علی علاقه بند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رویکردهای نوین به مدیریت آموزشی (الگوها و نویدها)
پرورش سازمانی
  • 27,000 تومان
  • با تخفیف: 27,000 تومان
کتاب کوچک نظریه‌های بزرگ مدیریت
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
رهبری آموزشی رویکردی 10 دقیقه‌ای (کتاب راهنمای مدیران آموزشی)

رویکردهای نوین به مدیریت آموزشی (الگوها و نویدها)

  • 110,000 تومان

این کتاب با گزینش از میان روش‌های مختلف دیدن، تعداد زیادی نظریه عرضه می‌کند. انتظار می‌رود که خوانندگان آن، مدرسان و دانشجویان مدیریت و آموزش و پرورش، و کسانی باشند که واقعا به فلسفه و جامعه‌شناسی مدیریت و سازمان علاقه دارند. این نظریه‌ها، دیدگاه‌های متضاد و انتقادی، ‌و همچنین رویکردهای سنتی‌تر به تحلیل آموزشی، اداری و سازمانی را پوشش می‌دهند. از این متن ممکن است تا اندازه‌ای دو نوع برداشت شود: معرفی ایده‌های سنتی در رشته مدیریت (عمدتا، ولی نه منحصرا، مدیریت آموزشی) و ارزیابی انتقادی آن ایده‌ها.

پرورش سازمانی

  • 27,000 تومان

امروزه تجربه‌های پیوستن به سازمان‌ها و گسستن از آ‌‌‌ن‌ها با زندگی اغلب مردم درآمیخته است.این کتاب با استفاده از ترکیبی از مثال‌های روشن ، یافته‌های تحقیقات علمی ،و مفاهیم و مدل‌های نظری ، چارچوب سودمندی برای فهم بهتر آن تجربه‌ها فراهم می‌کند. هر فصل کتاب با مثالی واقع‌بینانه که روشنگر مفهوم‌ها و نظریه‌های مطرح در آن است، آغاز می‌شود. به این ترتین فصول نه‌‌گانه آن به مطالعه و بررسی جوانب مختلف فرآیند جامعه‌پذیری سازمانی، شکل‌‌گیری روابط کاری و شخصی ، تجربه، تغییرات و تحولات فردی از قبیل ترفیعات و انتقالات ، گذارهای سازمانی مثل ادغام و انحلال وبالاخره به مرحله گسستن ارادی یا اجباری از سازمان‌ها می‌پردازد.

کتاب کوچک نظریه‌های بزرگ مدیریت

  • 12,000 تومان

کتاب کوچک نظریه‌های بزرگ مدیریت، شما را کمک می‌کند: مدیر بهتری شوید. کارکنان خود را برانگیزانید و نفوذ خود را بر همکاران افزایش دهید. توانایی خود را در انجام دادن امور افزایش دهید. از یکنواختی ذهنی بیرون آمده، برای پذیرش ایده‌ها، فرادیدها، و هدف‌های جدید اطمینان پیدا کنید. به مهارت‌های مهمی دست یابید که برای نشان دادن آمادگی خود به ترفیع و ارتقا بدانها نیاز دارید. سرمایه انسانی خود را افزایش داده، قدرت کسب کنید.

رهبری آموزشی رویکردی 10 دقیقه‌ای (کتاب راهنمای مدیران آموزشی)

  • 6,000 تومان

چنین به نظر می‌رسد که اغلب مدیران در جهان، عمدتا یا به «نتیجه‌گیری» تمایل دارند یا به «مردم‌داری»، ولی نه لزوما به هر دو. با وجود این، مدیران واقعا اثربخش، خود، و افرادی را که با آن‌ها کار می‌کنند، چنان اداره می‌کنند که هم سازمان‌ها و هم کارکنان‌شان، از حضور و مدیریت آن‌ها سود می‌برند.

صفحه‌ی 1