علی علوی نیا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
افلاطون آری پروزاک نه (به کارگیری حکمت جاودان در مشکلات روزمره)
به در آمدن از غار افلاطون (مشاوره‌ فلسفی کاربست فلسفی و خود دگرگون‌سازی)
مشاوره فلسفی (نظر و عمل)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان

افلاطون آری پروزاک نه (به کارگیری حکمت جاودان در مشکلات روزمره)

  • 160,000 تومان

این که به چه میزان آزاد زندگی می‌کنیم، هم به نظام سیاسی و هم به هوشیاری ما برای دفاع از آزادی‌ها بستگی دارد. این که چه مدت زندگی می‌کنیم، هم به ژن‌های ما و هم به کیفیت مراقبت‌های بهداشتی بستگی دارد. این که چگونه زندگی می‌کنیم - یعنی، چقدر اندیشمندانه، چقدر شرافتمندانه، چقدر فضیلتمندانه، چقدر با لذت و چقدر با عشق - هم به فلسفه‌ی ما و هم به چگونگی به‌کارگیری آن در مورد دیگران بستگی دارد. زندگی سنجیده‌شده، زندگی بهتری است و در دسترس شماست. به جای پروزاک، افلاطون را امتحان کنید.

به در آمدن از غار افلاطون (مشاوره‌ فلسفی کاربست فلسفی و خود دگرگون‌سازی)

  • 120,000 تومان

تمثیل مشهور غار افلاطون به ما می‌آموزد که فلسفه می تواند زندگی ما را دگرگون سازد و آن را تعالی بخشد. ما را یاری می‌دهد تا غار محدودی را که زندانی آنیم، بشناسیم، و به ما الهام می‌بخشد تا به سوی افق‌هایی گسترده‌تر، از این غار به در آییم، این کتاب برای فیلسوفان، مشاوران، روان شناسان، و هر آنکه بخواهد برای زیستنی عمیق‌تر، سلوکی فلسفی را در پیش گیرد، یک راهنمای کامل به شمار می‌رود.

مشاوره فلسفی (نظر و عمل)

  • 65,000 تومان

مشاوره فلسفی یه فیلسوفان یادآوری می‌کند که هدف از فلسفیدن نه‌تنها نظرپردازی و موشکافی صرف که پرداختن به چالش‌هایی است که زندگی روزمره انسان قرن بیست و یکمی را فراگرفته و به روان‌شناسان نیز یادآوری می‌کند که برخی پرسش‌ها از قلمرو تعریف‌شده روان‌شناسی بیرون می‌روند اما در عین حال بر بهداشت روانی مراجع تاثیری به‌سزا دارند و نمی‌توان با نادیده گرفتن آن‌ها از دست تاثیرات پنهان‌شان در امان ماند. مشاوره فلسفی به روان‌شناسی کمک می‌کند تا تکنیک‌ها مهارت‌ها و روش‌های خود را در دامنه گسترده‌تری به‌کار بندد و به فلسفه کمک می‌کند تا به میدان عمل و زندگی بازگردد و نقش بازاندیشی زندگی را دوباره بر عهده گیرد.

صفحه‌ی 1