عین له غریب


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قلعه سفید
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
پرسه‌زن
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
هتل آنایورت
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
اسرار کتاب سیاه (با نوشته‌ها گفته‌ها عکس‌ها و طرح‌هایی از ارهان پاموک)
مو قرمز
  • 88,000 تومان
  • با تخفیف: 88,000 تومان
آقای جودت و پسران
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان
نام من سرخ
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان

قلعه سفید

  • 110,000 تومان

دزدان دریایی در بازار برده‌فروشان استانبول دانشمند ونیزی را که در بسیاری از علوم، از فیزیک گرفته تا اخترشناسی و نقاشی، دستی بر آتش دارد به یک اندیشمند ترک می‌فروشند. این دو نه تنها در حوزه‌ متافیزیک هم‌فکرند بلکه از نظر ظاهر هم عجیب به هم شبیه‌اند؛ گو آن که قل یکدیگرند. شیوع طاعون ارباب و بنده را به عزلتی ناخواسته می‌کشاند و این فرصتی می‌شود برای آن که اندیشمند ترک علوم غربی بیاموزد. این میان، به تخت نشستن شاهزاده‌ای خردسال پای شخصیت‌های اصلی داستان را به باغ‌وحش سلطنتی می‌کشاند و نوشتن عجایب‌نامه‌ها و ساختن سلاحی غریب.

پرسه‌زن

  • 140,000 تومان

پرسه‌زن نخستین و مشهورترین رمان یوسف آتیلگان و یکی از شاهکارهای رمان مدرن روان‌شناختی ادبیات ترکیه است که به سال 1959 منتشر شد و تا امروز بارها تجدید چاپ شده، این رمان، مانند رمان دیگرش هتل آنایورت، قصه مردی تنهاست در شهر که در خیابان پی کشف خود و روزگارش و دیگران است. او شیفته سینما و سالن‌های نمایش فیلم است و از این راه با آدم‌هایی مواجه می‌شود که هر کدام تاثیری بر مسیر پریشان ذهن او دارند. پرسه‌زن قصه تنهایی کم‌هیاهوی انسانی است که طرد شده است...

هتل آنایورت

  • 36,000 تومان

یوسف آتیلگان (1989 - 1921) را یکی از نمادین‌ترین چهره‌های ادبایت ترکیه می‌دانند. نویسنده‌ای که فقط دو رمان و نزدیک بیست داستان کوتاه نوشت. از اوان جوانی به خاطر گرایش‌های سوسیالیستی به زندان افتاد و به سی سال تبعید محکوم شد. مردی که شعر و ادبیات غرب را به خوبی می‌شناخت. سی سال در روستای زادگاهش کشاورزی کرد و وقتی به استانبول بازگشت، دیگر چندان زمان نداشت. بسیاری مرگ او را مشکوک می‌دانند. لقب «کافکای ادبیات ترکیه» برازنده اوست. رمان هتل آنایورت با نگاه روان‌شناختی شگفتی نوشته شده. رمان داستان یک مرد جوان است در شهری دورافتاده. او هتلی کوچک را اداره می‌کند، هتلی که اغلب مشتریانش گذری هستند. شبی از شب‌ها زنی زیبا و آشفته وارد هتل می‌شود و برای یک شب می‌ماند. ورود و خروج این زن باعث رقم خوردن اتفاقاتی در وجود این مرد می‌شود که جنون‌آور است. تولید یک ذهن خطرناک شاید... رمان نفس‌گیر آتیلگان که روایت‌گر فضای سیاسی بسته، آدم‌های اخته و عقده‌ها پنهان‌شده در وجود است، مخاطب را شگفت‌زده می‌کند. رمانی که تا امروز در ترکیه ده‌ها بار تجدید چاپ شده و یکی از نمونه‌های برجسته ادبیات روشنفکری این کشور است. قصه هتل‌بانی ساکت که می‌خواهد زمان را به عقب برگرداند تا زنی را که رفته پیدا کند. تماشای انهدام...

اسرار کتاب سیاه (با نوشته‌ها گفته‌ها عکس‌ها و طرح‌هایی از ارهان پاموک)

  • 45,000 تومان

کتاب اسرار کتاب سیاه یک اثر جذاب است درباره نوشته شدن یکی از مهم‌ترین رمان‌های ارهان پاموک. رمان کتاب سیاه که عملا باعث شهرت و اعتبار بیش از پیش پاموک شد مملو از تکنیک‌ها، تجربه‌ها، تاریخ، سیاست و استفاده نویسنده‌اش است از آدم‌های واقعی اطرافش. و در این کتاب پاموک نشان می‌دهد که چطور این رمان بزرگ را نوشته است.

مو قرمز

  • 88,000 تومان

موقرمز آخرین رمانِ منتشرشده‌ی اُرهان پاموک (1952) است. نویسنده‌ی نوبلیستِ نامِ من سرخ و شوری در سر در این رمان قصه‌ای بی‌نهایت متفاوت روایت می‌کند که یک تکه‌اش برآمده از قصه‌ی رستم و سهرابِ فردوسی است و تکه‌ی دیگرش از اُدیپوسِ شهریار سوفوکل. رمان درباره‌ی پسری‌ است فقیر در سال‌های دهه‌ی هشتادِ میلادی ترکیه که پدرش به خاطرِ فعالیت‌های چپ‌گرایانه‌اش در زندانِ نظامی‌ها بوده و حالا هم آن‌ها را رها کرده. او برای تأمین پولِ کلاس‌های کنکورش ناچار است کار کند. و کاری که به او پیشنهاد می‌شود وردستی یک چاه‌کنِ پیر است که قرار است در زمینی بایر در اطراف استانبول چاهی بزند و علی‌رغمِ باور همه به آب برسد و این‌ همان نقطه‌ای ا‌ست که قهرمانِ نوجوان پاموک با زنی با موهای قرمز آشنا می‌شود که بازیگر تئاتری ا‌ست سیار و یکی از نقش‌هایش مویه بر پیکرِ سهراب و این تازه آغاز داستان است... پاموک قهرمانِ خود را با دو داستانِ کلاسیک مذکور گره می‌زند و او را به تهران و کاخِ گلستان و راسته‌ی کتاب‌فروش‌های خیابان انقلاب هم می‌آورد. مسئله‌ی پدر و پسر در شکلی نو و خاص در رمان متبلور می‌شود و این‌بار قرار است فرایندی را شاهد باشیم از بی‌پدر ‌بودن و بی‌پسر شدن شاید... موقرمز در استانبول می‌گذرد و روحِ این شهرِ متحول‌شده را روایت می‌کند. این رمان سندی‌ است بر این واقعیت که پاموک چه‌قدر داستان در ذهنِ خود دارد.

آقای جودت و پسران

  • 290,000 تومان

اورهان پاموک، برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات، در جودک‌بیک و پسران توانایی‌اش در آفرینش رمان کلاسیک را به رخ می‌کشد. دغدغه‌های همیشگی نویسنده موضوع برخورد شرق و غرب، سنت و مدرنیته، دموکراسی و پدرسالاری در لابه‌لای سطور و صفحات این رمان نیز حس می‌شود. رمان که سرگذشت و ماجراهای سه نسل از خانواده‌ای اهل استانبول را روایت می‌کند، با تصویری که از رنگ‌های درونی خانه‌ها و سیلان زمان به دست می‌دهد و نیز شخصیت‌هایی که دیالوگ‌های روزمره شان از حافظه‌ها پاک نمی‌شود، لذت خوانش رمان را تمام و کمال به خواننده عرضه می‌دارد.

نام من سرخ

  • 350,000 تومان

ارهان راست می‌گه دیگه، اگه این نقاشی رو نقاشی می‌کشید که پیرو مکتب هرات باشه شاید می‌تونست اون پرنده‌ها رو همون فاخته‌ها، پوپک‌ها، چه می‌دونم، همونا رو دیگه میخکوب کنه سرجاهاشون ولی خب چهره‌ی من چی می‌شد اون وقت؟ اگه هم یه نقاش ونیزی این کار رو به عهده می‌گرفت اون پرتره یه چیزی می‌شد ولی خب اون وقت زمان چی؟ راست می‌گه دیگه، من هم چیزی می‌خوام که نه اون‌وری‌ها می‌تونن بکشن نه این‌وری‌ها.

صفحه‌ی 1