علی صاحبی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قصه‌هایی برای فکر کردن (31 قصه 31 مضمون)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
بازسازی زندگی (بازیابی خود بعد از طلاق جدایی و مرگ همسر)
گزیده‌ای از تئوری انتخاب (درآمدی بر روانشناسی امید)  با سی‌دی
تئوری انتخاب (گالینگور)
  • 78,000 تومان
  • با تخفیف: 78,000 تومان
تئوری انتخاب و مدیریت زندگی
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
تئوری انتخاب (کتاب گویا)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
دنیای مطلوب من (قدم به قدم تا آنچه می‌خواهیم)
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان
هر دانش‌آموزی می‌تواند موفق شود
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) با سی‌دی
مدارس کیفی (مدرسه کیفی)
  • 144,000 تومان
  • با تخفیف: 144,000 تومان
چارت تئوری انتخاب
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان

قصه‌هایی برای فکر کردن (31 قصه 31 مضمون)

  • 110,000 تومان

دراین کتاب سی‌و‌یک قصه با سی‌و‌یک مضمون از فرهنگ‌ها و اقلیم‌های جغرافیایی مختلف آمده‌است. قصه‌هایی عامیانه از آفریقا، چین‌، اروپا، هند و جزایر کارائیب و ادبیات فارسی. با این قصه‌ها زمینه‌ی مساعد و مطلوبی برای ارتقاء توانمندی‌ حرف زدن، گوش کردن و آشنایی کودکان با موضوعات ادبی فراهم می‌شود. همچنین از این قصه‌ها می‌توان به عنوان متنی برای فعالیت انفرادی یا کار گروهی مشارکتی سر کلاس درس، در کنار آموزش رسمی کودکان استفاده کرد.

بازسازی زندگی (بازیابی خود بعد از طلاق جدایی و مرگ همسر)

  • 145,000 تومان

اگر چه این کتاب در وهلۀ نخست برای افرادی نوشته شده که زندگی مشترک و یا رابطۀ صمیمی‌‌شان به جدایی و طلاق کشیده شده است امّا مخاطبان این کتاب به این گروه خلاصه نمی‌شود و طیف وسیعی از افراد، خوانندۀ این کتاب خواهند بود. از جمله کسانی که به آموزه‌های این کتاب نیازمندند، روان‌شناسان، روان‌پزشکان، مشاوران و مددکارانی هستند که با زوجین و در حوزه زوج‌درمانی کار می‌‌کنند. شاید به یک تعبیر بتوان گفت که در حوزۀ زندگی بعد از طلاق، این کتاب مهمترین متن علمی‌ مبتنی بر شواهد است. خانم ویرجینیا ستیر، از بزرگان حوزۀ خانواده درمانی و زوج درمانی، محتوای این کتاب و کاربست آن در بازسازی زندگی بعد از طلاق را هم‌سو با یافته‌های تجربی و آموزش‌های خود یافته و خواندن آن را توصیه نموده است. اگر چه عنوان این کتاب بازسازی زندگی بعد از طلاق و جدایی است، امّا مفاهیمی که به طور مبسوط در این کتاب پرداخته شده است برای افرادی که قصد ازدواج دارند و همچنین افرادی که زندگی مشترک خود را شروع کرده‌اند نیز بسیار سودمند و اثر بخش است.

گزیده‌ای از تئوری انتخاب (درآمدی بر روانشناسی امید) با سی‌دی

  • 117,000 تومان

در این کتاب دکتر ویلیام گلسر، مبدع تئوری انتخاب، به روشنی دلایل زیربنایی رفتارهای ما، از رفتارهای سالم و مؤثر گرفته تا رفتارهای بیمارگونه و نامؤثر، را توضیح می‌دهد. سپس شیوه‌های مسئولانه و خردمندانه برآورده کردن نیازها و دست‌یابی به کنترل مؤثر را شرح می‌دهد. این کتاب گزیده‌ای از کتاب معروف «تئوری انتخاب» است. از آن‌جایی که دکتر گلسر تمام مفاهیم تئوری انتخاب را در آن کتاب به تفصیل و با مثال‌های فراوان توضیح داده است، گاهی از حوصله هموطنان پرمشغله ما خارج است. از این‌رو بسیاری از دوستان و خوانندگان محترم فراهم آوردن متنی موجز و خلاصه از کتاب مبسوط «تئوری انتخاب» را پیشنهاد دادند و سرانجام این خواسته تحقق پذیرفت. امیدواریم این گزیده بتواند پیام اصلی تئوری انتخاب را به مخاطبان بیش‌تری منتقل نماید و موجب ترویج هرچه بیش‌تر «روانشناسی کنترل درونی» و دست کشیدن از «روانشناسی کنترل بیرونی» شود...

تئوری انتخاب (گالینگور)

  • 78,000 تومان

دکتر گلاسر در این کتاب با نشان دادن راه‌های رهایی از تهدیدهای بیرونی و گام‌های منتهی به آزادی درونی، به ما می‌گوید که این مسیر به طور عجیبی ساده است. البته گام نهادن در این راه شهامت و اعتماد می‌خواهد تا بتوانیم شیوه تفکرمان را تغییر دهیم، اما روش معنادار کردن چیزهایی که به نظر بی‌معنا می‌رسد تجربه شگفت‌آوری است. دکتر گلاسر راهنمایی عملی برای تغییر زندگی نوشته است و تأکید دارد که همواره تغییر از درون به بیرون انجام می‌گیرد. او با اشاره مستقیم به شرایط سخت و ناگواری که در زندگی تجربه می‌کنیم، توضیح می‌دهد که نیازی نداریم قربانی گذشته یا محیط خود باشیم. او تلاش می‌کند به خواننده کمک کند با استفاده از تئوری انتخاب، قربانی بودن را انتخاب نکند یا به قربانی بودن ادامه ندهد. تئوری انتخاب معتقد است هرچه بیش‌تر با مفاهیم این روانشناسی آزادی‌بخش آشنا شویم و با آن زندگی کنیم، می‌توانیم افرادی مؤثرتر، والدینی خشنودتر، همسرانی رضایت‌مندتر و کارکنانی مولد و خلاق‌تر باشیم و سکان زندگی خود را ماهرانه‌تر در اختیار گیریم.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.و این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

تئوری انتخاب و مدیریت زندگی

  • 245,000 تومان

دکتر گلسر با نشان دادن راه‌های رهایی از تهدیدهای بیرونی و گام‌های منتهی به آزادی درونی، به ما می‌گوید که این مسیر به طور عجیبی ساده است. البته گام نهادن در این راه شهامت و اعتماد می‌خواهد تا بتوانیم شیوه تفکرمان را تغییر دهیم، اما روش معنادار کردن چیزهایی که به نظر بی‌معنا می‌رسد تجربه شگفت‌آوری است. دکتر گلسر در این کتاب، راهنمایی عملی برای تغییر زندگی نوشته است و تاکید دارد همواره تغییر از درون به بیرون انجام می‌گیرد. او با اشاره مستقیم به شرایط سخت و ناگواری که در زندگی تجربه می‌کنیم، توضیح می‌دهد که نیازی نداریم قربانی گذشته یا محیط خود باشیم. او تلاش می‌کند به خواننده کمک کند تا با استفاده از تئوری انتخاب، قربانی بودن را انتخاب نکند یا به قربانی بودن ادامه ندهد.

تئوری انتخاب (کتاب گویا)

  • 60,000 تومان

با صدای: علی صاحبی
ویلیام گلاسر روانپزشک پیشگام و نامدار معاصر ماست که با ارائه تئوری نوین انتخاب در عرصه علوم رفتاری به چرایی و چگونگی انجام رفتار افراد پاسخ داده است. گلاسر نخستین بار در عرصه بهداشت روانی و اختلالات روانشناختی، تئوری انتخاب را ارائه کرد و سپس آن را به قلمروهای مهم مدیریت نیروی انسانی، آموزش و پرورش کیفی، رشد و شکوفایی فردی و روابط مهم زندگی اجتماعی گسترش داد. تئوری انتخاب توضیح می‌دهد که موجودات زنده چرا و چگونه رفتار می‌کنند. اساس تئوری انتخاب بر این اصل استوار است که تمامی انسان‌ها به سبب وجود پنج نیاز ژنتیک: بقا، احساس تعلق و عشق، آزادی، قدرت و تفریح برانگیخته می‌شوند و همواره برای ارضای یکی از این پنج نیاز رفتار می‌کنند و از این رو تقریبا تمام رفتارهای خود را انتخاب می‌کنند. لذا باید در برابر رفتارهای خود مسئول و پاسخگو باشند. گلاسر در این کتاب توضیح می‌دهد اگر ما رفتارهای موثر و مسئولانه‌ای را انتخاب کنیم یعنی یاد بگیریم، هم نیازهای خود را به خوبی برآورده کنیم و هم مانع برآوردن نیازهای دیگران نشویم، خشنود، کامیاب، شاداب و باطراوت خواهیم بود و همواره زندگی را به دلخواه خودمان به پیش خواهیم برد.
قالب‌بندی: Audiobook

دنیای مطلوب من (قدم به قدم تا آنچه می‌خواهیم)

  • 46,000 تومان

آنچه این کتاب را از دیگر آثار حوزه خودیاری متمایز می‌کند، شیوه نگارش آن و نحوه معرفی مفاهیم کلیدی است. کتاب به گونه‌ای تعاملی طراحی شده است، یعنی نویسندگان به توصیه، نصیحت و راهنمایی خواننده نمی‌پردازند و نقش یک متخصص تجویز کننده را به خود نمی‌گیرند. آن‌ها با طرح مسائل علمی و ارائه تمرین‌های ساده و در عین حال هوشمندانه و گفتگوی دائم با خواننده، مراوده خود را با خواننده حفظ می‌کنند و به این شیوه خواننده را فعالانه به گفتگو با خویش و اقدام عملی دعوت می‌نمایند.

تئوری انتخاب برای والدین و نوجوانان (برطرف‌سازی موانع بین شما و نوجوانتان راهی برای نزدیک شدن معلمان و والدین به نوجوانان)

  • 210,000 تومان

دکتر ویلیام گلسر مدعی است که اگر والدین این کتاب را به دقت بخوانند، درک عمیق‌تری از ساز و کار رفتار فرزندشان به دست خواهند آورد و در سایه این درک عمیق و کاربردی می‌توانند رابطه بهتری با آنها برقرار کرده و از فرایند و موهبت فرزندپروری لذت ببرند. اساس این کتاب بر یک تئوری منسجم است و سپس با فهم مبانی اصلی رفتار کودک و نوجوان در سراسر کتاب، گلسر بر راز و رمز اصلی پرورش فرزند بدون دردسر و چالش‌های پی در پی و فرساینده، که معمولا والدین و نوجوانان تجربه می‌کنند، تاکید می‌کند. در تمام فصول کتاب آموزه اصلی تئوری انتخاب به والدین گوشزد شده است.

هر دانش‌آموزی می‌تواند موفق شود

  • 150,000 تومان

اگر به واقع در پی دستاوردهای شگرفی هستیم و می‌خواهیم دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیر باشند و بخواهند که یاد بگیرند، باید به ایده‌ها و نظرات گلسر فرصت بدهیم خودش را در عمل نشان بدهد. با به کارگیری نظرات گلسر، دانش‌آموزان دو یا سه سال بالاتر از سطح تحصیلی خود پیشرفت می‌کنند و بیش‌تر دانش‌آموزان به سطح شایستگی و قابلیت بسیار عالی می‌رسند و همزمان با پیشرفت تحصیلی خوب، میزان غیبت از مدرسه و مشکلات انضباطی نیز کاهش می‌یابد. همه کسانی که با دانش‌اموزان کار می‌کنند و کسانی که می‌خواهند شاهد بهبودی چشمگیر وضعیت مدارس باشند و کسانی که به معلمان آموزش می‌دهند، باید این کتاب را بخوانند.

ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) با سی‌دی

  • 160,000 تومان

این کتاب با الهام از تئوری انتخاب به دنبال آن است که گام به گام راه و شیوه موثر کنار آمدن و همزیستی رضایت‌بخش را آموزش دهد. مطالعه این کتاب و به کارگیری توصیه‌های آن و مهم‌ترین آن‌ها ‹‹دست کشیدن از روانشناسی کنترل بیرونی›› یعنی مجبور کردن دیگری به انجام کاری که خودش نمی‌خواهد یا دست برداشتن از تلاش برای تغییر دیگری، می‌تواند زندگی زناشویی شادمانه و مسرت‌بخشی برایتان به ارمغان آورد.

مدارس کیفی (مدرسه کیفی)

  • 144,000 تومان

این کتاب یکی دیگر از کتاب‌های دکتر ویلیام گلسر در قلمرو آموزش و پرورش است. گلسر بنیادهای تربیتی و آموزشی خود را ابتدا در کتاب مدارس بدون شکست ارائه داد. گلسر این کتاب را برای فراهم ساختن چارچوب نظری برای معلمان و برنامه‌ریزان مدارس نوشته است. در این‌جا گلسر مولفه‌های بنیادین مدرسه و کلاس درس کیفی را با مثال‌های عینی ارائه می‌دهد. گلسر بر این باور است که: نوجوانانی که در مدارس کیفی تحصیل می‌کنند، درگیر رفتارهای خودتخریبگر نخواهند شد و سرمایه جامعه خود محسوب می‌شوند. از آنجایی که تمام صنایع و حرفه‌ها تقریبا در هر جایی می‌توانند تاسیس شوند، وجود مدارس خوب در هر منطقه‌ای می‌تواند مشوق‌های موثری برای سرمایه‌گذاران باشد تا صنایع و تولیدات خود را به آن منطقه ببرند. هیچ راه موثر و مقرون به صرفه‌تری برای رشد اقتصادی یک منطقه و شهر بهتر از شناخته شدن به مدارس خوب و ممتاز نیست.

چارت تئوری انتخاب

  • 36,000 تومان

در این کتاب گلاسر به طور سیستمیک، مولفه‌های سیستم مغز بر اساس تئوری انتخاب (برگرفته از تئوری کنترل ادراکی پاورز) را به طور مجزا و عملکر آن‌ها در ارتباط با همدیگر را توضیح می‌دهد. خواندن این کتاب برای فهم عمیق تئوری انتخاب، برای تمام کاربران این تئوری (درمانگران، مشاوران، معلمان و مدیران) ضروری به نظر می‌رسد.

1  صفحه‌ی 1