌های اضطراب و راه‌حل‌های کاربردی جهت مقابله با اضطراب و نگرانی در دختران جوان و زنان بالغ هستیدء کتاب «شهامت داشته باش» بهترین گزینه است. همه‌ی دختران جوان و حتی مادران با مطالعه‌ی این کتاب به موارد زیر خواهند رسید: درک بهتری از احساسات خود یادگیری راه‌حل‌های مقابله با اضطراب و نگرانی کشف قدرت و شهامتی که خدا در وجودشان نهاده است. سیسی گاف با ارائه‌ی تمرین‌های خودارزیابی و راهکارهای عملی به دختران جوان و زنان بالغ کمک می‌کند تا به سطح آگاهی و اعتماد به نفس لازم برای گام برداشتن در مسیر درست زندگی خود برسند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این کتابء مناسب بودنش هم برای دختران جوانء هم برای والدین و افرادی است که در خانواده یا اطراف خود دختران و زنان جوانی دارند.

شما قوی‌تر از تصورتان هستید

  • 89,000 تومان

آیا می‌خواهید قدرت ناب درونتان را آزاد کنید؟ اگر روزهای سخت و تاریکی را سپری می‌کنید، کتاب «شما قوی‌تر از تصورتان هستید» به تغییر طرز تفکرتان کمک می‌کند. جوئل اوستین با ارائه راه حل‌های منطقی و کاربردی برای مقاومت در شرایط سخت و نمونه‌هایی از زندگی شخصی‌اش،اثبات می‌کند که انسان با شناخت بهتری از خود می‌تواند به مقاصدش برسد. در مواجهه با سختی‌ها و چالش‌های زندگی قوی‌تر بمانید، به کمک مهارت‌های جدید بر اهداف بزرگ‌تری متمرکز شوید. شما دارای قدرت درهم شکستن ناکامی‌ها، همچنین تعیین استانداردهای جدیدی برای سبک زندگی‌تان در ادامه مسیر اهداف‌تان هستید؛ عقب‌نشینی نکنید، چون «شما قوی‌تر از تصورتان هستید».

داستایفسکی دلباخته (داستانی از زندگی شخصی داستایفسکی)

  • 79,000 تومان

خود زندگی‌نامه داستایفسکی خیلی جذاب است و خودش تصمیم گرفته کتابی در مورد زندگی‌اش بنویسد. عید کریسمس سال 1877، بیست و هشتمین سالگرد سفرش به سیبری، داستایفسکی «یادداشتی درباره بقیه زندگی‌اش» را در چهار بخش نوشت که سال‌های باقی مانده زندگی‌اش را به چهار قسمت تقسیم کرده و بخش سوم آن را در مورد خاطرات گذشته‌اش نوشته بود. طبق برآورد خودش نوشتن این خودزندگی‌نامه حداقل ده سال زمان نیاز داشت و گفته بود: «زمان تکمیلش پنجاه و شش ساله‌ام.» متاسفانه وی نتوانست به این هدفش برسد و پیش از شروع کارش درگذشت...

ببخش آنچه را نمی‌توانی فراموش کنی (پیدا‌ کردن راهی برای رسیدن به آرامش با وجود خاطرات ناراحت کننده و از نو ساختن یک زندگی عالی)

  • 105,000 تومان

نویسنده‌ی «ناخوانده»، پرفروشترین کتاب نیویورک تایمز درباره‌ی کتاب : اگر مایل هستید برای خود زندگی جدیدی بسازید و به ‌آرامش دلخواهتان برسید، با روند کاربردی این کتاب همراه شوید. لیزا ترکورست در این کتاب با ‌هم‌دلی عمیق، بینش درمانی و آموزش غنی از تجربه‌های آموزنده‌ی خود شما را درمسیری منتهی به زندگی شاد و پر از آرامش رهنمون می‌سازد. این کتاب بنا بر اذعان مخاطبانش در سراسر دنیا می‌تواند راهنما‌ی پربار و سودمند‌ی برای قرار گرفتن در مسیر درست و آگاهانه زندگی باشد. با مطالعه‌ی ای اثر می‌ توانید هرچه سریع‌تر اشتباهات خودمان و دیگران را ببخشیم؛ روابط سالم‌تری با خانواده، دوستان و آشنایان داشته باشیم؛ به این باور برسید که آزاد و رها هستیم تا به رشد خود ادامه دهیم. از متن کتاب : ما نمی‌توانیم چیزی را که تجربه کرده‌ایم، تغییر دهیم؛ اما می‌توانیم انتخاب کنیم آن تجربه‌ها چگونه ما را تغییر بدهند.

صفحه‌ی 1